Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihan normaalia :). Mäkin pillitän ihan pienistä.Katsoin juuri Armanin pohjantähden alla jakson jossa se oli kätilön touhuissa, ja mä itkeä vollotin koko jakson sama kun eilen katsoin frendejä niin meni paketillinen nenäliinoja....jotenkin outoa kun reagoin näin......
Pitikö bileet vai astetta rajumpaa seksiä? Mun tuttavien seinänaapurit pitää todella kovaäänisestä seksistä sängynpäädyn kolinalla rytmitettynä (ja just tossa kahden aikoihin...). Tutut kirjoitti heille asiallisen kirjeen tästä, minkä johdosta seinänaapurit olivat tehneet todella asiattoman valituksen heistä isännöitsijälle sekä taloyhtiöön... Otan osaa, naapurit on välillä täysiä mulkkuja joilla ei mielessä pyöri mikään muu kuin oma napa. No pian ne kiroaa sun vauvaa :). Suosittelen pinnasängyn paikaksi sitä naapurien puoleista seinää.Tässä ei enää nukuta. Seinänaapuri oli tulla seinästä läpi. Sellainen ryske että oksat pois. Olin täydessä unessa nukkumassa ja tajuaa että seinänpääty kaatuu päälle. Jos ei ala rauhoittumaan niin soitto kyllä poliiseille.
Ja taas tapahtuu!! Ihanaa, vauvoja!! Jänniä hetkiä siellä, pian on oma vauva sylissä.Tänään rv 37+0 ja päättivät käynnistää synnytyksen vauvan pienen koon ja istukan kalkkeutumisen takia.. Ballonki laitettu ja pääsin huomiseen asti vielä kotiin..
Mikäs meininki? Onko alkanut tapahtua?Tänään rv 37+0 ja päättivät käynnistää synnytyksen vauvan pienen koon ja istukan kalkkeutumisen takia.. Ballonki laitettu ja pääsin huomiseen asti vielä kotiin..
Toivottavasti on ainakin jotain tapahtunut.. Suht kipeät supistukset alko n. 7 aikaan illalla ja loppui kun seinään 4 aikoihin aamuyöllä.. Nyt odottelen lääkärille pääsyä ballongin poistoon ja että saisi tietää miten jatketaan..Mikäs meininki? Onko alkanut tapahtua?
Jes, toivotaan että supistukset olis jo avannut paikkoja!Toivottavasti on ainakin jotain tapahtunut.. Suht kipeät supistukset alko n. 7 aikaan illalla ja loppui kun seinään 4 aikoihin aamuyöllä.. Nyt odottelen lääkärille pääsyä ballongin poistoon ja että saisi tietää miten jatketaan..