Toukomussujen vauva-arkea

Prismassa on ainakin ja mun mielestä tosi edullisia. Ostin sieltä kaks kypärämyssyä tytölle ja on oikein sopivat, pienin koko taisi olla 62:lle

Mie laitoin pari viikkoa sitten Eemelille ekaa kertaa sen äp:n kypärämyssyn päähän. Tiukka oli mutta sain kuitenkin. Pois ei enää lähtenyt vaan piti hakea sakset ja leikata rikki koko hattu. Eemelillä on vielä tosi pieni pää, miinuskäyrällä menee, silti myssy liian pieni?!

Joo, meillä ei kans toivoakaan et sen äp:n myssyn ois saanu päähän vaik oli vissiin koko 70...

Minähän myös juurikin tuolla pk-mammojen tapaamisessa yritin etsiä noita kypärälakkeja, enkä löytänyt. En kyllä etsinytkään ihan joka kaupasta, mutta olisin kuvitellut että niitä löytyisi vaikka mistä. Meilläkin on vaan se äp-lakki ja kovassa käytössä nyt onkin. On kyllä aika nappi, eli ei mene enää kauaa... Kyllä sitä pois ottamista on saanutkin treenata, tyttö meinaa edelleen hermostua joka kerta kun on sen verran hankalaa. Voin siis hyvin kuvitella, että EevaLiisan on pitänyt leikata lakki pois päästä [:D]

Itse oon lähdössä huomenna noiden kypärälakkien metsästykseen, jos löydän niin palaan asiaan! [:)]

joo mäkin laitoin sen tänää päähän ja irti ei meinannu lähteä [8|] kuvittelin että käyn nopeasti hakemassa cittarista kun kävin mummon luona mutta eipä ollutkaan niin helppo homma [:D]

Mä ostin täältä Mäntsälän RobinHoodista Joalle kypärämyssyn...siellä oli ihan valinnan varaa et luulis et tarjoustaloissa yms. samaan ketjuun kuuluvissa paikoissa olis [:)] ehkä [:D]

voi vitsi mimmu kun olisin aamulla käyny lukemassa sun tekstin. käytiin mäntsälässä kummipojan synttäreillä niin ois tienny samalla pyörähtää robbarissa [:D]

No nyt on kypärälakkeja ostettu, Jesper&Juniorista. Kokoja oli paljon eikä olleet hinnallakaan pilattu: 3,50e kpl.

missä on Jesper&Junior?

Janikalla alkaa ensimmäinen hammas puskemaan läpi. Sormella tuntuu, mutta ei näy vielä [:)]

No tämä oli Itiksessä, mutta muistaakseni sama kauppa löytyy kyllä myös esim. Jumbosta. Taitaa olla siinä Chicosin vieressä.

Yumna: kylläpä nolottaa [:o] niin se on tuo.. aina lukenu vaan Junior enkä oo huomannu että siinä lukee Jesperkin [:D] No kyllä maar mää ton tiiän.. hih

Onnistuinpa tiputtamaan kännykän kahvikuppiin [:D] Ilman telephoonia ollu koko päivä, jos huomenna kävis hakee vanhan puheliman vanhemmilta.

Joskus mainitsin, että epäilen että tytöllä olis jonkinsortin koira-allergiaa.. nyt epäilykset on vaan vahvistunu.
Tytön hengitys nukkuessa vinkuu, ja poskissa on punaista ihottumaa. Ihottuma lähtee kyllä pienellä määrällä Sibicortia, mut ei sitäkään viiti koko ajan hölvätä. Päivän ihottuma on poissa rasvauksen jälkeen, ja taas tulee. Mitähän toi voi olla? Tuota ilmeni jo ennen ku alotettiin maistelemaan kiinteitä, eli tuskin on mitään ruoka-aineallergiaa. Pesu-ja huuhteluaineita oon vaihtanu, ei muutosta.

ALKUPERÄINEN: Kerttuli

Tiia: onko menkkoja kulunu vai tuntuuko et vois olla taas masu kasvussa??!!

Paula Ei ole menkkoja vielä kuulunut,enkä ees tiiä milloin ne alkaa [:D] Välillä tuntuu,että vois olla kasvussa kun pari päivää sitten oli alavatsalla sellasta vihlontaa..niinku alkuraskaudessa,mutta ei voi tietää..sen näkee sitten,katotaan tän kuun loppuun. [:)]

tänään oli sitten soittoaikakin sinne sairalaan siitä maitoaltistuksesta. laitto verikokeeseen lähetteen, eli testaavat allergiaa verestä? kuulemma että ei tuu ongelmia sen b-lausunnon(??) kanssa kelalla kun on testattu [&:] jatkettiin tälle viikolle maitoaltistusta ja viikon päästä soittelee uudestaan lääkäri meille [8|] Oli kuulemma jo miettiny kun siellä oltiin että ois laittanu prick testeihin ja verikokeeseen mutta ajatteli että katsotaan tuo kotialtistus ensin [:-]

B-lausunnolla saatte kelalta tukia. Lääkärin puheiden perusteella vissiin on todettu että se allergia on?
B-lausunnolla on oikeutettu mm. alle 16v. vammaistukeen ja te saisitte sillä mun mielestä apteekista esimerkiksi niitä korvikkeita edullisemmin.

Me ollaan sitä lausuntoa odotettu nyt 5kk [:@] lääkäri vaan toteaa että ette te vieläkään ole täällä tarpeeksi montaa kertaa käynyt että Kela uskoisi. 3 kertaa nukutuksessa ja n.10 kertaa muuten kontrollissa...jo nyt on kumma!

voi kiesus, voi pientä Joaa [&:] [&:]On se kumma jos ei usko, onks ne sanonu kuinka monta kertaa ne sitten vaatii?

joo siis tiesin mikä on b-lausunto, mutta puhuttiin että jos oireet pysyy noin pienenä niin voitas jatkaa maidon antamista että jos menis sillä ohi niin mulla meni vähän ohi miks se sano b-lausunnosta.. kait jos tällä viikolla oireet pahenis niin otetaan varmuuden vuoksi [8|]

Takaisin