Kiitti rohkaisusta! Ehkä sitä itse katselee omia tuloksiaan epäillen. Viimeisessä kemiallisesta lopetin neuroottisen testaamisen ja ultran aikaan olikin hcg sitten laskenut lähes nolliin. Pumpulipilvi, hyvältä näytti sun viiva mun silmään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Epävarmuus on täällä monella läsnä ja ylitulkinta.Kiitti rohkaisusta! Ehkä sitä itse katselee omia tuloksiaan epäillen. Viimeisessä kemiallisesta lopetin neuroottisen testaamisen ja ultran aikaan olikin hcg sitten laskenut lähes nolliin. Pumpulipilvi, hyvältä näytti sun viiva mun silmään.
Oon tosi pahoillaniValitettavasti mun kohdalla mulla tuli eilen myös kovat kuukautiskivut, vuoto meni runsaammaksi ja lisäksi kaikki raskausoireet katosivat. Eli kyllä minä nyt jo uskon että tällä kertaa emme tämän pidemmälle päässeet
Jos jotain niin olen tyytyväinen että selvisi näin nopeaa, ettei tarvitse viikkotolkulla elätellä toiveita.
Kiitos kaikille tsempeistä
Edit. Ja testin viivakin haaleni olemattomaksi
Voi että. Tosi surullinen uutinenValitettavasti mun kohdalla mulla tuli eilen myös kovat kuukautiskivut, vuoto meni runsaammaksi ja lisäksi kaikki raskausoireet katosivat. Eli kyllä minä nyt jo uskon että tällä kertaa emme tämän pidemmälle päässeet
Jos jotain niin olen tyytyväinen että selvisi näin nopeaa, ettei tarvitse viikkotolkulla elätellä toiveita.
Kiitos kaikille tsempeistä
Edit. Ja testin viivakin haaleni olemattomaksi
Siellä tuli leffaviivat.Liityn tänne nyt varovaisesti mukaanminullakin taustalla kesäkuulta kemiallinen joten hiukan epävarmoin fiiliksin
![]()
En tunne tätäkään testiä, mutta tuossa näkyy väriä ja omaan silmään näyttää positiiviselta. Ja eilinen testi oli negatiivinen, eli ei näkynyt mitään? Oliko silloin sama testi?Tällaisia enää tulee. Luultavasti kemiallinen. Kaikki toki on hyvin niin kauan kuin vuoto ei ala..
Oli toi sama eilen.En tunne tätäkään testiä, mutta tuossa näkyy väriä ja omaan silmään näyttää positiiviselta. Ja eilinen testi oli negatiivinen, eli ei näkynyt mitään? Oliko silloin sama testi?