Vauvaahan ei suositella kuljettamaan etupenkillä, oli turvatyynyt tai ei.
On turvallisuusriski laittaa ajaessa tuttia tai muuten vaan vilkuilla vauvaa vieressä.
Ja kaipa se on muutenkin turvallisempaa takapenkillä.
Ja Starletti, autoihin löytyy "vauvapeilejä", laitetaan kiinni takapenkin niskatukeen ja suunnataan niin että taustapeilin kautta näet kaukalossa olevan vauvan.
Ilmeisesti turvallisempaa katsella taustapeilin kautta kun siihen viereen [:D]
Mutta joo, sama juttu meillä kun EevaLiisalla, tyttö huutaa jostain syystä nykyisin autossa -ja ei ole meilläkään kyllä kyse siitä ettei olis tottunut.
Ja meinaa todella oma pää hajota kun joutuu kuuntelemaan, huutaa nimittäin niin että meinaa henki loppua...
Aikaisemmin nukkui autossa, ei enää.
Ja pahenee vaan jos pysähtyy ja nostaa syliin (muulla ei huuto lopu), koska takaisinhan se on laitettava ja sit sitä vasta ollaan kiukkuisia.
Inhottavaa, ei tee hirveästi mieli mitään turhanpäiväisiä reissuja tehdä.
Rauha saas nähdä saanko mä sitten venytellä ollenkaan [:D]
Neiti viihtyy ainakin kotona tosi huonosti lattialla makoilemassa, varsinkin vähänkään väsyneenä.
Tosin voihan se olla siellä eri juttu kun on eri ympäristö ja uutta katseltavaa.
Täytyy kokeilla pari kertaa miten se lähtee menemään, meillä kun ne hyvät unet tosiaan ajoittuu just sinne aamupäivään.
Ja vaarana on et tyttö nukahtaa muutamaksi minuutiksi matkalla sinne, ja samoin matkalla takaisin (Hyvinkäälle on just niin hyvä matka, että kiukkuilee vartin ja nukahtaa just kun ollaan Hyvinkäällä -ja tietenkin herää heti kun auto pysähtyy) eli on sit jo yliväsynyt kun päästään kotiin eikä sitä saa taas millään nukkumaan.
Meillä on muuten alettu pelätä jotain juttuja ihan viimeisen viikon sisään.
Kahtena viime kertana kylpy on ollut vähän kauhistus (ennen on ollut yhtä hymyä) ja eilen kun miehen vanhemmat kävi, tuli mummon sylissä itku (kertaakaan ei ole aikaisemmin vierastanut ketään).
Tänä aamuna meinasi tulla itku hiustenkuivaajasta, mies oli tytön kanssa aamutoimilla ja mä kuivasin hiuksia.
Ja on tosiaan sen kuivaajankin kuullut ja nähnyt useamman kerran.
Ei kuitenkaan itkuksi mennyt, mutta mun piti jutella koko ajan samalla.
Taisi luulla raukka että paha kuivaaja syö äidin [:D]