Toukokuun turinat

Mullakin on sellainen Lidlin pitkä "varamies" tyyny. Se on ollut varsinkin loppuraskauksissa hyvä halailutuki. Nyt oon toistaiseksi pystynyt nukkumaan kyljellään niin kuin yleensä aina nukun. Vatsallaan en pystyisi.
 
Mullakin on sellainen Lidlin pitkä "varamies" tyyny. Se on ollut varsinkin loppuraskauksissa hyvä halailutuki. Nyt oon toistaiseksi pystynyt nukkumaan kyljellään niin kuin yleensä aina nukun. Vatsallaan en pystyisi.
 
Mäkin nukun vatsallaan, mutta yrittänyt opetella nukkumaan muussakin asennossa. Esikon aikana nukuin aikalailla viikolle 30 vatsallaan. Eikä häirinnyt yhtään:grin

Neuvola oli tänään, rupateltu on tarpeeksi.
Tää väsymys on edelleen järkyttävää, nukun n. 9 h yöunet siihen päälle 1-2päikkärit 30min-1 h
Ja heräät silti aamuisin väsyneenä. Selviät työpäivästä jotenkin ja odotat vain että pääset taas hetkeksi nukkumaan.
Huonoa oloa edelleen siinämäärin että joutuu syömään usein pieniä annoksia. Kun muuten tulee huono olo tai närästää. Yöllä käyn 1-2 kertaa tällä hetkellä vessassa mikä osittain selittää väsymyksen.
3 viikkoa nt ultraan, sit nähään onko ketään enää hengissä:nailbiting::happy3
Muuten kaikki ihan ok:dance008
 
Mille viikoille muut saaneet np-ultra aikaa? Pitkä on odotus kun sain ajan vasta rv 12+6, eli tasan 3 viikon päähän.

Tänään jaksoin pitkästä aikaa käydä lenkillä mutta jo heti vaatteita pukiessa alkoi ärsyttää. Paidat on ihan hirveitä. Ne eivät enää istu, näytän vain isolta paakulta :grin Ylipainoa löytyy hieman luonnostaan mutta on tuo vatsan turvotus hirveää. Toki aivan sama miltä näytän tai kuinka hirveä olo olisi, kunhan pikkuisella on kaikki hyvin! Kummasti olo oli parempi kun puin äitiyspaidan päälle lenkin jälkeen, johan istuu!

Onneksi töissä on käytössä työvaatteet joten ihan sama miltä kotona näyttää. Mutta ehkä täytyy alkaa jo siirtymään äitiyspaitoihin, sillä tuntuvat niin paljon paremmilta päällä :love7
 
Mille viikoille muut saaneet np-ultra aikaa? Pitkä on odotus kun sain ajan vasta rv 12+6, eli tasan 3 viikon päähän.

Tänään jaksoin pitkästä aikaa käydä lenkillä mutta jo heti vaatteita pukiessa alkoi ärsyttää. Paidat on ihan hirveitä. Ne eivät enää istu, näytän vain isolta paakulta :grin Ylipainoa löytyy hieman luonnostaan mutta on tuo vatsan turvotus hirveää. Toki aivan sama miltä näytän tai kuinka hirveä olo olisi, kunhan pikkuisella on kaikki hyvin! Kummasti olo oli parempi kun puin äitiyspaidan päälle lenkin jälkeen, johan istuu!

Onneksi töissä on käytössä työvaatteet joten ihan sama miltä kotona näyttää. Mutta ehkä täytyy alkaa jo siirtymään äitiyspaitoihin, sillä tuntuvat niin paljon paremmilta päällä :love7

Mulla nt-ultra rv 12+5 eli aika samoissa mennään :). Sama myös lenkin suhteen mulla tänään kuin sulla. Oon ollut niin väsynyt ja huonovointinen etten ole pystynyt tekemään paljon mitään. Pakko tietty on ollut pestä pyykkiä, ym. kotihommia töitten jälkeen.

Ihanaa, kun sit ultran jälkeen voi rauhassa kertoa kaikille läheisille ja töissäkin kerron vasta sitten. Yritän nyt vaan pitää mahdollisimman löysiä vaatteita päällä.
Tietty toivon, että mahassa kaikki kunnossa:Heartred.
 
Muokattu viimeksi:
Mulla nt-uä kesäkuun alussa jolloin nlan laskujen mukaan ois kans 12+6.
 
Mun NT-ultra on 12+5 jos oman la laskennan mukaan menen. Hirmuisen pitkä aika odottaa! Ihan piinaavaa kun se päivä on vasta kolmen viikon päästä...
 
Mulla nt on 12+3,oli ainut sopiva aika mihin pääsen.
 
Täällä pitää ite varata ultrat ja labrat ja kaikki.
Sain onneks päivät mihin kohtaan pitäis aika ottaa, pakko kai heti nyt laittaa ettei unohdu!
 
Tuntuuko kenestäkään muusta siltä kuin ei ois raskaana ollenkaan? Mä oon ehkä vyötäröltä vähän lihonut, mutta se saattaa kyllä johtua ihan vaan siitä että hampparit on viime aikoina maistunu vähä liikaakin :grin mulla nyt 9+1 ja eka neuvola vasta ensviikolla. Muuten olo on kuin ei raskaudesta ois tietoakaan.
 
Täällä on yksi oireeton odottaja 8+1 pömppömaha oli jo ennestään että sitäkään ei voi laskea:hilarious:toisaalta kiva kun on helppoa olojen suhteen, toisaalta haluaisin oloja.
 
Minullakin nuo oireet vaihtelee tosi paljon. Tuntuu, että menee kahden päivän sykleissä. Välillä pari lähes oireetonta päivää, sitten taas pari päivää, jolloin aika voimakkaitakin oireita. Ja sen mukaan menee aina fiiliksetkin. Kuusi päivää ultraan. Jännittää ihan vietävästi. Uusi oire alkaa hiipiä kuvioihin, mikä oli esikoisestakin. Nimittäin hampaiden pesu alkaa tökkiä. Takahampaat pitää pestä nopeasti, muuten tulee voimakas oksennusreaktio. :wtf:
 
Täällä myös oireeton odottaja, tissit vaan on kipeet ja turpeet ja väsyttää, rv 9+6. Aiempien lasten raskaudet oli ihan samanmoisia että ei silleen tää ihmetytä.
 
Minullakin nuo oireet vaihtelee tosi paljon. Tuntuu, että menee kahden päivän sykleissä. Välillä pari lähes oireetonta päivää, sitten taas pari päivää, jolloin aika voimakkaitakin oireita.

Kummallisesti tuntuu täälläkin menevän tuollaisissa sykleissä. Ällö/etova olo on nyt ollut kyllä joka päivä ja kahtena päivänä jäänyt aamukahvi puolitiehen kun ei maistu.. Oire kai sekin.
 
Mulla on ollut kaksi edellistä raskautta ihan oireettomia, nyt olen ilonen kun tullut viimesen viikon aikana oireita :happy:
 
Melko oireetonta täälläkin, kuten myös edelliset odotukset. Väsymystä, palelua, etovaa oloa mut samalla jatkuva näläntunne, näitä on ollut viimiset viikot sillon ja tällön, toisena päivänä vahvempana ja toisena päivänä taas ihan normaalin tuntuinen olo. Nyt 9+1.
 
Takaisin
Top