Toukokuun turinat

mä luulin, ettei se tuntuis niin ihmeelliseltä ku yks 1v jo nukkuu tuolla, mut kyllä tuli vaan semmonen "ei saakeli tuo ei oo mun syke"- olo :DD
 
Vaikka odotankin jo kolmatta, niin olo on kuin ensimmäistä odottaisi. Kaikki ajatukset pyörivät vain oman navan ympärillä enkä saa mitään tehdyksi. Mulla on tuossa vieressä pino kokeita, jotka pitäisi tarkistaa huomiseksi, mutta täällä mä vain pyörin ja luen vauvamasujuttuja. Mulla on vielä viimeinen viikko töitä ennen kesälomaa, joten pitäisi nyt vain puskea ja saada arvosanat oppilaille valmiiksi. Miten mä voin olla näin saamaton?! Onko kellään muulla samanlaista?

Naapurin rouva mahansa kanssa on niin tehokas ja mä vain olen....
 
Kiitos Mymmeli -85 muuttotsempistä! Urakka saatiin kunnialla hoidettua, vaikka vanhan asunnon hajonnut hissi hieman aiheuttikin lisästressiä. Mieheni onneks kovasti huolehti enkä saanut oikeen mitään kantaa. Työmatka tuntui muuton jälkeen melkeenpä lomalta, ja pääsin sieltäkin ongelmitta kotio. Nyt saa siis rauhassa toteuttaa pesänrakennusvimmaansa uudessa kodissa. :)

Huomenna ultra (11+5) eli "hieman" jänskättää onko kaikki ok..

Paha olo on onneks jo jonkun verran helpottanut, eikä tarvii koko ajan puhallella. :)

Aurinkoa & lämpöä kaikille!!
 
mulla on menkkojen mukaan jo rv 13+0, laskettuaika olis 26.11, tai sitten joulukuun 1. tai 4. :D ehkä se selviää huomenna ultrassa.

Nyt iski vain kaamean kevätflunssan päälle. Onneks saa olla jo valmiiksi pojan kans kotona!
 
Mulla on ollut sama ongelma sen jälkeen kun sain tietää raskaudesta eli en millään saa tehtyä töitä (ainakaan tehokkaasti). Mietin vaan raskausasioita ja luen siihen liittyviä asioita. Työnteko ei siis ollenkaan kiinnosta tällä hetkellä :)
 
Täällä on Mansikkamaa sama syndrooma, saamattomuus. Ei työt maistu eikä luista, mutta en saa kotonakaan oikein aikaiseksi mitään. Puhaltelua saamattomuuden, huonon olon ja väsymyksen vuoksi. Odottelen sitä tarmokasta toista kolmannesta...
 
Mulla taitaa mies odottaa muakin enemmän sitä tarmokasta vaihetta - sai eilen hirveän hepulin tullessaan töistä kotiin, kun en ollut tehnyt MITÄÄN koko päivänä. En edes sitä aamulla tytön pudottamaa roskaa pöydän alta ollut saanut siivottua.  Vähän ehkä hävetti, mutta kokkasin sitten kunnon aterian ja valmistin valkosipulivoita lepyttelemään hänen tunteitaan. Grillatun leivän päällä se on hänen lempparinsa.
 
Olen seuraillut keskustelujanne jo huhtikuusta asti, mutta nyt vasta uskaltauduin mukaan, kun tänään oli eka ultra ja sain varmistettua että kaikki on hyvin.  :)

Meillä on reilun vuoden ikäinen poika ja tämä raskaus on mennyt ainakin tähän asti huomattavasti nopeammin kuin edellinen, kun päivät ja illat juoksee touhukkaan taaperon perässä. Mutta se on tosi hyvä, koska ensimmäisessä raskaudessa tuntui, että viikot matelevat ;).

Tänään siis 12+3 ja viimeinkin voi alkaa kunnolla nauttimaan raskaudesta ja saa kertoa raskaudesta muille ja loppuu salailu sekä turvonneen mahan piilottelu :D.



 
Onnea Shani ja tervetuloa joukkoon!
Mukavaa, että ultrassa kaikki hyvin.

Mulla on kai viikkoja suurin piirtein saman verran kuin sulla.Rv:t on vaihtuneet joka kerta kun olen käynyt ultrassa. Oon siis kolme kertaa käynyt, kun on ollut vähän ongelmia.  Ensin oli rajua vuotoa viime torstaina ja luultiin jo että meni kesken. Nyt supistelee melkein koko ajan, mutta kivuttomasti onneksi. Sain sairauslomaa, niin saan lepäillä. Toivottavasti huomenna kaikki olis ok. Se olis NT-ultra, niin sitten varmaan selviää lopullinen LA.
 
Pajupilli, Kiitoos! Onneksi olet saanut lepäillä, kun on tuollaisia oireitakin :S. Miten sun ultra meni? Toivottavasti tuli iloisia kuulumisia :).

Mulla oli alusta asti neuvolan mukaan la 2.12. Mutta aiempien huonojen kokemusten vuoksi halusin käydä yksityisellä varhaisultrassa tarkastamassa, että kaikki on ok ja siellä ne teki yhden tosi nopean mittauksen ikivanhalla ultrauslaitteella ja sen mukaan raskaus olis ollut 10 päivää lyhyemmällä. No, ihan virallisessa ultrassa keskussairaalassa sitten heti sanottiin, että koko vastaa hyvin neuvolan mukaisia viikkoja, joten laskettu aika pysyi siinä missä alunperin olikin.


Huh, että on maha pallona! Kaikki arvaa jo mun mahasta, että toinen on tulossa :D. Ei vissii kroppa ihan täysin ollut vielä palautunut edellisestä raskaudesta, kun nyt venyy tätä tahtia. Appivanhemmillekin kun kerrottiin raskaudesta viime viikolla, niin anoppi totesi heti, että oli jo nähnyt mun raskausmahan :D.

Tänään alkoi rv14. :)
 
Kiitos kysymästä Shani. Kirjoittelen ultrakuulumisistani tuonne Neuvola- ja ultrakuulumis-ketjuun. Ei mennyt kaikki nin kuin elokuvissa... 
 
mulla alko viime yönä tuhruvuoto ja maha on tosi kipee.. pääsen ultraan vielä ennen kolmee kattomaan onko vauva hengissä.. kerron sitten kuinka kävi!
 
pääsin ultraan, kaikki oli mainiosti. viikko sitten pään koko vastas rv 12+0, tänään 13+4 ja viikkoja on tänään 13+2, eli hyvin kasvaa! syke näkyi, pyöri kovasti, heilutti, potki. istukka on takaseinässä ja alhaalla, niinkuin monesti on. verta ei siis oo tullu, pelästyin vain jumalattomasti tollasta rusehtavaa tuhruvuotoa, joka on melkein jo loppunut.
 
Takaisin
Top