Toukokuun turinat

Marmoritar

Tietävä tietäjä
Elokuunmammat 2014
Helmikuunmammat 2016
Minä nyt luon tämän uuden kuukauden ketjun, kun jo melkein neljättä päivää mennään :)

Ajatella, että enää kolmisen kuukautta h-hetkeen. Ihan mahtavaa :Heartred
Aika tuntuu menevän kuin siivillä. Ei voi kuin ihmetellä.
Itsellä ei ole vieläkään tietoa milloin kesäloma mahdollisesti on, sen kun päättää työnantaja.
Hain juuri viime viikolla äippälomaa joten niiden perusteella he sitten varman laskeskelevat miten lomani sitten aloitan. Töissä en ole ollut kohta kahteen viikkoon,kun oon ollu kipeänä joten en senkään vuoksi tiedä heidän suunnitelmistaan yhtään mitään. Jahka kun seuraavat työvuorolistat tulee niin siellä näkyy jossain kohti lomaa..
Ei tää kyllä näin mentynä tunnu yhtään reilulta.. :wtf

Aika menee kyllä niin nopeasti. Nyt jo 27+0. Melkein jo iskenyt sellainen haikeus, että kohta tää on ohi. Yrittää nyt vaan joka päivä muistaa pysähtyä miettimään sitä, kuinka ainutlaatusta tää ensimmäisen lapsen odotus on ja elämä muutenkin. Kesälomaa mulla on viikko toukokuun lopulla, menee häähässäkkään se viikko. Äippäloma häämöttää kesäkuun lopussa, mut voi olla et sinne asti ei työkunto kestä. Saas nähdä kuinka lämpösistä kesäkeleistä me elokuun odottajat saadaan loppusuoralla "nauttia" ;)

Suzanne sinä meet sitten jo tosi isolla masulla naimisiin :) mulla oli viikkoja 25+1 kun me mentiin:) löysikö helposti morsiushameen kasvavalle masulle?

Tulee muuten meijän hääkirja mieleen tuosta sun profiilikuvasta, se kirja oli muuten tosi kiva, varsinkin jos oot Viivi wagner fani :grin

Joo vähän jo hirvittää, et kuinka paljon tää vielä ehtiikään kasvaa ja mikä on vointi muutaman viikon päästä. Kävi tuuri ja saan tutulta häämekon, jota se ite käytti suunnilleen samoilla viikoilla ollessaan raskaana. :) Menikö teillä häät hyvin ja jaksoitko hyvin päivän juhlia? :) Viivit&wagnerit on kyllä välillä nii osuvia :D

Meillä meni häät hyvin kaikin puolin, otin välillä aina vähän rennommin. Mutta kyllähän sitä nyt syödä ja juhlia jaksaa hyvässä seurassa:) meillä oli tunnin studio kuvaus, se teki kaikista eniten tiukkaa, kun piti tunti siinä olla jalkeilla ja skarppina, mutta siitäkin selvittiin :D kuvaaja sanokin, että ihan selvästi ihailen mahaani ja se välittyy kuvis :) ihan huippua mennä naimisiin raskaana, silloin sitä on kauneimmillaan :)

Kannattaa kengät kyllä olla mukavat jalkaan ja ei välttämättä niitä korkeimpia. ;) mutta hyvää tulevaa hääpäivää teille ja jää niin ihania kuvia vauvamasustakin :) meillä vauva alko hirveästi riehumaan mahassa kun kuuli häämarssin urut, laitto oikein hymyilyttämään, vaikka olinki ihan jännittyneenä :)

Hei. Onko kukaan käynyt tuota lastentarvikeliikkeen ilmaista babyboxia? ...että, mitäköhän Se sisältää?

Minä olen sen tilannut ja hakenut joskus kauan aikaa sitten. Siellä oli ainakin yksi tosi kivannäköinen ruokalappu ja Emman tuttipullo. Muuta en sitten muistakaan, taisi olla jotain epämääräistä sälää. :)

Mulla oli babyboxissa ruokalappu, sukat, body, joku cd levy, pari vaippaa ja jotain lappusia ja kuponki jolla sai valita sieltä liikkestä ilmaseksi emma merkkisen ensimukin, tuttipullon, purulelun tai muovisen ruokalapun :)

Sent from my GT-S7560 using Vau Foorumi mobile app

Sukat??? Body??? o_O No ei vaan ollut minun boxissa! Minulle on varmaan annettu joku köyhän miehen boxi! :smiley-bounce022 Vaippa siellä taisi olla ja sitten jotain lappusia ja kuponki, mutta ei siellä kyllä mitään CD-levyäkään ollut.

Hei, onko joku sattunut käymään jossakin Finlaysonin tehtaanmyymälässä ja näkemään siellä äitiyspakkauksen makuupusseja??? :anyone Ja sattuuko vielä muistamaan hintaa noin niinku suurin piirtein??? :)

Mun babyboxissa oli sukat, body, me&i ruokalappu sekä me&i 10 euron alennus kuponki, vauvan ensi sävelet cd, my sefety avaimenperä jossa ilmainen vuoden kokeilu, pari pampersin pientä vaippaa, rintaliivinsuojuksia ja sit sen lastentarvikkeen ilmainen lahja jonka sai itse valita. Ja sit jotain etukuponkeja...ompa outoa jos kaikilla ei ole ollut samanlaista!

Ainii mulla oli kans se avaimenperä! Muttei liivinsuojuksia :o On kyllä jännä että erilaisia paketteja jakavat!

Sent from my GT-S7560 using Vau Foorumi mobile app

Mulla oli kans avaimenperä, mutta ei liivinsuojuksia eikä siis todellakaan mitään sukkia tai bodya. P*rkele! :wink

Hah, minäkin haluan kunnollisen babyboxin, joten nyt tein tilauksen miehen nimissä! :smiley-bounce022 Ja kaiken lisäksi samalla postiosoitteella ei voi tilata kuin yhden babyboxin, niin osoiteriviksi laitoin miehen vanhempien osoitteen! :smiley-bounce022 Minäkö muka epätoivoinen? :wink Jos vielä tulee köpöboxi, niin johan se nyt tosiaan on p*rkele! :smiley-angry017

alkoi itselläki kiinnostaa babyboxi, pitänee tilata sellainen :) äitiyspakkausta ei vielä kuulu, kelan tiedoissa on merkintä "asiakirja saapunut" eli kai ne sen joskus käsittelee.

Onkohan sillä sitten väliä mistä kaupungista sen babyboxin on hakenu? Oliko Oulusta kukaan muu hakenu ku KTJ? :o

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mun boxissa olleessa bodystä puuttuu yhden nepparin vastakappale mutta eiköhän se vauvan päällä pysy kahdellakin....että jotai sekundaa ne siinä kuitenkin jakaa! :P

Takaisin