Toukokuisten plussatestien kuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitti rohkaisusta! Ehkä sitä itse katselee omia tuloksiaan epäillen. Viimeisessä kemiallisesta lopetin neuroottisen testaamisen ja ultran aikaan olikin hcg sitten laskenut lähes nolliin. Pumpulipilvi, hyvältä näytti sun viiva mun silmään.

Kiitti rohkaisusta! Ehkä sitä itse katselee omia tuloksiaan epäillen. Viimeisessä kemiallisesta lopetin neuroottisen testaamisen ja ultran aikaan olikin hcg sitten laskenut lähes nolliin. Pumpulipilvi, hyvältä näytti sun viiva mun silmään.
Epävarmuus on täällä monella läsnä ja ylitulkinta.❤️ Myös siis itselläni varsinkin alussa.

Sinällään ehkä silloin tällöin voi katsoa testillä, ettei sitten ultrassa just putoa ihan täysin. Mut kemiallisessakin mulle sanottiin neuvolassa, että viikko on riittävä testausväli, että siinä ajassa pitäisi jo näkyä muutosta puoleen tai toiseen, että voi edes jotain tulkintoja tehdä. Tosin, kun viiva on noin tumma, niin lähinnä kai siinä katsoisi sitä, että alkaako se kadota selkeästi. Mutta pienistä vivahde-eroista ei kannata ainakaan ottaa murhetta. Vaikka ainahan sitä ottaa ❤️‍🩹

Mutta ainakin tällähetkellä voit huokaista, ja tietää, että juuri tällä hetkellä ainakin olet raskaana juuri oikean vahvuisesti.

Lisäksi kannattaa myös muistaa, että kun viikkoja on riittävästi, viivat voi lähteä myös haalenemaan! En osaa selittää tiedettä sen takana 😅 täällä foorumilla oon lukenut et joskus rv 6-7 on saattanut jo vaaleta, vaikka kaikki olis ihan hyvin.

Valitettavasti mun kohdalla mulla tuli eilen myös kovat kuukautiskivut, vuoto meni runsaammaksi ja lisäksi kaikki raskausoireet katosivat. Eli kyllä minä nyt jo uskon että tällä kertaa emme tämän pidemmälle päässeet 😕

Jos jotain niin olen tyytyväinen että selvisi näin nopeaa, ettei tarvitse viikkotolkulla elätellä toiveita.
Kiitos kaikille tsempeistä ❤️

Edit. Ja testin viivakin haaleni olemattomaksi
Oon tosi pahoillani ❤️

20250908_151757.jpg
Ylempi testi tehty la ja alempi tänään maanantaina. Näyttää ainakin vahvistuneen. Vähän kanssa epävarmuutta, kun on ollut pientä rusehtavaa vuotoa ja jotain jomotteluja mahassa.

Valitettavasti mun kohdalla mulla tuli eilen myös kovat kuukautiskivut, vuoto meni runsaammaksi ja lisäksi kaikki raskausoireet katosivat. Eli kyllä minä nyt jo uskon että tällä kertaa emme tämän pidemmälle päässeet 😕

Jos jotain niin olen tyytyväinen että selvisi näin nopeaa, ettei tarvitse viikkotolkulla elätellä toiveita.
Kiitos kaikille tsempeistä ❤️

Edit. Ja testin viivakin haaleni olemattomaksi
Voi että. Tosi surullinen uutinen 😔 Voimia sinulle tästä eteen päin ❤️‍🩹

Digi näyttää ne ihanat maagiset sanat🥹

Pc liuska vahvistunut eilisestä ei ehkä ollenkaan, tarkastelen sitten kun päivä kirkastuu. Ja huomisellehan sen odotetaan vahvistuvan sitten taas. Joten ei huolestuta vielä. Kukkataustalla eilinen dpo11.

Liitteet

• IMG_6888.jpeg
    IMG_6888.jpeg
    1.9 MB · Katsottu: 54
  • IMG_6883.jpeg
    IMG_6883.jpeg
    2.1 MB · Katsottu: 54
Kp41 (5+0), olipas ihana tehdä testi kun testiviiva piirtyi tummana samantien liuskan kastuttua ennen kontrolli viivaa 😍 perjantaina digin vuoro ja toivon että tulee se 3+ 🙏🏻
1000039666.jpg

Tasavahvat viivat dpo 20 :smiling face with heart-eyes: Muutaman päivän päästä voisi vielä koittaa saisiko digillä 3+ :smiling-eyes:

Liitteet

• Screenshot_20250910_083151_Gallery.jpg
    Screenshot_20250910_083151_Gallery.jpg
    56.3 KB · Katsottu: 10
Pakko oli käydä apteekissa hakee ultra ja sillä tein 3h pidätyksellä. Alin siis tää päivä, ylin toissapäivänä illalla ja keskellä eilen aamulla.
Mutt jännittää silti huomisen testit. Sormet ristiin vaan🤞

Liitteet

• IMG_6908.jpeg
    IMG_6908.jpeg
    2.3 MB · Katsottu: 57
Tällaisia enää tulee. Luultavasti kemiallinen. Kaikki toki on hyvin niin kauan kuin vuoto ei ala..
En tunne tätäkään testiä, mutta tuossa näkyy väriä ja omaan silmään näyttää positiiviselta. Ja eilinen testi oli negatiivinen, eli ei näkynyt mitään? Oliko silloin sama testi?

Samaa mietin, miten @Elea oliko välissä vain yksi haalistuva testi? Sehän voi olla huonoa sattumaa / olosuhde muutosten aiheuttamaa. Jos selkeä haaleneminen parilla/usealla niin sitten tilanne olisi kaiketi kohtalaisen selvä... :( Sikäli mikäli oma pää kestää seurata näitä... itse en siihen pysty. Tsemppiä <3

Takaisin