11->13 tummuminen on ihan selkeä, tästä 12->14 oon nyt vähemmän varma
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Mä niiiiin tiedän tuon hiipivän pelon takaraivossa!View attachment 148285View attachment 148284
11->13 tummuminen on ihan selkeä, tästä 12->14 oon nyt vähemmän varmaainakaan ei ole selvästi tummempi kun eilen, toki vaikea verrata kun toinen on jo kuivunut kokonaan ja toinen ei. taas hiipii takaraivoon nämä edeltävät kolme kertaa ja haalistuvat viivat, mutta ei voi tehdä muuta kuin toivoa ja odottaa taas huomiseen.

Tässä todiste, että ei ainakaan mulla tummuneet tuon kummemmaksi. Nyt 7+4 ja eilen todistetusti elävä pikkunen ollut kohdussa kasvamassa.
No niinpä. Tää on just se, miltä mulla kans näyttää.Tässä todiste, että ei ainakaan mulla tummuneet tuon kummemmaksi. Nyt 7+4 ja eilen todistetusti elävä pikkunen ollut kohdussa kasvamassa.
Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta mitä tätä forumia on seurannut, niin nuo one stepin testit antaa usein paljon haaleampaa viivaa muihin verrattuna. Vaikka ovatkin muka herkkiäOnko kellään kokemusta nuista one step testeistä? Keskiviikkona sain digillä raskaana 1-2, eilen tein apteekin puikon päiväpissasta missä oli haalea toinen viiva mutta kuitenkin selkeä plussa. Nyt tehny 2 nuita one step testiä aamupissasta joissa on vaan viivan paikat. Tänään on kp 32.
Lisäyksenä että en edellisessä raskaudessa ollut mikään himo testaaja, en oo koskaan saanut mitään leffaviivoja. Ihmettelen vaan että miten kahdessa testissä voi olla nuon paljon eroa vaikka ovat samalla herkkyydellä.
Joo lueskelin itsekin että antavat virheellisiä tuloksia ja lisäksi löysin jonkun uutisen jonka mukaan ne tulisi poistaa käytöstäOmakohtaista kokemusta ei ole, mutta mitä tätä forumia on seurannut, niin nuo one stepin testit antaa usein paljon haaleampaa viivaa muihin verrattuna. Vaikka ovatkin muka herkkiä![]()
pitikin mennä laittamaan rahat niihin.Mulla näytti myös just tuolta vähän muutaman päivän pienemmillä viikoilla.No niinpä. Tää on just se, miltä mulla kans näyttää.
Joo, esikoisesta muistelin että ne oli ok ja herkkyyskin kuten väittivät. Mutta nyt kun testasin niin pregcheckin normaalissa testissä näkyi kyllä paljon selkeämpi viiva kuin noissa one stepeissä.Onko kellään kokemusta nuista one step testeistä? Keskiviikkona sain digillä raskaana 1-2, eilen tein apteekin puikon päiväpissasta missä oli haalea toinen viiva mutta kuitenkin selkeä plussa. Nyt tehny 2 nuita one step testiä aamupissasta joissa on vaan viivan paikat. Tänään on kp 32.
Lisäyksenä että en edellisessä raskaudessa ollut mikään himo testaaja, en oo koskaan saanut mitään leffaviivoja. Ihmettelen vaan että miten kahdessa testissä voi olla nuon paljon eroa vaikka ovat samalla herkkyydellä.
Tässä mun dpo 12 testit. Onestepin ”herkkä” ja rfsun normaali anto ihan samanlaisen viivanOnko kellään kokemusta nuista one step testeistä? Keskiviikkona sain digillä raskaana 1-2, eilen tein apteekin puikon päiväpissasta missä oli haalea toinen viiva mutta kuitenkin selkeä plussa. Nyt tehny 2 nuita one step testiä aamupissasta joissa on vaan viivan paikat. Tänään on kp 32.
Tässä todiste, että ei ainakaan mulla tummuneet tuon kummemmaksi. Nyt 7+4 ja eilen todistetusti elävä pikkunen ollut kohdussa kasvamassa.