Toukomammat -2012 listattuna

Joukko sen kun kasvaa. Taas saatiin 4 lisää :) Kovasti näyttää painottuvan lasketut ajat alkukuuhun, tai mistäs sitä tietää vaik loppupää ottais viel voiton :))
Tervetuloo uusille mukaan.
 
Oi, en ookaan tänne viestitellyt :o
No mulla kuitenkin ; 24.5, tanjainen, 21, 1. raskaus , lahti (toistaiseksi), ei tietoa
 
Hei kaikille toukomasuille, Nuunuulla tosiaan asiat muuttui niin että tulijoita onkin kaksi kappaletta eli numero 4 ja 5 tuli samalla kertaa ja kun numero 4ajatustakin pyöriteltiin sika pitkään niin tuntuu jännältä että kohtalo puuttui kaksosten muodossa peliin :) Millä foorumilla juttelette odotus jutuista??Tsemppiä kaikille:)

 
Vaude!!  Mä oon aina halunu saada kaksoset. Hiukka siistiä :D

LA Toukokuussa 2012?? on foorumi jossa höpötellään niitä näitä. Otsikko vaan turhan hämäävä. aluks sinne kirjotekltiin kun epäiltiin raskautta, mut nyt siihen on vaa jäny jo kaikki.. En tie pystyykö sitä näin jälkikäteen enää muuttamaan..

Siel alkaa niin paljon jo viestejä oleen, et kait sitä vois jo tehdä ihan uuden foorumin/aiheen odotusjutuille :D
 
Moikka!

Voisin liittyä joukkoon toukokuiseen :) Tässä tiedot listaa varten:
LA 15.5 / Heiduska / 33v./ ensimmäinen / pk-seutu/ NKL
 
Kiitos paljon,nyt kun ajatusta on saanut pyöritellä mielessä se tuntuu jo tosi mahtavaltaTosin paljon myös huolenaihteita on tullut mieleen kun on kuitenkin riskiraskaus ja kun tuolta netistä löytää¨ihan liikaa tietoa....
 
Nyt vihdoin uskallan ilmoittaa itseni tänne. :)

LA 12.5. / Lilblue / 23 / ensimmäinen / KOKS
 
Hei kaikki, pyysin ylläpitoa poistamaan nuo kaksi vanhaa la-listausketjua joita ei enää ylläpidetä, koska ne sekoittavat vain turhaan täällä ja joku erehtyy ne aina välillä nostamaan ylös.
 
Ihan hyvä, niin selkeytyis vähän tää mihin mitäkin kirjottelee :D
kiitos!!

nii ja uudet on ny lisätty :)
 
Takaisin
Top