Toukokuisten plussatestien kuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
1758267520202.png1758267505111.png
11->13 tummuminen on ihan selkeä, tästä 12->14 oon nyt vähemmän varma 🥲 ainakaan ei ole selvästi tummempi kun eilen, toki vaikea verrata kun toinen on jo kuivunut kokonaan ja toinen ei. taas hiipii takaraivoon nämä edeltävät kolme kertaa ja haalistuvat viivat, mutta ei voi tehdä muuta kuin toivoa ja odottaa taas huomiseen.

View attachment 148285View attachment 148284
11->13 tummuminen on ihan selkeä, tästä 12->14 oon nyt vähemmän varma 🥲 ainakaan ei ole selvästi tummempi kun eilen, toki vaikea verrata kun toinen on jo kuivunut kokonaan ja toinen ei. taas hiipii takaraivoon nämä edeltävät kolme kertaa ja haalistuvat viivat, mutta ei voi tehdä muuta kuin toivoa ja odottaa taas huomiseen.
Mä niiiiin tiedän tuon hiipivän pelon takaraivossa!
Tihrustin myös noita viivoja ja selitin puolisolle, kuinka tämä nyt haalistuu taikka ei vahvistu.
Eihän tota pelkoa vie pois kyllä mikään🤦🏻‍♀️
Mutta kyllä mun mielestä tuo alempi viiva on vahvempi!☺️

vähän nyt meinaa mennä täällä överiksi kun on vapaapäivä ja saa yksin hermoilla kotona, kävin lounaan yhteydessä hakemassa vielä yhden rfsu:n herkän, jospa nämä on nyt ihan tarpeeksi vahvistunut että voi rauhoittua ja lopettaa tämän sekoilun 😂
1758275360395.png
muok:
kaivelin vielä kuva-arkistoja ja löysin toukokuun kemiallisesta testin kun tein 15dpo, onhan tuo ihan hailura haamu noihin päiviin nähden. 🫣
1758282638712.png

Muokattu viimeksi:
Tässä todiste, että ei ainakaan mulla tummuneet tuon kummemmaksi. Nyt 7+4 ja eilen todistetusti elävä pikkunen ollut kohdussa kasvamassa.

Kiva kun jaoit. Jotenkin tässä viikotestissä ajattelisi, että ehkä lopulta kaikki viivat tuntuu kontrolliviivan vahvuisiksi, mutta eihän se välttämättä niin ole, kun ohjeellinen mukaan jos viivaa näkyy niin sen verran olisi viikkoja hedelmöittymisestä. Ja siihen päälle vielä mahdolliset erien erot yms!

Mä tein eilen illalla muutaman tunnin pidätyksestä kaapista löytyneen jo vanhentuneen rfsu perustestin. Vahvat viivat tuli onneksi siihen, eli eivät ole ainakaan alkaneet haalistumaan.

Viikkotestin ajattelin tehdä huomenna (tai viimeistään sunnuntaina) aamulla. Laitan tänne sit myös kuvaa! Vitsit että toivon että oisin varannu vu:n jo maannataille 😂

Onko kellään kokemusta nuista one step testeistä? Keskiviikkona sain digillä raskaana 1-2, eilen tein apteekin puikon päiväpissasta missä oli haalea toinen viiva mutta kuitenkin selkeä plussa. Nyt tehny 2 nuita one step testiä aamupissasta joissa on vaan viivan paikat. Tänään on kp 32.

Lisäyksenä että en edellisessä raskaudessa ollut mikään himo testaaja, en oo koskaan saanut mitään leffaviivoja. Ihmettelen vaan että miten kahdessa testissä voi olla nuon paljon eroa vaikka ovat samalla herkkyydellä.

Onko kellään kokemusta nuista one step testeistä? Keskiviikkona sain digillä raskaana 1-2, eilen tein apteekin puikon päiväpissasta missä oli haalea toinen viiva mutta kuitenkin selkeä plussa. Nyt tehny 2 nuita one step testiä aamupissasta joissa on vaan viivan paikat. Tänään on kp 32.

Lisäyksenä että en edellisessä raskaudessa ollut mikään himo testaaja, en oo koskaan saanut mitään leffaviivoja. Ihmettelen vaan että miten kahdessa testissä voi olla nuon paljon eroa vaikka ovat samalla herkkyydellä.
Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta mitä tätä forumia on seurannut, niin nuo one stepin testit antaa usein paljon haaleampaa viivaa muihin verrattuna. Vaikka ovatkin muka herkkiä 😅

Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta mitä tätä forumia on seurannut, niin nuo one stepin testit antaa usein paljon haaleampaa viivaa muihin verrattuna. Vaikka ovatkin muka herkkiä 😅
Joo lueskelin itsekin että antavat virheellisiä tuloksia ja lisäksi löysin jonkun uutisen jonka mukaan ne tulisi poistaa käytöstä :Grinning Face With Smiling Eyes: pitikin mennä laittamaan rahat niihin.

Mulla OneStep antoi selvemmän tuloksen kuin e@h. Molemmat herkkiä (10). (E@h on kai kahta herkkyyttä, luin omasta paketista vasta pari pv sitten että ovat just tolla 10 herkkyydellä)
Jossain aiemmilla sivuilla on omat testikuvat. Mulla siis on OneStepit aina toimineet hyvin, enkä ole turhia positiivisia niillä saanut, sekä viiva myös vahvistunut samaan tapaan kuin muillakin testeillä.

Joo, esikoisesta muistelin että ne oli ok ja herkkyyskin kuten väittivät. Mutta nyt kun testasin niin pregcheckin normaalissa testissä näkyi kyllä paljon selkeämpi viiva kuin noissa one stepeissä.

Tässä vielä vertailun vuoksi toisen lapsen raskaudesta testi 5+1 ja ei mitään leffaviivoja. Kait sitten mulle ei ikinä semmosia leffaviivoja tulekaan. Nyt pitäs malttaa odottaa huomiseen että voisin tehä apteekin testin. Nuo one stepit taidan nakata roskiin kun ei ne mulla toimi.

Oireet on edelleen niin vahvat että kai tässä toivoa on.

Liitteet

• IMG_20210630_194110.jpg
    IMG_20210630_194110.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 21

Tässä mun dpo 12 testit. Onestepin ”herkkä” ja rfsun normaali anto ihan samanlaisen viivan 😄

Liitteet

• IMG_3396.jpeg
    IMG_3396.jpeg
    410.6 KB · Katsottu: 12
Nyt viikot 5+2 ja viivat on vahvistuneet hienosti jopa päiväpissasta. Täältä bongaamani viikkotestin aion tehdä, kunhan suoriudun Prismaan. En tiedä mistä muualta sen sais, ainakaan pienemmissä marketeissa ei näytä olevan eikä apteekissakaan. Woltin kautta siis katsoin, eikä ole tilattavissa. Höh sanon minä!

Varasin varhaisultran viikoille 6+4. Vähän aikaista, tiedän, mutten kestä odottaa enempää. Pakko nähdä onko vatsassa enää elämää, koska koin hämäriä tuntemuksia muutamia päiviä sitten ja sen jälkeen raskausoireet lieveni lähes olemattomiin🥹 Sitä ennen oli hyvin vahvat tuntemukset, alavatsaturvotus oli huima ja nännit tosi arat. Kun tätä ikää nyt on huimasti ja kaksi keskenmenoa taustalla, niin ahdistaa ylläpitää toivoa jos sitä ei ole😭

Liitteet

• IMG_0191.jpeg
    IMG_0191.jpeg
    189.1 KB · Katsottu: 39
Tässä 4+2 ja 4+4. One stepin mukaan en edelleenkään oo raskaana :Smiling Face With Open Mouth minä taidan jättää testauksen tähän, teen jossain kohtaa ehkä vielä digitaalisen. Liian stressaavaa mulle testailla tiheään.

Liitteet

• 20250921_094623.jpg
    20250921_094623.jpg
    1.7 MB · Katsottu: 45
Takaisin