Toukokuun turinat

mulla kävi tämä sama mielessä tänään,toukokuu ketju siis. Montakohan meitä siirtyi yhtenä kappaleena toukokuulle,ei kovin montaa kyllä. Mää sain maanantaille ä-polille ajan,eihän siinä mennykkää ku kolome viikkoa.
 
Sama, ite huomasin kyl ku vappu tuli mut odotin et Hymykuoppa kyl laittaa pystyyn enkä tienny millä keskustelun avais... :) No eihän se laittanu ku se on synnyttämässä, hah.
 
Mä käyn tällä hetkellä vähän puoliteholla kun nää supistukset häiritsee järjenjuoksua :)
 
Joo hei häpeäisit vähän... :P (Ja minähän oon paitsi aktiivikäyttäjä ni moderaattori ja katosin koko foorumilta täysin kahdeksi viikoksi.)


Sent from my iPhone using Vau.fi Foorumi mobile app
 
Menis nyt vaikka ne vedet niin tietäisin että tää 2 vuorokauden kipu edes johtais johonkin! Ehkä rupeis ajatuskin kulkeen paremmin :)
 
Toivottavasti :)

Miul ei kyl ajatus juossu pariin päivään synnytyksen jälkeen yhtään eikä vieläkään kovin paljon loogisemmin. Arkiaskareista sentään selviää jotenki.


Sent from my iPhone using Vau.fi Foorumi mobile app
 
No kunhan tässä pääsis nyt siihen vaiheeseen että kehtais lähteä takas sairaalaan! :D Ei haittais vaikka sit menis filmi niin pimeeks ettei sais mitään sanottua tai varsinkaan kirjotettua! Mä haluun nyt vaan jonkun varmistuksen sille että pääsen synnyttään...
 
Nyt kyllä kaipaisin jotain pientä hemmottelua, ulos syömään tai johonki ihanaan kasvo/jalkahoitoon tai jotain, ah no ehkä ens kuussa kun olis 1-vuotis hääpäivä edessä.
 
Me mennään tänään tytön kanssa kattomaan mun joukkueen peliä :) Ihan kivaa. Vaunuihin vaan napero nukkumaan. Sit käydään ennen peliä ostamassa kottikärryihin uus rengas. Mies ei tällä kertaa lähe mukaan, kun jää kotiin tekemään pihatöitä. Eli saan itkut ottaa taas ittekseni vastaan.
 
Nappi88 mulla on ihan sama homma, pyysinkin mieheltä äitienpäivälahjaksi jalkahoitoa :)
Mies on tänään reissussa joten ollaan tytön ja koirien kanssa nelistään kotosalla. Tyttö nukkuu päikkäreitään ja minä sen aikaa netissä ja syön yms. Seuraavan syötön jälkeen lähdetään sitten kävelylle ja kauppaan, eka kerta ilman miestä, saa nähdä mikä show me saadaan aikaseksi :eek:
 
Meillä ei todellakaan voi ennustaa, miten kaupassa menee. Joskus hyvin (=vauva nukkuu), joskus huonosti (=vauva ei nuku = pahalla tuulella, kuuma ulkovaatteissa ym.) Tosi ennalta-arvaamaton! :)
 
Ai, hymykuoppa on ollut lähtökuopissa synnytyksen suhteen! En ole itse enää pysynyt perillä kuka menee missäkin vaiheessa, mutta paljosti tsemppiä sinne ellei käärö ole jo kainalossa!

Meillä vietellään viimeisiä päiviä ennen kuin mies palaa maanantaina töihin. Vähän jännittää miten se arki sitten alkaa sujua, mutta toisaalta onhan nämäkin päivät mennyt lähinnä minun hoivaillessa neitiä. Toki mies on saanut tehdä myös oman osansa vaipanvaihdoissa ja muissa, mutta syöttämiset ja yöheräämiset on joka tapauksessa ollut minun heiniä. Tosin sitä pitää vähän miettiä mihin neidin laittaa jatkossa jos on hereillä ja itse pitää päästä vaikka vessaan. Tähän saakka sen on voinut torpata miehen syliin :grin Lattialle ei uskalla jättää köllimään ettei koira kävele päältä. Tuntuu tuo vanhus olevan niin hömelö ettei se ollenkaan tajua katsoa tassuihinsa, välillä se on astunut kissankin päälle.
 
joko täällä on kaikki muut synnyttänyt paitsi minä...?

mulla on varmaan poskiontelontulehdus... nyt oon viikon verran ollut flunssassa ja nyt tänä aamuna oikealta puolelta silmän alta on poski kipeä. otin panadolin ja aamulla kun keitin teevettä kattilassa, niin koitin hengitellä höyryä kattilan päällä. meinasin soittaa tk:hon, että pystyykö ne antamaan kuuria mulle kun oon vielä raskaana jos mulla on poskiontelontulehdus, mutta jäi sitten soittamatta...

huomenna olisi se yliaikaiskontrolli. miten just nyt sattuikin niin, että kaikki on "normaalisti" töissä koko viikon ja viikonloppuna on vasta vapaata, että on tosi hankala järkätä pojille huomiseksi hoitopaikkaa?!? kun suurella todennäköisyydellä huomenna käynnistetään, niin pakko saada pojat koko päiväksi hoitoon. anoppi nyt EHKÄ saa huomiselle järkättyä itselleen vapaapäivän, mutta mies joutuu kuitenkin keskiviikkona tehdä töitä, että mihin silloin pojat saa hoitoon. ja itse pääsen aikaisintaan torstaina kotiin. olisi vauva saanut syntyä silloin pääsiäisen aikaan, niin olisi mummut ja pappat olleet paremmin käytettävissä ja miehelläkin olisi ollut enempi vapaata...
 
Dulu taitaa olla vielä yhtenä kappaleena? Tosi ilkee tilanne ninetsu! :sad001 Toivottavasti hoito järjestyy ja sun ei tarvis sitä ressata! :confused:
 
ninetsu täällä ollaan kans vielä yhtenä kappaleena!

just tulin äitipolilta,vauvalla ei mitään hätää mutta mun olojen (päänsäryt,näköhäiriöt,oksetus jne) takia päädyttiin laittaa ballonki. 10min sen jälkeen alko helvetinmoine alaselkäkipu,en tiiä onko tämä supistelua vai mitä mut mahan puolella ei tunnu mitään. Ainoastaan selkä tulessa. Kohdunsuu oli sormelle auki ja kanavaa reilu 2cm ja vauva ei muuten ollut edelleenkään laskeutunut. Nyt sitten oottellaan lähteekö ballonki ja jos ei lähde niin joka tapauksessa aamulla synnärille.
 
Minulla alkoi supistukset selkäkipuna, todella inhottavina sellaisina. Sitten kun sain sinne lämpöpussin niin tuntui kipu siirtyvän alavatsalle ja siihen ei sitten enää lämpöpussi auttanutkaan.
Voi olla dulu, että pääset vielä tämän päivän puolella tositoimiin!
 
Tsempit dululle ja ninetsulle! Kohta on viimeisetkin huhtikuisten vauvat maailmassa :)
 
Takaisin
Top