Toukomussujen ensimmäinen joulu

Mimmu86, eläpä muuta sano [:)] Jotenkin tuleva joulu tuntuu erilaiselta kuin muut joulut, koska on oikeasti se OMA perhe.. ihanaa [:)]
 
Ei mullakaan tohon menny ku maitoa missä on vehnäjauhoja. Äitini ohjeella teen et katsellaan [:D]
 
Mä olen kerran tehnyt imellettyä pottulaatikkoa. Imellytin potut kyllä yön yli mut laitoin vielä ihan tilkan siirappia lisäks. Ja oli imeltynyttä. [:)]
Vitsit, sitä herahtaa ihan vesi kielelle kun te kerrotte imelletystä perunalaatikosta.. Ja porkkana.. Ah!
 
Mäkään en malttanu äidin perunalaatikkoa enää odotella [:D] Ja noi saa kätevästi pakkaseen kun saa valmiiksi. Mut mä menin tyhmänä laittaa suolan jo ennen imellytystä et katotaan kuinka pitkään tossa menee [:@] Alunperin aattelin illalla pistää uuniin niin periaattees toikin imeltyy "yön yli" mut wiil sii
 
Olipas sitä nyt pakko ostaa eilen ensimmäiset piparitaikinat  Ja sitä "möskää" millä koristellaan pipruja [:D] enpä nyt muista nimeä.

Iisan kuvat on lähetetty kehitettäväksi ja varmaan ensviikolla tulee postiluukusta ja sit pääsee tekee kortteja [:)]
 
Ai muuten noista korteista, mikäli ette itse halua askarrella/ehdi niin Vistaprintillä on menossa tarjous noista kuvakorteista. Ite tilasin eilen sieltä kun totesin etten ihan kaikkee ehdi ja oli niin halpaa. 10kpl ilmaiseksi ja 20kpl 5€...ei oo mun mielestä hinnalla pilattu ja niitä vaihtoehtoja oli oikeesti tosi paljon ja ihan kivoja. Ja niihin saa painetun tekstin takapuolellekin (toki oli myös taitettavia malleja) Ite tilasin sen 20kpl ja sopivat kirjekuoret niin toimituskuluineen tuli maksamaan 12€. Jos jotain erikoisempia ominaisuuksia tahtoo kortteihin (kuten värillisenä sen takapuolen painatuksen) niin sit tulee vähän lisää hintaa mutta tosi hyvin itse muokattavissa kaikki.

Samaten siellä oli tarjouksessa kaikenlaisia "lahjaideoita" kuten 3kpl kuvamukeja yhden hinnalla jne.
 
Mäkin kans huomasin sen tarjouksen, sit vasta kun olin jo Ifolorilta tilannu. Vähä harmitti kyllä.
Mut vielä enemmän harmitti, kun muistin tilauksen jälkeen, että mullahan olis Ifolorille 5€:n lahjakortti..
Ja se lahjakortti voimassa tän vuoden loppuun. Eli jäi nyt käyttämättä.. Jos joku haluu sen, niin mieluusti sen lahjoitan [:)] Ei menis hukkaan.
 
Mukava viestiketju tässä! pääsee H Ö S S Ö T T Ä Ä oikein kunnolla. [:D] [:D]

Joo me vietetään joulu isovanhempien kanssa ja tulee muutakin sukua paikalle. Joulupukki tietysti tulee ja tyttö puetaan asianmukaisiin varusteisiin... jotain mekkoa päälle. [:)] Lahjaksi ostettiin sellainen auto jossa muovisia eläimiä mukana ja ne voi helposti kiinniittää kyytiin mukaan. Oli suunnattu just puolivuotiaalle ja näytti hyvältä lelulta jolla oikeesti voi kans leikkiä. Ei sen erikoisempaa, ollaan päätetty että yksi lahja riittää kun kummeilta ja isovanhemmilta tulossa myös lahjoja. Halutaan pitää kohtuus kaikessa ja lapsi vanhempanakin arvostaa lahjojaan kun niitä ei saa mielin määrin. [8|]

Laitetaan heti joulukuun ensimmäinen päivä joulukoristeet, enkelit ja tontut ikkunoihin. [:)] Niissäkin meillä kerennyt tulla perinne, joka joulu samat koristeet. Itse muistan lapsuudesta sen, että oli mukavaa laittaa juuri ne samat aina ja meillä on vieläkin kotonani ne samat lapsuuden koristeet. [:)]
 
Mä kans odotan että pääsen tosiaan sen joulun kotiin laittamaan! Katotaan vaan missä välissä kerkeen kun haluisin "joulusiivouksen" tehdä samalla mut se vaatii sen et miehet on evakossa [:D][:D]

Meillä on muutaman viikon päästä muskarin joulujuhla <3 Tonttulakit päähän ja joululauluja laulamaan! Tänään laulettiin jo kilisee, kilisee kulkunen. Pikkuisille laitettiin käteen sellaiset rannekorut missä oli useampi kulkunen ja niitä sit helisytettiin samalla. Harmittaa vaan et tuo muskariope jää nyt vuodenvaihteessa pois [&o] Ollut kyllä ihan huippu, hyvästä syystä tosin jää kun itse odottaa pikkuista [;)]
 
Meillä roikkuu jo valot ikkunoissa,mutta mitään tonttuja ja tälläsii ei varmaan laiteta,kun ei ole enkä jaksa alkaa vääntämäänkään,vaikka niitä varmaan saisi jostain tiimaristakin. Mutta sitten lähempänä joulua se kuusi ja mieheltä kysyin,että koska voin tehä piparit,kun haluun koristella niitä [:D] En kyllä malttas yhtään..
 
ALKUPERÄINEN: Riinu

Mäkin kans huomasin sen tarjouksen, sit vasta kun olin jo Ifolorilta tilannu. Vähä harmitti kyllä.
Mut vielä enemmän harmitti, kun muistin tilauksen jälkeen, että mullahan olis Ifolorille 5€:n lahjakortti..
Ja se lahjakortti voimassa tän vuoden loppuun. Eli jäi nyt käyttämättä.. Jos joku haluu sen, niin mieluusti sen lahjoitan [:)] Ei menis hukkaan.


Mä olen just väsäilly Ifolorille tota kuvakirjaa niin voisin huolia sen lahjakortin, jos se vielä sulla on...

Ja pitääpä mennä zekkaa se Vistaprint kans.
 
Jotenkin tuo Vistaprint veti mut kylmäksi, vaiks kotiin tulleen tarjouksen nähtyäni olinkin innoissani. Missään ei näkyny lopullisia hintoja, postikulut oli jotain muuta kuin mitä olisin ollut valmis maksamaan, maksutavat ja tiedot yrityksestä olivat jotenkin epäselvät. No, en tehnyt tilausta loppuun asti, että ehkä sieltä olisi jotain selvinnyt, vaan periaatteen ihmisenä nuo edellä mainitut asiat pitäisi saada tietää jo heti etusivulta [&:] lähetin joulukortit tavallisina valokuvina, Ifolorilta toimitus yhdessä päivässä. 
 
Toki kannattaa olla tarkkana kun siellä kovasti yritetään kylkiäisiä myydä mutta kyllä ainakin noiden korttien kohdalla oli hyvin selkeästi se hinta siinä kun valitsin kuinka monta tahdon...ja lisähintaa tuli siinä tapauksessa että korttiin halusi itse jotain erikoisempaa. Ymmärrän kyllä hyvin starletti! Ajattelin vaan ite kokeilla kun noi Ifolorin on aika tyyriitä...just tilattiin sieltä häiden kiitoskortit eikä ne olleet edes ihan sellaiset kuin olisin odottanut. Sähköposti on tullut että ne on lähetetty et katsellaan millon tipahtaa postilaatikkoon.
 
Mä kans oon huomannu, että monesti Ifolorilta tilatut tuotteet ei vastaa ihan odotuksia.. Nytkin noissa joulukorteissa on mun mielestä vähä heikko kuvanlaatu, vaikka Ifolorin sivun mukaan kuva oli "optimaalinen", eli just täydellinen. No mut minkäs teet. Vistaprintiltä tilasin ilmaisen t-paidan, joka toki oli ilmainen, mut tietty postikulut sit oli aika huikeet. Että sillähän ne tavallaan pystyy halvemmalla antamaan tuotteita, kun on postikulut niin julmetut. Ainut tommonen kuvapalvelu mistä oon tykänny yli kaiken, ja missä on mun mielestä hinnatkin suht kohdallaan on Photobox. (www.photobox.com). Ifolorilla on kyllä mun mielestä ehkä laajemmat vaihtoehdot esim. noissa korteissa, jonka takia ne sieltä tilasinkin. Mut suosittelen tutustumaan tohon Photoboxiin [:)]
 
ALKUPERÄINEN: Riinu

Rauha, tulihan viesti perille? [:)]


ei tullut [&o]
mut jospa mun viesti olis tullut sulle...? [:)]
 
Jes, meidän joulukortit tuli tänään postista [:D] ja on muuten tosi mainiot, photoboxilta tilasin ja tosi hyvän laatuiset on! Että voin myös suositella jos joku on vielä tilaamassa [:)] Eiku postittamaan sit vaan!
 
Meillä kävi tänään tuttava ottamassa tytöstä kuvia, ja upeita kuvia ottikin [:)]
Sit kun osais valita mistä kuvasta tekee kortit...
Mä teetän vaan kuvat ja askartelen itse pohjat niin tulee edes osittain itse tehtyjä.
 
meillekkin tuli kortit tänää, onhan niitä jo odotettukkin [>:] nyt kirjottelemaan osoteita niihin [:)]
 
Takaisin
Top