Mää oon joutunut syömään heinixiä jo kuukauden verran. Sen huonopuoli on että se väsyttää tosi paljon! Toivon että löytyis joku muu lääke allergiaan.
Mulla oli mukava vappu ja olin tohinoissa mukana melkein entiseen tapaan. Tänä vuonna pääsi picnicillekin vihdoin! ;D
Vappu kyllä taisi vielä voimat ja oon ollut ihan finaalissa siitä lähtien. Jos saa tänne vähän avautua, että harmittaa ja masentaa vaikka aurinko paistaakin.
Uutta asuntoa ei meinaa löytyä. Kukaan ei tunnu haluavan vuokrata kämppää tulevalle yh äidille. En saanut kesätyötä jota hain, enkä kykene tekemään raskaita laivatöitä mitä olisi tarjolla. Lapsen isä antaa komentoja miten lasta pitää kasvattaa ja seuraavana päivänä soittaa haluavansa häipyä maasta. Hohhoijaa.
Ois kiva kun olis vähän helpompaa ja vois nauttia raskaudesta ilman, että pitää näitä miettiä ja hankkia vauvajuttuja ilman että täytyy joka penniä laskea.
Sori vuodatus, oli pakko jonnekin päästä sanomaan. Ei asiat ole mitenkään huonosti, kun väsyttää, asiat näyttäytyy paljon raskaampina vain. <3