Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
onnittelut jo jakautuneille! <3

Täälläpä ei etene hommat mihinkään.
Eilen aamulla sain ekan puolikkaan cytotecin ja siitä iltaan asti supisteli 5-10min välein, mutta ei avannut edes paikkoja ja yöksi loppui sitten kokonaan. Huoh.

Tänään aamulla sain uuden tabletin, ja nyt ei ole alkanut supistukset ensinkään.. tai no joitain yksittäisiä eikä juurikaan edes kipeitä..

Jessus miten onkaan turhautunut olo. Mielummin olisi kotona elämässä normi arkea ja odottelisi sitä normaalia luonnollista käynnistymistä. :/

No voihan piip outomamma, toivotaan että saisit kunnon dropit niin lähtis pikkuinen tulemaan rytinällä:) tsempit käynnistykseen ja toivotaan että päästään sua onnittelemaan tän päivän puolella;)

Tsemppiä outomamma. :)

Täällä ei kans se lääkärin sorkkiminen auttanu ihan mitään. Sen verran et eilen ja toissa päivänä olin molempina puolituntia kipee ja sit loppu ku seinään. Ja eilen irtos limatulpasta osa ja tänään sitä on tullu lisää pihalle, mutta se nyt ei tarkota mitään. Mä tuossa tein pullataikinan kun en jaksa odotella tyhjän panttina että jotakin tapahtus. Toivottavasti tämäki täältä pian syntyy. :) 39+2

Eilen oli käynti kokokontrollissa ja melkoista jässikkää odotellaan. 38+1 ja painoarvio nyt 3,7kg. Jos menee LA niin ollaan yli neljässä kilossa. Eivät siis tule päästämään yli kun on esikoisesta kyse ja ma 8.5. seuraava käynti ja tod näk käynnistys. Toivotaan että tajuis tulla ulos ennen sitä...

Itellä tänää oli painoarvio jossa poitsu 3.3kg ja 38+2 menossa tällä hetkellä. Eikä vaikuttaisi että raskausdiabetes olisi mitenkään kasvattanut vauvaa. Kohdunsuu oli kiinni mutta kohdunkaulalla hieman tapahtunut jotai mutta ei mitään hälyttävää. Istukka toimii hyvin ja virtaukset ym ok että nyt vaa odotella millo haluaa päivänvaloon putkahtaa :p:happy

Ei ole juurikaan supistellut, ei siis ollut hyötyä isommastakaan annoksesta sen enempää..

ja nyt kun olis ollut seuraavan annoksen aika, ja ennen sitä otetaan kontrollikäyrää sykkeistä ja supistuksista, niin kappas 5min välein piirtyy supistukset.. (hetkeä aiemmin nukuin tunnin päiväunet eikä ennen sitä eikä unien aikaan mitään)
eivät ole siis todellakaan kipeitä, mutta kun niitä nyt kerta piirtyy niin luultavasti uutta lääkettä en saa.. ja olenpa ihan varma että illan mittaan loppuu nämäkin..
Kohta tulee kätilö kertomaan mielipiteensä.. :D

Tsemppiä hurjasti outomamma sinne. Ite olin 5päivää synnytyssalissa ,käynnistysyrityksiä tais tulla seitsemän,ennenku pikkunen sitten nopsaan synty. Mutta oli kyllä todella tuskasia ja epätoivosia päiviä.

Sovittiin lääkärin kanssa, että huomenna ei enää lääkettä anneta, vaan jos paikat sen verran jo auki että päästään puhkomaan kalvot, niin tehdään se, tai sitten lähden ballongin kanssa kotiin ja tulen seuraavana aamuna uudelleen.

On tänään kuitenkin sittenkin jo jotain edistystä tapahtunut, kun aamulla oli sormelle auki, niin nyt illalla oli jo kolmelle. Kanavaa silti vielä about 2cm jäljellä.

Millainenkohan kohdunsuun tilanne pitää olla että kalvojen puhkaisu onnistuu?

Hienoa outomamma et edistystä kuitenkin tapahtunut:) jospa aamulla saisivat kalvot puhkaistua:) tosta kohdunsuun/kaulan tilanteista koskien kalvojen puhkasua en kyl tiiä kun mä oon lorotellu veteni synnärin lartialle:D

Hämmentävää lukea kuinka paljon täällä osalla on neuvola-, lääkäri- ja ultrakäyntejä :oops:. Ja kateellisena lueskelen teidän saamia koko- ja painoarvioita.. Mulla ei oo ollu ku ne kaks pakollista lääkäriä ja kaks ultraa ja muuten neuvolat kk:n välein. Nyt tosin oli tän päiväinen neuvola 2vk edellisestä ja seuraava sovittiin viikon päähän. Johtunee siitä et la on ma :D. Sen verran tiedän et sf-mitta on nyt 36cm, eli vähän keskikäyrän yläpuolella mennään. Neuvolahoitaja sano et yli 3kg, mut alle 4kg, eli tosi tarkka arvio :confused: . Pää oli kiinnittynyt, eli jotain positiivista sentään. Vaikka sen olisin voinu päätellä itsekin kävelyn aiheuttamista kivuista tuolla toosan suunnalla ;).

Mut tsemppiä meille kaikille loppumetreille ja näin kerralla onnittelut kaikille jo nyytin syliinsä saaneille!

Obier, täällä sama juttu. Mulla on yks lääkärin käynti, loput neuolaa ja näytteenottokeskusta, koska hemppa ollu sen 95 alemmillaan. Ja sf-mitta nyt taas yhtää mitään kerro, tai noh antaa osviittaa..kysyin viimeks nla:sta koko arvioo nii sano vaan et "Varmaan mennää keskikäyrillä ,näkeehän sen sitten kun alkaa synnytys" :meh:voi luoja. Ouuu,really??:shifty: mulla ei osanu sanoo onko kiinnittyny...noooh kaippa kaikki selviää ja kyllä se sieltä tulloo:joyful:

Outomamma, mikä tilanne? Voih kun olisit saanut/saamassa pikkusen tuhisian sylkkyyn:)
Tällä olis tänään kampaaja, tukka kuntoon ennen lähtöä;) mies oli kans varannu mulle hieronnan<3 saan kuulemma illalla sit herkku iltapalaa, saunoa rauhassa ja huomenna aamulla saan nukkua niin pitkään kun nukuttaa:) mitä mä oon tehnyt et oon saanu noin ihanan miehen<3

Takaisin