Toukokuun tuhinat

Estrelle, jotain tuollaista minäkin olin ajatellut, että tilanteen mukaan mennään. Noh, katsotaan nyt sitten mitä siellä synnytystapa-arviossa oikeasti tapahtuu kunhan sinne asti päästään. Tuntuu olevan eri käytänteitä eri puolilla.
 
Joo, en ole minäkään uhrannut ajatustakaan synnytykselle. Tuntuu että siihen on niiiin pitkä aika. Mutta ehtiihän sitä miettiä kun (vauva)loma alkaa heinäkuussa.. :wideyed:
 
Hyvää äitienpäivää kaikille jo äidelle! Mieheni toi mulle kukkapuskan ja kertoi kauniisti että toukkamme ei voi lahjaa vielä antaa niin hän toimii tällä kertaa välittäjänä kun toukka on jumissa sisällä. NIIN IHANAA !!! Ja meille siis esikoinen tulossa. Itkussa pidättämistä oli. Siispä kaikille raskaana oleville hyvää äitienpäivää!
 
Aika hellyttävää :Heartred Ei meillä vaan. En ole kuulema vielä äiti, kun vauva on mahassa. Ehkä ensi vuonna sitten muistetaan, jos ei vedota siihen, että minä en ole hänen äitinsä. :wink

Hyvää äitienpäivää silti kaikille jo äideille ja sellaisiksi tuleville!
 
Minäkin sain ensimmäisen äitienpäivälahjan mieheltäni. Sain nomination palan, jossa sydän ja pieni rusetti....kuulemma muistoksi siitä, että tämä pieni on täällä mahassa kasvamassa äitienpäivänä. Sanoi, että "oothan jo äiti pienelle ja kaikki mitä teet vaikuttaa vauvaan". Söpöä :)
 
Mä toivon, et mies ei jatkossa joudu päivystämään äitienpäivänä. Ei ainakaan ekana. Olis kiva, että olis kotonakin :)
 
Itse joudun olemaan miehestä erossa koko päivän sen äitin takia kun se haluaa olla koko päivän sen kanssa....
 
appletyts on meitä muitakin kohtalotovereita. Itsellä on mies koko päivän töissä. Aamulla lähti varhain ja illalla tulee myöhään. Ei ole päivää viettämässä.
 
Tabarca, meillä oli sama asenne miehellä ennen esikoisen syntymää että äidiksi mua ei laskettu ennen vauvan syntymää. Se tosin ajatteli taikauskoisena että jos juhlii etukäteen niin vauvaa ei tulekaan.
 
En minäkään saanu ku onnittelut "hyvää äitienpäivää tulevalle äitille". No olihan sekin jotain :)
 
Mä en jotenkin osaa vielä ajatella itteäni äitinä ja jotenkin "juhlistaa" sitä kun vauva on vielä mahassa, ensi vuonna sitten :)
 
Esikoista odottaessani ex oli myös sitä mieltä etten raskaanaolevana ollut vielä äiti. Loukkaannuin kyllä siitä.

Nykyinen mies oli tänä vuonna ostanut mulle lahjan (aiempina ei siis ole) ja korttiin oli kirjoittanut edellisyönä omatekoisen runon. Lapsilta tuli myös lahjat ja kortit :Heartred loppu päivän olin lasten kanssa mummullani, jossa äitinikin piipahti töidensä jälkeen. Mentiin vielä päivän päätteeksi lasten ja mummun kanssa elokuviin. Ja tulihan sitä syötyä liiankin hyvin, vieläkin täysinäinen olotila :D

Toivottavasti vietitte eilen mukavan äitienpäivän, nykyiset ja tulevat äiskät. Ens vuonna onkin sitten erilainen äitienpäivä :)
 
Jäkistä katsoessa hakkaa oma sydän tuhatta ja sataa, pompin sohvalla ja elimistö käy tosi kierroksilla. Jos ei toukka ala kohta itsestään ilmoittelemaan niin opettelen seisomaan päälläni.
 
Ääks! En oo nyt puoleentoista viikkoon ehtiny/pystyny lukemaan foorumia, ni onpas täällä taas lukemista. Samoihin aikoihin liityin salaisiinkin ja ne heittää mut kohta sieltäkin pihalle, kun en oo ehtiny lukee ja kommentoida ja voi, pojat -että siellä kirjotellaan pikkasen aktiivisemmin kuin yleisellä puolella. Huh :)
Migreeni palasi taas toissaviikolla sulostuttamaan arkea n. Viikon pituisella kohtauksella ja sitten kävin moikkaamassa mun miestä länsi-Ranskassa vapun tienoilla. Hyvin meni matka, ensimmäiset supistukset (myös yksi hieman kipee) koettiin reissussa. Muuten meni hyvin.

Meilläkin toi vanhojen kämppien myynti ja uuden isomman ostaminen meinattiin ensin hoitaa tässä ennen beben tuloa, mut todettiin sitten, et kun ei vielä olla varmoja edes siitä, mistä kaupungista seuraava koti hommataan, ja on pari muutakin muuttujaa matkassa, niin päätettiin kärvistellä näin ainakin vuodenvaihteeseen asti.
 
Takaisin
Top