@Syksynlapsi hyvin on vahvistunut! Sulle ei selvästi OneStepit toimi, joten ei kannata niillä stressata itseään. Hyvä suunnitelma jättää testailut tähän. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo noita viikkotestejä en oo itsekään löytänyt muualta kuin prismoista. Woltin kahlasin itsekin läpiNyt viikot 5+2 ja viivat on vahvistuneet hienosti jopa päiväpissasta. Täältä bongaamani viikkotestin aion tehdä, kunhan suoriudun Prismaan. En tiedä mistä muualta sen sais, ainakaan pienemmissä marketeissa ei näytä olevan eikä apteekissakaan. Woltin kautta siis katsoin, eikä ole tilattavissa. Höh sanon minä!
Varasin varhaisultran viikoille 6+4. Vähän aikaista, tiedän, mutten kestä odottaa enempää. Pakko nähdä onko vatsassa enää elämää, koska koin hämäriä tuntemuksia muutamia päiviä sitten ja sen jälkeen raskausoireet lieveni lähes olemattomiinSitä ennen oli hyvin vahvat tuntemukset, alavatsaturvotus oli huima ja nännit tosi arat. Kun tätä ikää nyt on huimasti ja kaksi keskenmenoa taustalla, niin ahdistaa ylläpitää toivoa jos sitä ei ole
![]()
Täältäkin tullaan iloisin mielin toukokuisiinOn kyllä koomista, mutta just sen jälkeen kun päätin avautua täällä raskausoireiden katoamisesta niin oireet palas eilen illallaJoo noita viikkotestejä en oo itsekään löytänyt muualta kuin prismoista. Woltin kahlasin itsekin läpivarmaan sen verran uusi tuote suomen markkinoilla vielä.
Ymmärrän hyvin tuon halun mennä jo 6+4. Oon itsekin miettiny että olisinpa varannut perjantaille, tai edes jo maanantaille. No ei enää montaa päivää. Oireet on täälläkin niin vähäiset ja tuntuu että muut on kyllä saaneet tasavahvat leffaviivat huomattavasti mua aikaisemmin mikä saa pelkäämään tuulimunaatosin pitää aina muistaa että hcg nousu ja erittyminen virtsaan on kuitenkin yksilöllistä. Ja onneksi muut jo onnistuneesti vu:n selvittäneet on jakaneet kuvia noista viikkotesteistä
Jahas, menipäs tämä äkkiä tällaiseksi omanapailuksi. Ihailen kyllä kaikkia jotka pystyvät jättämään (tai ehkä se itselle on uskaltamista) testailun yhteen/kahteen testiin!
Toi on hyvä jos ei ole enempää testejä!@Misa tosi hyviltä näyttää viivat :) itsekin kamppailen vahvojen testaus-halujen kanssa mutta toistaiseksi se on auttanut että kotona ei oo enää yhtään testiä![]()
Mutta sieltä se elämäni ensimmäinen plussa lävähti! Hieman mietin tuota väriä, kuvien välillä 48 tuntia mutta onhan tuo nyt kuitenkin vahvistunut :) Kaikki on tälleen ekakertalaiselle ihan älyttömän jännittävää!Onnittelut ekasta plussasta! Toi oli kyllä ihanaa ja jännää ekalla kerralla, mutta on kyllä tokallakin :DMä liityn tänne kans varovaisesti omien plussieni kanssa! Dpo:sta ei oo pienintäkään tietoa, koska ehkäisyn lopettamisen jälkeen ennätti tulla vain yhdet menkat ennen plussaa ja olin kierrosta niiiiin sekaisin, etten saanut ovistakaan kiinniMutta sieltä se elämäni ensimmäinen plussa lävähti! Hieman mietin tuota väriä, kuvien välillä 48 tuntia mutta onhan tuo nyt kuitenkin vahvistunut :) Kaikki on tälleen ekakertalaiselle ihan älyttömän jännittävää!
EDIT. Viikko sitten siis tehdyt testit, tänään viimeisistä kuukautisista laskettuna 5+4!
Voi kiitos! <3 Siis tää on aivan hullua, vaikka mielettömän toivottu asia onkin! Samalla tietysti kamala huoli siitä, että pysyyhän kaveri matkassa.Onnittelut ekasta plussasta! Toi oli kyllä ihanaa ja jännää ekalla kerralla, mutta on kyllä tokallakin :D
Muistatko milloin menkat oli, eli suunnilleen mikä raskausviikko?
@hosulijasosuli hyvin on sielläkin vahvistunut!![]()
Raskausoireet ketjussa on puhuttu paljonkin pahoinvoinnista ja oireenkirjoista laajemminkinOnko teillä jo pahoinvoinnit alkaneet?
Mulla tänään 6+0, eikä oo vielä. En tiedä, kai sitäkin niin odottaa