Toukomammat -2012 listattuna

Keskustelun 'Laskettu aika toukokuussa 2012' aloitti vauveli, 30 syys 2011.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Anskuliini- Aloittelija

Mut voi poistaa listalta. Tänään ultrassa piti olla rv 12+2, mutta alkio oli kuollut rv 7. Torstaina tyhjennys lääkkeillä. :(
  2. vauveli Tuttu foorumilla

Hirmuset pahottelut anskuliini. täs alkaa itekin pelkäämään, mitä se ens viikon ultra tuo tullessaan, kun on tuota vuotoa aina vähä väliin...

Muutokset tehty kaikille.
  3. Pippurinen Aloittelija

Ilmoittaudun minäkin nyt, kun tämä näyttää pysyvän matkassa...

4.5. Pippurinen / 37 :-) / esikoinen (toinen raskaus) / - / Satak. keskussairaala
  4. vauveli Tuttu foorumilla

Tervetuloo messiin. Satakunta saa lisää synnyttäjii :D
  5. e_m Aloittelija

Heips!
    Ultrassa käyty ja mun lasketun ajan vois korjata :) Eli uusi aika olisi 13.5. (vanha oli 18.5.). Kiitos! :)
  6. Tiimari77 Aloittelija

Ja ultrassa meilläkin aikaistui parilla päivällä eli uusi LA on 21.5. ( vanha 23.5. ) :D
  7. Fianna Peruskäyttäjä

Mulle kans voi laittaa päivää aikasemmin, eli 25.5. ja synnäri KS KS :)
  8. MiaW Aloittelija

laskettu aika 6.5 ,ikä 21, toinen lapsi, espoo ja jorvi :))
  9. vauveli Tuttu foorumilla

Päivitetty :D
  10. Emde Uusi käyttäjä

Heippa! 

Voisin liittyä joukkoon, näyttää tuo 29. päivä olevan vielä vapaa ;D Eli esikoista odotan, ikää 19 vuotta ja laskettu-aika tosiaan tuo 29.5, voi toki huomisessa np-ultrassa muuttua, katsotaan kuulunko sitten tänne toukokuun puolelle enää ollenkaan : ) 

11. Hipsuliini Uusi käyttäjä

Hei,

NP ultra takana ja riskiä ei pahemmin ollut. Laskettuaika pysyi 20.5. Nyt vain katse rakenneultraan, joka on 11.1. Pitkiä nämä viikot!

kaveri 13+1
    LA 20.5
    esikoinen
    Tyttöolo

Lisäys: Ikä 32vee ja sairaala SeKS
  12. vauveli Tuttu foorumilla

Lisäykset tehty :D
  13. KoNttu Aloittelija

Liityn joukkoonne eli KoNttu_24_toinen lapsi_TYKS laskettu aika 5.5.2012

Onnea kaikille muille toukokuun odottajille, toivottavasti kaikkien odotus menee hyvin :)
    Np ultrassa käyty ja kaikki oli ok, yhtä odotan. Huomenna olis neuvolalääkäri käynti ja samalla tarkistetaan josko hemppa olis alkanu vähän edes nousee ku oli rv 8+2 105. Ruokavaliosta on kyllä aikoja sitten karsittu sokeri, rasva ja suola pois koska jos niitä syön hiukankin liikaa ( esim. kourallinen karkkia ) saan mennä palvomaan posliini jumalaa muutaman minuutin sisällä :S
    Mut toi on vaan ihan hyvä koska esikoisesta tuli 24 kg tavallisella kotiruoalla :D
  14. vauveli Tuttu foorumilla

Tervetuloo joukkoon :D
  15. Sussu28 Aloittelija

Heippa =)

La 22.5 toinen raskaus. Esikoinen 7.v poika. Itse olen 28.v TAYS
  16. vauveli Tuttu foorumilla

Lisäykset tehty. Myös töpselinokka on oikeessa listassa :D
  17. Cassava Aloittelija

Hei kaikille, täällä vielä yksi uusi tulokas. Laskettu aika 23.5, tosin sitä on jo useampaan otteeseen muuteltu. Katsotaan mitä ensi viikon ultrassa sanotaan. Ensimmäinen raskaus kyseessä, ikää minulla 32 v.

Synnytyspuolesta en vielä osaa sanoa mitään, ulkomailla asustelen ja Suomeen paluu edessä vasta ensi vuoden puolella. Pääkaupunkiseutu kumminkin.

Raskausviikkoja 13+6 tällä hetkellä ja aikamoista myllerrystä tämä on ollut henksesti, siitä huolimatta, että kaikki on tähän saakka mennyt hyvin. Pahoinvointi, närästys ja ummetus ovat olleet jatkuvaa seuraa, mutta eikö niiden nyt pitäisi alkaa helpottaa...
  18. Anne21 Uusi käyttäjä

Vieläkö mahtuu joukkoon?

15.5./29v./ensimmäinen/Joensuu/Joensuun keskussairaala

Anne 21
  19. Zoe Tuttu foorumilla Lokakuunmammat 2015

2.5 Zoe / 25v. / toinen / - / K-PKS
  20. vauveli Tuttu foorumilla

Lisäykset / muutokset tehty :D

Jaa tämä sivu