Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lähetän! Täältä tulee! :)Onneks olkoon! Lähetä sitä asunto-onnea tännekin! :)
Jos on, niin tahti on ainakin melkoinenTällä meiän pienellä on ainaki usein hikka jolloin tulee vähän välii nykäsy..
Voisko olla sitä?
Täällä sama ongelma. Tänään siivottiin vaatehuone, eteisen kaapit ja kellari. Kamaa lähti roskiin jäätävä määrä mut tilaa ei siltikään tunnu löytyvän. Vaatehuoneeseen sain kans onnels raivattua tilaa vaunuja varten.. Mutta mihin mä laitan kaiken muun roinan? :DMulla palaa käpy tämän meidän ihanan pienen kämpän kanssa! Oon tässä yrittäny raivata tilaa tulevan vauvan kamoille, mut aikamoista palapeliä tämä on, kun siirtää tavaraa paikasta a paikkaan b. Siivosin meidän vaatehuonetta, että saan vaunut sinne säilöön. Meidän talon oma vaunuvarasto on ihan täynnä ja toisaalta sinne en uusia vaunuja halua säilöön laittaa tässä kohtaa, kun babya saa vielä jokusen kuukauden odottaa. Eipähän toisaalta tule turhia hankintoja tehtyä, kun niille ei yksinkertaisesti ole tilaa missään. Kyllä mä niin odotan, et jossain kohtaa pääsis isompaan muuttamaan.
Hu-huu! Muistaako joku, missä ketjussa (ja kuka siitä mainitsi) oli keskustelu tykyttävistä liikkeistä kohdussa?
Ei tämä oikein vilunväristyksiltä tunnu, vaan lähinnä elohiireltä lihaksessa. Voiko olla?