Toukokuun touhuiluita

Tata87

Puuhakas puhuja
Niinpäs se kuu taas vaihtui että hupsista vain :) Enimmäkseen tulee nyt kirjoiteltua joulukuun odottajissa =) Täytyy yrittää tännekin keretä kuulumisia lukemaan ja kertoilemaan ^^
 
Mä täälä aina kurkin tuleeko juttua.. mutta ei :D ei viitti yksin puhella..
 
Joo on kyllä hiljaista. Mäkin tuolla lokakuu 15 puolella innokkaana kirjoittelen.
 
Meillä on melkoiset töhinät päällä kun pitäisi tässä kesän aikana löytää ihan ikioma koti :) Alkaa olemaan jo tässä vuokra-asunnossa kolmistaan neliöt ahtaalla niin saatikka kun meitä onkin 4 :D Yritämme löytää mukavan rivarinelikon hyvältä alueelta. Omakotitaloa ei kumpikaan meistä tahdo xD Täytyisi alkaa käymään näyttöjä läpi =D

Ensi viikolla on eka ultra tulossa. Varmaan otamme esikoisen mukaan ihmettelemään touhua =)
 
Me just myymässä meidän rivitalo neliöö :D Omakotitaloon haluamassa..

Kannattaa tata87 soittaa ja kysyä ottaako lääkäri ultraan lapsen, yleensä ei oteta missään..
 
Sitä minä mietinkin että ottaakohan lääkäri tylleröä sisään sinne. Meillä on ensin tytyn neuvola ja heti perään tän maha asukin ultra. Isä tietysti tahtoo olla mukana ultrassa joten kummitädin varasin varuksi tulemaan siksi aikaa leikkimään odotusaulaan tytyn kanssa :) Jospa tyty suostuu siihen järjestelyyn... on kovasti minun perään.
 
Meilläkin rivari-4h tulossa myyntiin jossain vaiheessa jos Kirkkonummi kiinnostaa:wink No, jospa puskettaisi tämä kolmonen pihalle ensin, saisi tulla jo pikkuhiljaa:)
 
Meillä on viikonpäästä punnitus ja siitä alkaa meidän kokeilu elää ilman nenäletkua. Vähän hirvittää ja jännittää miten sujuu..
 
Jospa kaikki menee teillä hyvin Vauva3 =)

... ihan tajuttoman älhö olo koko ajan. Ruoka inhottaa tosi paljon :eek: Joskus annetaan murulle ruuaksi purkkiruokaa ja se vasta inhottaakin minua. Se haju saa nieleskelemään ihan urakalla xD Yritä siinä sitten toista syöttää x( ... sama juttu oikeastaan kaiken lämpimän ruuan kanssa. Ainoa mikä ei niin saa pahoinvoimaan hajullaan ja maullaan on riisimurot (harmi kun on epäterveellistä) ja puuro :/
 
Oi vitsi Tata..muistoja ihan lähiajoilta. :D Mulla on nyt 19+0 ja alkaa olla pahoinvoinnit ja muut ohi. Kohta alkaa maha painaa kyllä ja nivelissä jo tuntuu. :)
 
Hassua miten mun mahasta näkee jo selvästi että olen raskaana. Ihan selvä vauvapömpötys :D Montakohan asukkia siellä on xD
 
Mulla poksahti tänään rv33. Tänään onkin ollut raskas päivä kun koko ajan harj supistuksia ja samalla potkuja tulee kylkiin ja ihan tuolla alhaalla kuin kaivas käytävää :D Kerhossa tuli joku hemmetin kramppikin mahaan. Onneks kerhotädit katsoi taaperon perään :D Ihanaa kun tulee lämpimät kelit niin saa juosta vähissä vaatteissa. Pitääkin ostaa niitä kuivaksi opettelu housuja jos vaikka oppis sitä kautta paremmin kun pottailu ei tunnu kiinnostavan yhtään.
 
Täällä kans mennää rv 33+3 :D oliko sulla Mysterious la kans kesäkuussa? Mä yrittäny kovasti tuol kesäkuisis jutella mut ne on niin nopeit kirjottelee et jutu vaihtuu sitä mukaa ku kerkee lukemaa :D

Meillä ei myöskää toi pottailu oikein nappaa neitiä. Istuu minuutin, ehkä kaks ja sit lopahtaa kiinnostus vaikka yrittäs miten viihdyttää :D
 
Oon mä väliin Janna88 käyny siellä jotain kirjoittelemassa mut niien perässä ei kyllä pysy yhtään ku tekstiä tulee varmaan tuhat sivua päivässä :D Sieltä täältä sitten selaillu.

Joo mä mietin että kuivaksi opettelu vois onnistua ehkä paremmin kesällä ni en oo nyt viitsinyt ottaa ressiä siitä pottailusta. Juoskoot pihalla ilman vaippaa sitten kun kelit lämpenee :)

Nyt on viimein alkanut nukkumaan yönsäkin läpi ilman herätyksiä. Väliin saattaa kuulua jokin unissaan huuto mut onneks jatkuu unet. Joskus tarvii käydä laittaa unikania kainaloon ja tutia suuhun ku on hukannut ne sinne sänkyynsä. Ois kyllä mahtavaa jos tosiaan nyt mentäisiin näin koska kohta on uusi valvottaja talossa :D
 
Juu ei niiden peräs pysy :D

Meillä ottanu toi nukkuminen läpi yön vähän takapakkia :/ jouduttiin siirtämään neiti takasin pinnikseen nukkumaan ku huus monta tuntia yössä eikä oo oikee selvillä et mitä. Vähän vaikuttas siltä et pelkää jotain :sad001 kattoo nyt miten toi pinnistely lähtee et jatkaako huutoa vai ei. Tiiä sit joutuuko ostamaan toisen pinniksen vauvalle. Päivä kerrallaan tässä saa mennä :)
 
Meillä nukutaan edelleen pinniksessä :) Ei oo vielä koittanu kiivetä pois sieltä niin saa niin kauan nukkua siellä kunnes keksii mitenkä sieltä pois tullaan. Vauvalle on ensisängyksi semmonen pienempi rottinkinen :)
 
Täytyy kans miettiä nukkujärjestelyä jahka vauva on kuvioissa mukana. Nyt on toi neidin 120cm leveä sänky meidän sängyssä kiinni. Täytynee katsoa uusi asunto silläkin silmällä että toiselle puolen mahtuu pinnasänky :D Tosin saattaa olla että otan vauvan viekkuun nukkumaan. Oli ihan kätevää niin ^^ Vielä en ole valmis esikoista laittamaan omaan huoneeseen nukkumaan =)
 
Meidän kaikkien unet parantu huomattavasti kun poika siirrettiin omaan huoneeseen nukkumaan. Me ei herätä hänen jokaikiseen unissa huutoon eikä hän herää mun kuorsaamiseen minkä tää raskaus on tuonut tullessaan :D Hieman jänskättää mitenkä sitten saadaan nukutuksi kun vauva tulee. Voi kunpa hän nukkuisi edes hiukka paremmin mitä tuo taapero. Ukonki työt muuttui silleen et tekee nyt pelkkiä aamuvuoroja ja 4.50 hällä siis jo herätyskello soi. Onneks on isyyslomaa ja kesälomaa peräkanaa niin saa pari kk olla kotona meidän kanssa ens alkuun :)
 
Meillä kans parantu unet huomattavasti kun neiti siirty omaan huoneeseen n.8kk. Sit oli pitkään kipeä jonka jälkeen alko yöheräilyt taas. Loppu kun otettiin yöpullo pois n.1v2kk ja nyt ollaa taas muutama kk heräilty :/ noh ehkä tää joskus helpottaa :D
 
yhdyn tuohon että meilläkin(tai no muksulla ja minulla) unet parantu huomattavasti omaan huoneeseen siirron myötä. pitkälti onneks yöt nukutaan heräilemättä mitä nyt joskus. ja pinniksessä nukutaan, joutuu tosin ehkä kesän mittaan "oikeeta" sänkyä kattelemaan kun epäilen että miten lie onnistuu sit mahan kans nostelu sängystä pois ja takasin :grin
 
Takaisin
Top