Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onpa vahvat viivat! Mä en saanut viikkotestiin kuin haaleita viivoja jota tuohon T2Tässä viimeisin (5+5) ja eka testi (4+1).
Yks tommonen viikkotesti on vielä kaapissa, jos tuo neljäskin viiva vahvistuis tuosta. Sitten jätän kyllä testailun
Tää viikkotesti on kyl mun uus lemppari!
View attachment 148148
Aijaa! Näitä piti kyllä kans oottaa, että tosi haaleet oli ensin. Vaati pidemmän ajan selkeesti, ku normitestit.Onpa vahvat viivat! Mä en saanut viikkotestiin kuin haaleita viivoja jota tuohon T2![]()
Oma kokemus easy@home testeistä on, ettei todellakaan kannattaisi testata joka päivä, sillä erot ovat niin hiuksenhienoja. Omia testejä katsellessa sen huomasi tosi hyvin, laitan tähän alle verrokiksi.Dpo12 / pp7. Toivoin ehkä selvempää tummumistaOli hölmöä testata tänään, kun piti alunperin pitää välipäivä just tästä syystä, etten ehkä näe vuorokauden aikana tapahtuvaa tummumista riittävänä vaan alkaa epäilykset nousta.
View attachment 148154

Ihan samanlainen viiva kuin minulla dpo 12, hyvältä näyttää! Ja tiedät tosiaan itsekin, että ei kannattaisi joka päiväDpo12 / pp7. Toivoin ehkä selvempää tummumistaOli hölmöä testata tänään, kun piti alunperin pitää välipäivä just tästä syystä, etten ehkä näe vuorokauden aikana tapahtuvaa tummumista riittävänä vaan alkaa epäilykset nousta.
View attachment 148154
Ja jos kuitenkin testailet parin päivän välein, niin saat joka tapauksessa hyvissä ajoin huomata, jos vahvistumista ei tapahdu, eli tiheällä testaamisella et voi voittaa mitään!Täytyy todella yrittää huomenna pitää välipäivä. Neljä huonoa kokemusta heikosta / epätasaisesta vahvistumisesta vaan kummittelee taustallaMutta pahimmillaan saan liian tiheästä testailusta vain just tällaista ylimääräistä stressiä, joten koitan huomenna pitää testit kaapissa.
Kyllä mun mielestä sunnuntain ja tän päiväsen testin välillä on selvästi vahvistunut. Jospa olisi ollut vain myöhäinen kiinnittyminen? Hcg tuplaantuu noin kahden vuorokauden välein, joten joka päivä testatessa eroa ei välttämättä huomaa. Kannattaa testata vain joka toinen päivä (tiedän, helpommin sanottu kuin tehtyView attachment 148205
Oon vähän huolissani tuosta, kuinka hitaasti nuo tummuu. Ensimmäinen vihreä on sunnuntailta, keskimmäiset maanantailta ja viimeinen tiistailta. Ei ole kauheasti muutosta omaan silmään. Eikä noissa punaisissakaan (eka ma ja toka ti).. Onkohan taas kemiallinen.muoks. Nyt tiistaina jo siis dpo 14..
Jos vertaat vihreistä sunnuntaita ja tiistaina, niin onhan tuo tummunut. Jos vaan mahdollista, niin kannattaa testata vaikka parin päivän välein, niin on helpompi nähdä muutokset. Tsemppiä odotteluun ja testailuun! Toivottavasti kaikki on hyvin.View attachment 148205
Oon vähän huolissani tuosta, kuinka hitaasti nuo tummuu. Ensimmäinen vihreä on sunnuntailta, keskimmäiset maanantailta ja viimeinen tiistailta. Ei ole kauheasti muutosta omaan silmään. Eikä noissa punaisissakaan (eka ma ja toka ti).. Onkohan taas kemiallinen.muoks. Nyt tiistaina jo siis dpo 14..