Eilen vietettiin aikaa ulkosalla, pikku neiti vaunuissa. Päälle laitoin bodyn ja ohkaset pökät ja myssyn päähän.
Varjossa köllötteli, nukahti melkeen heti ku vaunuihin laitto [:)] Tykkäs tyttö ulkoilusta. Tänään arveltiin käydä siellä vaunuilemassa, jos mun kunto vaan antaa periks. Tuntuu vähä kummalliselta tuolla alakerrassa, varmaan alkaa paikat parantua, nii tuntuu semmosta painetta..
Viime yö oli kyllä ihana, heräs vaan kerran syömään myöhäisen iltasyötön ansiosta. Klo 7 tosin noustiin sit jo ylös, mutta oli kyllä ihana kun tarttes tosiaan vaan klo 3 nousta, söi ja nukahti heti uudelleen. Lisää tämmöisiä öitä [:)]
Mä olin varautunu hankkimalla äidinmaidonkorviketta, mutta eipä noita näköjään tarvita.. onneksi.
Maitoo tulee ehkä vähä liianki paljo, pakastimeen on pitäny jo osa laittaa, ku ei tyttö jaksa syödä niin paljoa, että maito säilyis jääkaapissa. Eikös se lypsetty maito säily 2vrk jääkaapissa? Liivinsuojia saa vaihtaa koko ajan, vaikka olis tuplasuojat (kesto- ja kertakäyttöset), nii ei mee pitkään kun on paitaa myöten märkä. Ikävä homma. Kuinkahan usein sitä voi pumppailla, eihän tissit kärsi siitä?
Huomasin tossa eilen, että tytön iho on tosi kuiva! Lähtee semmoisia "suikaleita" ihosta. Ei jätä haavaa jälkeensä, eikä tyttö reagoi siihen ihon "kuorimiseen" millään tavalla, eli kipeätä ei tee. Tosin en hirveemmin viitti kuoria, rasvailua ja öljyn kans läträilyä, jospa sillä paranis. Luin, että tää olis ihan normaalia? Että etenkin yliaikaisilla vauvoilla tää on tosi yleistä, mut meidän neitihän ei oo yliaikanen. Onko muilla ilmennyt vastaavaa?
Niin ja neitihän on tänään 1 viikon vanha! <3 Nopsaan viikko pyörähti!