Toukokuisten plussatestien kuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tsemppiä kaikille epävarmuuden parissa eläville, tämä alku on kyllä aina niin stressaavaa varsinkin jos tulee epäilystä ettei kaikki olisikaan hyvin.

Itse olen koko viikon odottanut, että testeissä tulisi joku selkeä vahvistuminen, että jonain päivänä vähän tulisi enemmän luottoa raskauden jatkumiseen. Varsinkin kun ti-to oli myös pientä vuotoa. Tänään kuitenkin dpo 16 ja viikkodigiin tuli raskaana 2-3 viikkoa ja myös liuskatesti oli vihdoin selkeämmin saanut väriä! Kuvassa dpo 11-16, tuntuu että nuo Pregcheckit tässä alkuvaiheessa ovat melkein saman vahvuisia monta päivää ennen kuin yhtäkkiä vahvistuvat reilummin.

Liitteet

• 20250906_212129.jpg
    20250906_212129.jpg
    306.8 KB · Katsottu: 79
Mun oli 'pakko' saada kokeilla tämä rfsu weeks testi. Olisi voinut kyllä viikon voinu odotella että olisi saanut useamman viivan.
Tänää tosiaan 4+6 ja sain tommosen tuloksen.. joku hailee viiva näkyy T3 luona mut jos oikein osaan tulkita nii oikein näyttää testi

Edit laitoin toisenkin kuvan

Liitteet

• IMG20250907072238.jpg
    IMG20250907072238.jpg
    846.8 KB · Katsottu: 45
  • IMG20250907084850.jpg
    IMG20250907084850.jpg
    451.6 KB · Katsottu: 29
Muokattu viimeksi:
Pelkokertoimet lisäänty kun äsken pyyhittäessä paperiin jäi vaaleanpunaista vuotoa 😔 olikohan tämä yritys sitten tässä..
Mulla myös vuotoa, torstai iltana tuli tosi hailakkaa vaaleanpunaista paperiin ja yöllä tuli sit ihan reilummin. Perjantaina tuli ruskeaa vuotoa pyyhittäessä ja illalla taas reilummin punaista. Eilisen vielä ruskeaa vuotoa, mut nyt alkaa olla ettei tule melkein mitään. Pelkokertoimia päällä edellisten menetysten takia, mut yritän malttaa torstaille odottaa ultraan 🙏

ihanaa kun jaatte näitä viikkotestin kuvia. Vaikka tiedän että hcg nousee yksilöllisesti niin tuo se lohtua kun testit samoilla viikoilla näyttää edes suunnilleen samoilta.

@iLa oikein se mustakin näyttää, EDIT HIENOT (pakko ehkä jättää tää ensin tullut sana kuitenkin tänne: hanhiemon 😂 [miten voi tulla autocorrectilla hanhiemon hienosta] )viivat näkyy myös @Kevät2025

Mun olisi varmaan ke tai to tarkoitus testata seuraava sellainen. Oireita ei itselle tunnu, joten on vaikea uskoa, että homma etenisi, tänään onneksi kuitenkin tuli pc testiin tosi vahvat viivat. Nyt alkaa jo lähennellä tasavahvoja (toki kun kuivuu, niin varmasti vaalenee hiukan, mutta on musta kyllä selvästi tummempi kuin torstaina tehty). Ehkä se pitää vaan uskoa, että oma hcg nousee aina hitaahkosti (tietenkään vielä ei olla selvillä vesillä, mutta koitan nyt ottaa käyttöön jonkun ”tänään olen raskaana, muulle en voi mitään tehdä” mantran.

Liitteet

• IMG_3875.jpeg
    IMG_3875.jpeg
    899.5 KB · Katsottu: 18
Paljon tsemppiä sinne @Madde-& @Erons.
Epävarmuus tässä alussa on niin raastavaa, ja tiputtelu ja vuotelu lisäävät sitä varmasti ihan potenssiin tuhat.

Ymmärtääkseni jos kipuja ei ole, niin se on kuitenkin yleensä hyvä merkki (saako näin sanoa?).

Valitettavasti mun kohdalla mulla tuli eilen myös kovat kuukautiskivut, vuoto meni runsaammaksi ja lisäksi kaikki raskausoireet katosivat. Eli kyllä minä nyt jo uskon että tällä kertaa emme tämän pidemmälle päässeet 😕

Jos jotain niin olen tyytyväinen että selvisi näin nopeaa, ettei tarvitse viikkotolkulla elätellä toiveita.
Kiitos kaikille tsempeistä ❤️

Edit. Ja testin viivakin haaleni olemattomaksi

Valitettavasti mun kohdalla mulla tuli eilen myös kovat kuukautiskivut, vuoto meni runsaammaksi ja lisäksi kaikki raskausoireet katosivat. Eli kyllä minä nyt jo uskon että tällä kertaa emme tämän pidemmälle päässeet 😕

Jos jotain niin olen tyytyväinen että selvisi näin nopeaa, ettei tarvitse viikkotolkulla elätellä toiveita.

Olen niin pahoillani! ❤️ Lömpimät halaukset!

Voimia @Madde-. Ikävä uutinen 💔

Jos yhtään lohduttaa, niin tulin raskaaksi heti seuraavalla kerralla kemiallisesta raskaudesta, vain 26 päivää vuodon alkamisesta sain plussan. Toivottavasti sunkin kierto palaa nopeasti takaisin, ja tulisi uusi mahdollisuus ❤️

Pahoitteluni! 💔 Lämpimät halaukset ja voimia

Voi ei, pahoittelut ja voimia❤️

@Madde- Pahoittelut ja lämmin halaus 💔. Niin kuin @MariAnn89 kirjoitti, voi olla lohduttava tieto, että monet ovat tulleet nopeasti uudelleen raskaaksi kemiallisen jälkeen ja saaneet vauvan syliin asti.

Jaksamista! ❤️

Tässä dpo 15,17 ja 19. Ensimmäinen plussa dpo 9. Pitäisikö tuon dpo 19 olla tummempi? 🤔 eilen alkoi kohdun polttelu ja kipu. Keskenmenot kummittelevat taustalla..
Melko vahvannäköiset viivathan nuo on, ja mielestäni ovat myös vahvistuneet👍

Tässä dpo 15,17 ja 19. Ensimmäinen plussa dpo 9. Pitäisikö tuon dpo 19 olla tummempi? 🤔 eilen alkoi kohdun polttelu ja kipu. Keskenmenot kummittelevat taustalla..
Vahvalta näyttää minustakin. Ja vahvemmalta viimeisin.

Tosin samalla stressaan itse tuon oman ylempänä olevan PC testin vahvuutta (se on siis dpo21). Eli vakuuttelijana en varmasti ole se paras 🫣

Viiva on erittäin selkeä plussa. ❤️ Mitään muuta ei kannata analysoida, varsinkaan kun viiva on todella selkeä.

Onnistuneissa raskauksissa DPO 19 aikaan hcg on vaihdellut 13-12 366 -välillä mediaanin ollessa 611. Tummuuksissa on siis luontaisesti eroa, ja jopa nesteiden nauttiminen, virtsan seisominen elimistössä yms.vaikuttaa yksittäisellä ihmisellä tulokseen hieman.

Takaisin