Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tässä onkin ideaa!@Lilja96 tiedän tunteenmä teen nyt niin et mulla on parittomien dpo-päivien testit teipattuna yhdellä paperilla ja parillisten toisella, näin saa tyydytettyä testaushaluja ja vertailtua aina vaan edellispäivän testiin eikä siihen eiliseen
kaapissa on nyt vielä 4 testiä, sen jälkeen saa riittää.
Ei testaamista malta lopettaa!Sit vielä himotestaajan tunnustuksia:
Oikeestihan tein jo eilen uuden viikkodigin. Virtsa näyttikin aika laimealta ja vähemmän yllättäen tulos oli juurikin se 2-3 viikkoa. Ajatuksena oli ensin odottaa alkuviikkoon, tai ainakin huomiseen, mutta niin vain testasin tänään. 5+5 ja nyt siihen testiin tuli kuitenkin se 3+. Tavallaan olisi mielenkiintoista tietää mikä veren hcg pitoisuudet oikeasti on (kun ei se tämän aamuinenkaan virtsa mitään tutuinta tuntunut olevan) mutta se jääköön nyt arvoitukseksi. Josko sitä nyt lopettaisi testaamisen ja malttaisi odottaa tämän 1,5 viikkoa ultraa
Ihanaa! Mä sain nimittäin myös vahvat viivat heti varhaisessa vaiheessaVarovasti liityn nyt tänne myös, tänään dpo11. ylempi testi rsfu:n herkkä ja alempi ihan perusvahvuinen
View attachment 148177
Ei kannata varmaa edes laskeaEi testaamista malta lopettaa!kuinkahan paljon rahaa kaikkiin testeihin onkaan mennyt
![]()
Hei mulla sama homma, mitäs niitä käyttämättäkään jättäisiEi kannata varmaa edes laskea
Mä löysin WC kaapista viikko Digin minkä olin unohtanut sinne.. nyt ei olis periaatteessa tarvetta testillä mut voiko jättää käyttämättä

Tee pliis. Mun tekis meinaan kans mieli, ihan tutkimusmielessä samasta syystä:DMe eilen tosiaan saatiin hyvät uutiset ultrassa. Mun tekis mieli kokeilla toi rfsu viikkonäytöllinen vielä, koska siinä mulla jämähti vahvuudet tuon näköisiksi kun mitä tuossa @ohdake kuvassa on. Kiinnostais nousiko ne koskaan. Päätin itse silloin, että en ennen ultraa testaa, koska tuosta testistä ei ole vielä niin paljon kokemuksia saatavilla, että jääkö nuo vikojen viikkojen viivat haaleimmiksi aina.
Mä kävin lähes samasta syystä hakemassa tänäön yhden rfsu viikkotestin lisääTee pliis. Mun tekis meinaan kans mieli, ihan tutkimusmielessä samasta syystä:D
Mahtavaa!Mä kävin lähes samasta syystä hakemassa tänäön yhden rfsu viikkotestin lisää![]()