Toukokuisten plussatestien kuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Syksynlapsi hyvin on vahvistunut! Sulle ei selvästi OneStepit toimi, joten ei kannata niillä stressata itseään. Hyvä suunnitelma jättää testailut tähän. 😊

Nyt viikot 5+2 ja viivat on vahvistuneet hienosti jopa päiväpissasta. Täältä bongaamani viikkotestin aion tehdä, kunhan suoriudun Prismaan. En tiedä mistä muualta sen sais, ainakaan pienemmissä marketeissa ei näytä olevan eikä apteekissakaan. Woltin kautta siis katsoin, eikä ole tilattavissa. Höh sanon minä!

Varasin varhaisultran viikoille 6+4. Vähän aikaista, tiedän, mutten kestä odottaa enempää. Pakko nähdä onko vatsassa enää elämää, koska koin hämäriä tuntemuksia muutamia päiviä sitten ja sen jälkeen raskausoireet lieveni lähes olemattomiin🥹 Sitä ennen oli hyvin vahvat tuntemukset, alavatsaturvotus oli huima ja nännit tosi arat. Kun tätä ikää nyt on huimasti ja kaksi keskenmenoa taustalla, niin ahdistaa ylläpitää toivoa jos sitä ei ole😭
Joo noita viikkotestejä en oo itsekään löytänyt muualta kuin prismoista. Woltin kahlasin itsekin läpi 😅 varmaan sen verran uusi tuote suomen markkinoilla vielä.

Ymmärrän hyvin tuon halun mennä jo 6+4. Oon itsekin miettiny että olisinpa varannut perjantaille, tai edes jo maanantaille. No ei enää montaa päivää. Oireet on täälläkin niin vähäiset ja tuntuu että muut on kyllä saaneet tasavahvat leffaviivat huomattavasti mua aikaisemmin mikä saa pelkäämään tuulimunaa 🙈 tosin pitää aina muistaa että hcg nousu ja erittyminen virtsaan on kuitenkin yksilöllistä. Ja onneksi muut jo onnistuneesti vu:n selvittäneet on jakaneet kuvia noista viikkotesteistä

Jahas, menipäs tämä äkkiä tällaiseksi omanapailuksi. Ihailen kyllä kaikkia jotka pystyvät jättämään (tai ehkä se itselle on uskaltamista) testailun yhteen/kahteen testiin!

image.jpgTäältäkin tullaan iloisin mielin toukokuisiin🥹🫶🏼! Laskettuaika menkoista 30.5. - ovulaatio oli kyllä myöhempään, sen mukaan menisi kesäkuun alkuun- mutta jään nyt aluksi ainakin tänne välimaastoon keikkumaan. 🥹 Voi tätä ilon ja onnen päivää! 🤞🏽✨
Esikoinen meillä 07/-24, jonka jälkeen rennoin mielin toinen saanut tulla kun on tullakseen. Juuri oikeaan aikaan. ✨

Joo noita viikkotestejä en oo itsekään löytänyt muualta kuin prismoista. Woltin kahlasin itsekin läpi 😅 varmaan sen verran uusi tuote suomen markkinoilla vielä.

Ymmärrän hyvin tuon halun mennä jo 6+4. Oon itsekin miettiny että olisinpa varannut perjantaille, tai edes jo maanantaille. No ei enää montaa päivää. Oireet on täälläkin niin vähäiset ja tuntuu että muut on kyllä saaneet tasavahvat leffaviivat huomattavasti mua aikaisemmin mikä saa pelkäämään tuulimunaa 🙈 tosin pitää aina muistaa että hcg nousu ja erittyminen virtsaan on kuitenkin yksilöllistä. Ja onneksi muut jo onnistuneesti vu:n selvittäneet on jakaneet kuvia noista viikkotesteistä

Jahas, menipäs tämä äkkiä tällaiseksi omanapailuksi. Ihailen kyllä kaikkia jotka pystyvät jättämään (tai ehkä se itselle on uskaltamista) testailun yhteen/kahteen testiin!
On kyllä koomista, mutta just sen jälkeen kun päätin avautua täällä raskausoireiden katoamisesta niin oireet palas eilen illalla😅 Ja nyt ne soutaa ja huopaa edestakas ihan miten sattuu. Huonoa oloa ei ole ollut, mutta alavatsassa on tuntemuksia, turvotusta/nipistyksiä/kaikkea ja rinnat on jälleen arat. Ja hermot on super kireellä, mikä on outoa mulle koska normaalisti olen tosi lehmänhermoinen😆

Vahvasti siis tuntuu siltä, että sikiö on yhä mukana matkassa. Edellisistä keskenmenoista ensimmäinen tapahtui viikoilla 6+6 (tosin aloin vuotaa vasta 8+5 ja silloin ultrassa nähtiin 6+6 viikkoja vastaava eloton sikiö), ja toinen niin paljon aiemmin ettei tarkasta ajankohdasta ole tietoa.
Tuntuu aivan mahdottomalta ajatella, että vielä pitää selvitä pelon kanssa noin 7-8 viikkoa ennen kuin keskenmenon todennäköisyys laskee.

Laita ihmeessä päivitystä, kun oot käynyt varhaisultrassa. Toivottavasti kaikki sujuu hyvin❤️

@Misa tosi hyviltä näyttää viivat :) itsekin kamppailen vahvojen testaus-halujen kanssa mutta toistaiseksi se on auttanut että kotona ei oo enää yhtään testiä 😁

@Misa tosi hyviltä näyttää viivat :) itsekin kamppailen vahvojen testaus-halujen kanssa mutta toistaiseksi se on auttanut että kotona ei oo enää yhtään testiä 😁
Toi on hyvä jos ei ole enempää testejä! 😊 Mulla on vielä 5 OneStepiä ja 25 easy@homea 🙈 Mutta ei ole enää järkeä niitä käyttää… Jos tää jatkuu, niin täytyy lahjoittaa pois 😁

Mä liityn tänne kans varovaisesti omien plussieni kanssa! Dpo:sta ei oo pienintäkään tietoa, koska ehkäisyn lopettamisen jälkeen ennätti tulla vain yhdet menkat ennen plussaa ja olin kierrosta niiiiin sekaisin, etten saanut ovistakaan kiinni :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Mutta sieltä se elämäni ensimmäinen plussa lävähti! Hieman mietin tuota väriä, kuvien välillä 48 tuntia mutta onhan tuo nyt kuitenkin vahvistunut :) Kaikki on tälleen ekakertalaiselle ihan älyttömän jännittävää!
EDIT. Viikko sitten siis tehdyt testit, tänään viimeisistä kuukautisista laskettuna 5+4!

Liitteet

• 20250919_081339.jpg
    20250919_081339.jpg
    998.4 KB · Katsottu: 53
  • 20250921_095246.jpg
    20250921_095246.jpg
    1 MB · Katsottu: 53
Mä liityn tänne kans varovaisesti omien plussieni kanssa! Dpo:sta ei oo pienintäkään tietoa, koska ehkäisyn lopettamisen jälkeen ennätti tulla vain yhdet menkat ennen plussaa ja olin kierrosta niiiiin sekaisin, etten saanut ovistakaan kiinni :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Mutta sieltä se elämäni ensimmäinen plussa lävähti! Hieman mietin tuota väriä, kuvien välillä 48 tuntia mutta onhan tuo nyt kuitenkin vahvistunut :) Kaikki on tälleen ekakertalaiselle ihan älyttömän jännittävää!
EDIT. Viikko sitten siis tehdyt testit, tänään viimeisistä kuukautisista laskettuna 5+4!
Onnittelut ekasta plussasta! Toi oli kyllä ihanaa ja jännää ekalla kerralla, mutta on kyllä tokallakin :D
Muistatko milloin menkat oli, eli suunnilleen mikä raskausviikko?

Onnittelut ekasta plussasta! Toi oli kyllä ihanaa ja jännää ekalla kerralla, mutta on kyllä tokallakin :D
Muistatko milloin menkat oli, eli suunnilleen mikä raskausviikko?
Voi kiitos! <3 Siis tää on aivan hullua, vaikka mielettömän toivottu asia onkin! Samalla tietysti kamala huoli siitä, että pysyyhän kaveri matkassa.

Mä ennätinkin just muokata viestiäni kun tajusin unohtaneeni viikot tosta viestistä, mutta 5+4 on siis nyt menkoista laskettuna!

Haha mä tulin kans samalla asialla kuin salamana, kai tämäkin alkaa aika hyvä olla?🙈🙈 edelliset oli tossa pari viestiä ylempänä, tää on nyt testattu tasan viikko sen ekan hailuran haamun jälkeen. Taidan kans nyt lopettaa ja todeta, että on se vaan uskottava 😂🙈

1000093538.jpg

Nappasin vielä tänään kauppareissulla yhen rfsu:n herkän testin vaikka mun piti lopettaa testailu. Lisäksi ostin tällä viikolla prismasta vielä sen viikkotestin, ajattelin tehä sen viikon päästä. 5+1 tänään.

Miksiköhän en saa laitettua emojeita...?

Liitteet

• IMG-20250925-WA0006.jpeg
    IMG-20250925-WA0006.jpeg
    1.7 MB · Katsottu: 28
Onko teillä jo pahoinvoinnit alkaneet?
Mulla tänään 6+0, eikä oo vielä. En tiedä, kai sitäkin niin odottaa

Onko teillä jo pahoinvoinnit alkaneet?
Mulla tänään 6+0, eikä oo vielä. En tiedä, kai sitäkin niin odottaa
Raskausoireet ketjussa on puhuttu paljonkin pahoinvoinnista ja oireenkirjoista laajemminkin ☺️

IMG_4845.jpeg
Jostain syystä paketti vielä päätyi ostoskoriin 🙉 … yllä eilen ja alla tänään - testiviiva ohitti kontrollin 🫶🏼 En muista, että olisin ihan näin paljoo yliajatellut esikoisen kohdalla. Jostain syystä kun oireena lähinnä järkyttävä turvotus, siis tosiaan näytän samalta kuin puolessa välissä olleena 😅 niin tuntuu vaikealta uskoa, että siellä on elämää. Mutta on siellä. 🥹Kaks viikkoa pitäis varhaisultraa vielä odotella..🤞🏽

Takaisin