Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mietin kans että milloin tekisin, että näkyisi varmimmin tuo 3+. Mulla olisi nyt 5+3, en taida vielä uskaltaa. En oo enää testaillut muuten, mutta tuo virstanpylväs oli kiva saavuttaa ekaa ultraa odotellessa
Samaa oon itsekkin arponut että koska uskaltaa tehdäMietin kans että milloin tekisin, että näkyisi varmimmin tuo 3+. Mulla olisi nyt 5+3, en taida vielä uskaltaa.
Mä vähä oon skeptinen sen rfsu viikko testin kanssa,@Coco83 @iLa
Oon arponut täällä ihan samaa. En tiedä uskallanko ollenkaanvarsinkin ku viikkodigiä ei oo valmiina kaapissa. Huomenna olis viikko edellisestä rfsu viikkotestistä, ja sellainen on valmiinakin. Jos yöllä ei iske kauhea vessahätä niin ehkä uskallan tehdä sen aamulla
Tuntuu että varhaisultraan on vielä ihan ikuisuus vaikka yli 1/3 sen odottelusta onkin jo mennyt.
Haha ymmärrän tönki. Mulle on jotenki ehkä helpompi kestää se, olettaen että jotain on edelliseen rfsu viikkotestiin verrattuna muuttunu tummemmaksi tai edes vähän selkeämmin näkyväksi. Jotenkin niistä ohjeista ymmärsin ettei ne välttämättä tuu kauhean tummiksi ne t3 ja T4 viivat. Toisaalta kun testi aika uusi ei vertailukohtia varmaankaan kauheasti löydyMä vähä oon skeptinen sen rfsu viikko testin kanssa,
Ehkä voisi semmosen myös kokeilla mut miettinyt että kuinka tummaksi se 3 ja 4 viiva pitäis edes tulla..
Mulla on varhaisultra vasta klo lopussa enkä tiedä miten saan ajan kulumaan![]()
Itsellä ainakin huonosti tuossa alkuun vahvistui viivat, mutta joka toinen päivä tehtyjä jos vertasi niin kyllä niissä pienen eron huomasi. Peräkkäisinä päivinä otettuja noilla dpo:illa otettuina tuntui ettei juuri eroa nähnyt. Varmaan tosi yksilöllistä.Mun silmään on uudet (alemmat) tummemmat. Eilisen onnylempänä.
Onks kellää ollu näin haaleet dpo13 ja silti kaikki ok? Pitäö se taulukko kaivaa jostain niistä hcg määristä.
Mietin tuossa onko sulla päivämäärät varmasti oikein, voisiko kuitenkin olla, että ovis ois tapahtunut vähän myöhemmin?Mun silmään on uudet (alemmat) tummemmat. Eilisen onnylempänä.
Onks kellää ollu näin haaleet dpo13 ja silti kaikki ok? Pitäö se taulukko kaivaa jostain niistä hcg määristä.
Onhan se aina mahdollista että ovis oliskin myöhemmin ollut. Tikuilla oon varmistanut mut voihan se olla myöhemmin silti. Laitan tuohon alas vielä tikut allekkain .Mietin tuossa onko sulla päivämäärät varmasti oikein, voisiko kuitenkin olla, että ovis ois tapahtunut vähän myöhemmin?Mullakin viivat vahvistuivat alkuun tosi hitaasti (dpo7-9) ja vastasivat sun vahvuuksia, mutta hcg:n määrähän on todella yksilöllistä, joten en vielä sinuna kantaisi huolta jos vahvistumista tapahtuu jokatoinen päivä.
Toivotaan että tulis vahvemmat vaikka ylihuomenna. Kova yritys olla menemättä apteekkiin kuin vasta huomenna ja jättää huomenna testaamatta.Itsellä ainakin huonosti tuossa alkuun vahvistui viivat, mutta joka toinen päivä tehtyjä jos vertasi niin kyllä niissä pienen eron huomasi. Peräkkäisinä päivinä otettuja noilla dpo:illa otettuina tuntui ettei juuri eroa nähnyt. Varmaan tosi yksilöllistä.
Tosi hyvä viiva! Tykkään itsekin käyttää vain näitä liuskatesteja, ihan parhaat ja laadukkaat. Siksi ihmettelinkin kun minulla välissä oli yksi haaleampi. Ehkä kuitenkin odotin sen kanssa liian vähän aikaa. Olin niin tottunut että viiva pärähtää heti näkyviin.Viikkodigiä vaille mun testailu loppuu tähän! Dpo16, eli menkkojen virallinen alkamispäivä. Aika nätit leffaviivat, vaikkei vielä dye stealer olekaan![]()
Nää oli kyllä positiivinen yllätys, jos siis tarkoitit tätä merkkiä, etkä liuskatestejä yleisesti.Tosi hyvä viiva! Tykkään itsekin käyttää vain näitä liuskatesteja, ihan parhaat ja laadukkaat. Siksi ihmettelinkin kun minulla välissä oli yksi haaleampi. Ehkä kuitenkin odotin sen kanssa liian vähän aikaa. Olin niin tottunut että viiva pärähtää heti näkyviin.
Saanko kysyä, mikä tämä Premom indeksi on? Siis analysoiko joku appi raskaustestin kuvan perusteella vaiTäällä tuli tänään PC testiin selkeä dye stealer (premom antoi indeksiksi 1.54), varmaan olisi voinut tulla jo aiemminkin, mutta oon ihan tyytyväinen että oon saanu testailua lopetettua. Ja on tuossa rfsu viikkotestissäkin viivat tummuneet. Laitoin myös kaikki pc:t riviin ja nappasin kuvan.
Mieli tekisi testata myös cb digillä, mutta ehkä on vaan onni ettei sellaista kaapista löydy. Varhaisultraan tuntuu edelleen olevan ikuisuus, lisäksi eilen illalla tuli ihan vähän vaaleanpunaista vuotoa, mutta luulen että cyclogestiä laittaessa ärsytin pitkillä kynsilläni limakalvoja ku oli vähän haasteita saada puikko kääntymään. Mutta silti se tietysti stressaa
Saanko kysyä, mikä tämä Premom indeksi on? Siis analysoiko joku appi raskaustestin kuvan perusteella vai?
Tässä @Leijonapalmu kuvassa on nuo testit syötetty tuonne samaan appiin @Coco83Liityn tänne nyt varovaisesti mukaanminullakin taustalla kesäkuulta kemiallinen joten hiukan epävarmoin fiiliksin
![]()