Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Illan viimeinen käyrä otettu 45min. Kaksi pientä supistusta mahdollisesti käyrässä mutta kun itsellä ei mitään tuntemusta niin niitä ei lasketa.
Aamusta sit jatketaan uusin kujein. Katsoo vaan miten saa sairaalassa levättyä/nukuttua

Susse jospa se lähtisi sieltä nyt sitten viimeistään yön jälkeen tulemaan! Koita levätä, huomenna voi olla rankka, mutta palkitseva koitos edessä :)

Täällä jatketaan cytotecillä ja nyt isommalla annoksella. Verenpaineet onneksi lääkityksellä madaltunut.
Vielä ei täällä ainakaan kunnon tuntemuksia minkäänlaisia. Tai oli hetken alavatsalla paineen tunne,mut se oli vaan pissahätä ;) (huumorii)
Lääkäri teki aamulla tutkimuksen ja kanavaa edelleen 2cm mut vähän paikat pehmentyneet,mut ei paljoa.

Toivottavasti Omppoloisella ja Sussella meni kaikki hyvin!

Sanotaan ettei näin pienellä vauvalla (3,5vk) ole vielä päivärytmiä. Meillä kyllä on. Nukkumaan mennään kymmeneltä, kahdelta ja viideltä yöllä syödään ja sit valvotaan [emoji30]. Seiskalta otetaan ehkä n.30min unet. Aamupäivä pissataan n. 30min välein niin ettei ehdi nukahtaa, iltapäivällä otetaan päikkärit. Loppupäivä onkin sit kiva vain syödä ja viihdyttää vanhempia [emoji28].

Obier meni hyvin! :)
Synnytys tapahtui täysin luomuna, ei ollut edes ilokaasua käytössä. Ballonki laitettiin sairaalassa klo 12 aikaan, kotiin odottelemaan ja ballonki irtosi klo 18. Kotoa lähtö sairaalaan ha sairaalassa odottelin käyrillä, kun olo kävi sietämättömäksi klo 21:30. Lääkäri tutki 22.05 ja totesi mun olevan auki 6cm ja puhkasi kalvot. Supistukset oli ennen kalvojen puhkaisua jo minuutin välein. Saliin kiireellä ja noin klo 22:45 olin jo 10cm auki ja ponnistaminen sai alkaa! Huh mikä kokemus, mutta nyt on tuo ihana tyttö maailmassa <3 syntyi tosiaan rv 41+6! Parissa tunnissa säännöllisistä supistuksista tyttö oli ulkona :D

Täällä jouduttiin eilen illalla kiireelliseen hätäsektioon. Mulle tuli paha toksemia,mulla rr taivaissa,taju meni kun käynnistys teki supistukset mut paikat ei kypsynyt.
Lopulta sit salissa,sen mitä omalta kohdalta voinnin mukaan muistan ja nyt tiedän et poikaa heräteltiin 10-13 min ennen kuin itse hengitti. Oli veltto,äänihuulet spasmissa kun putkea laittoi nieluun,joutuivat painamaan/elvyttää. En nähnyt poikaa salissa,mut kuulin kaiken.
Isälle poika vietiin salista teholle ja näki ja oli vierellä.
Onneksi nyt poika paremmassa kunnossa kuin äitinsä. Saanut luvan vierihoitoon kunhan mä saan osastoluvan ja vointi sallii sen.

Ohhoh susse! :o onneksi kuitenkin kaikki menossa nyt parempaan suuntaan! Oikein paljon tsemppiä ja toipumista koko perheelle! <3

Onnea omppollinen myös teidän perheelle!
Kaikki tosiaan tähän asti mennyt todella hyvin niin otettiin kaikki sit viimeisiin päiviin nää takapakit. Onneksi poika voi paremmin ja ei näytä et olis mitään vaivaa vielä ainakaan tai akuuttia.

Onnea molemmille! Ja tsemppiä vauva-arkeen!

Musta tuntuu et pojan syntymästä on jo ikuisuus ja hän on jo tosi iso. Johtunee siitä, et pakkasin tänään viimeiset 56cm vaatteet laatikkoon ja nyt käytetään jo 62cm :D. Huomenna saadaan neuvolasta tuoreet mitat.

Täälläki ekat vaatteet on pieniii ja jotkut 62cm on tiukkoja:playful: äkkiä nää kasvaa ja mustakin tuntuu ikuisuudelta...nää viimeset kaks viikkoo tosin on menny nopeempaa..:happy:

Takaisin