Toukokuun jutut

Ketterä

Näppärä viestien naputtelija
Kesämammat 2018
Lokakuun äidit 2019
Klara vappen! :cool01

Itselläni ei niin iloisissa meiningeissä. Mies toi pohjoisen reissuna flunssan jonka minä tietysti sain. Ei oo enää kivaa sairastaa tässä olotilassa.
 
Hyvää vappua!

Täällä flunssa meinasi iskeä, mutta meni kuitenkin ohi parilla hunajalla&sitruunalla terästetyllä teekupilla, suosittelen, helpotti ainakin omaa oloa

Eilen haettiin vaunut ja kaukalo, tänään saatiin pinnis kasattua. Alkaa olla kotona siis valmista, pikku asukas saa saapua heti kun on valmis :dummy:
 
Täällä myös kaamee flunssa. Yöt muutenkin pätkäisiä niin nyt sit tää flunssa vielä vaikeuttaa nukkumista. Nenä ihan tukossa ja yskä hakkaa. Ei tosiaan kiva sairastaa tässä tilassa. Ei auta. Pitää olla saikulla ainaki huominen. :dead:
 
Hyvää vappua!

Kylläpäs nyt sairastellaan joukolla. Täälläkin yhä vatsa kuralla ja esikoinen kuumeilee. Käytiin kuitenkin neuvolassa kyselemässä, pitääkö jo huolestua. Ei kuulemma vielä, adenovirusta todennäköisesti. Sitä on täällä liikkeellä. Testejä sit, jos ei ens viikollakaan helpotu.

Paranemisia kaikille:Heartred
 
Kyllä on nukkuminen tehty vaikeeksi. Puoleen yöhön kyttäilin kelloa kun uni ei tullut ja neljältä heräsin ja nousin ylös kun ei mitenkään päin ollu hyvä olla. Eikä varmaan helpota loppua kohden.
Mut tänään on kiva päivä. Meillä on valokuvaus.
 
Katsoin juuri Armanin pohjantähden alla jakson jossa se oli kätilön touhuissa, ja mä itkeä vollotin koko jakson :smiley-angry017 sama kun eilen katsoin frendejä niin meni paketillinen nenäliinoja....jotenkin outoa kun reagoin näin......:smiley-ashamed008
 
Katsoin juuri Armanin pohjantähden alla jakson jossa se oli kätilön touhuissa, ja mä itkeä vollotin koko jakson :smiley-angry017 sama kun eilen katsoin frendejä niin meni paketillinen nenäliinoja....jotenkin outoa kun reagoin näin......:smiley-ashamed008
Ihan normaalia :). Mäkin pillitän ihan pienistä.
 
Tässä ei enää nukuta. Seinänaapuri oli tulla seinästä läpi. Sellainen ryske että oksat pois. Olin täydessä unessa nukkumassa ja tajuaa että seinänpääty kaatuu päälle. Jos ei ala rauhoittumaan niin soitto kyllä poliiseille.
 
Tässä ei enää nukuta. Seinänaapuri oli tulla seinästä läpi. Sellainen ryske että oksat pois. Olin täydessä unessa nukkumassa ja tajuaa että seinänpääty kaatuu päälle. Jos ei ala rauhoittumaan niin soitto kyllä poliiseille.
Pitikö bileet vai astetta rajumpaa seksiä? Mun tuttavien seinänaapurit pitää todella kovaäänisestä seksistä sängynpäädyn kolinalla rytmitettynä (ja just tossa kahden aikoihin...). Tutut kirjoitti heille asiallisen kirjeen tästä, minkä johdosta seinänaapurit olivat tehneet todella asiattoman valituksen heistä isännöitsijälle sekä taloyhtiöön... Otan osaa, naapurit on välillä täysiä mulkkuja joilla ei mielessä pyöri mikään muu kuin oma napa. No pian ne kiroaa sun vauvaa :). Suosittelen pinnasängyn paikaksi sitä naapurien puoleista seinää.
 
Me onneksi muutetaan tästä ja tulevassa ei ole kuin yksi seinänaapuri. Ja tuossa asustaa yksinäinen vanhempi mies.
Sain nyt aamupäivästä unta, mutta tokkuraa oloa ei pois vie.
 
Kaksi päivää olin tällä viikolla töissä, ja todella vähäisillä ja katkonaisella yöunilla. Olipa ihana kun sain nukutuksi viime yönä 7h! Ennätys tässä raskaudessa. Nyt vapailla viisi päivää, tiistaina töihin ja sitten jään virallisesti mammalomalle.
 
Tänään rv 37+0 ja päättivät käynnistää synnytyksen vauvan pienen koon ja istukan kalkkeutumisen takia.. Ballonki laitettu ja pääsin huomiseen asti vielä kotiin..
Ja taas tapahtuu!! Ihanaa, vauvoja!! Jänniä hetkiä siellä, pian on oma vauva sylissä. :Heartbigred:wav

Väliaikatietoja saa kertoa:happy093
 
Jännää ku rupee vauvoja syntyyn! :happy: Omaa odottelen todennäköisesti (mikäli vanhat merkit paikkansa pitää) vielä ainakin 6 viikkoa. Mammaloman alkuun 3 työpäivää!! Vähä rupee oleen sellanen väsynyt ja raihnainen olo et loma tekee kyllä hyvää!
 
Mikäs meininki? Onko alkanut tapahtua?
Toivottavasti on ainakin jotain tapahtunut.. Suht kipeät supistukset alko n. 7 aikaan illalla ja loppui kun seinään 4 aikoihin aamuyöllä.. Nyt odottelen lääkärille pääsyä ballongin poistoon ja että saisi tietää miten jatketaan..
 
Toivottavasti on ainakin jotain tapahtunut.. Suht kipeät supistukset alko n. 7 aikaan illalla ja loppui kun seinään 4 aikoihin aamuyöllä.. Nyt odottelen lääkärille pääsyä ballongin poistoon ja että saisi tietää miten jatketaan..
Jes, toivotaan että supistukset olis jo avannut paikkoja!
 
Huomenna olis viiminen työpäivä :)
Mulle ei ole tullut vielä kelalta päätöstä äitiyslomasta. Olisko sen kuulunut jo tulla? Työnantaja maksaa vielä pari kuukautta palkkaa. Muistelin että siinä on joku juttu että päätös tulee myöhään, jos työantaja ei pysty etukäteen ilmoittamaan mun sen aikaista palkkaa.... tai jotain. Nää aivot käy välillä niin hitaalla.
 
Takaisin
Top