Toiveena raskaus

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

eiko kirjoitti:

Meilläkään ei ovistestejä ole ollut käytössä..laskemalla menty siis. Ei testin tekemisestä haittaakaan ole :) Tsemppiä kovasti, toivon parasta! <3

No niin......tulipa haettua se testi, että saa mielenrauhan. MITÄ VIELÄ!!!! Ole tässä nyt rauhallinen, kun testiin ilmestyi hetkessä kaksi selkeetä viivaa.....<3 Seuraavasti sitte varmaan neuvolatädin juttusille....Huh....

Voi nyt todella toivon kaikille yrittäjille, että tärppi tulee. <3 
Ja tulipa samalla mieleen, että tuossa noista lemmikeistä on ollut puhetta. En sitä aikaisemmin oo tajunnu ajatella, mutta mieheni veljen koira on viimeisen kuukauden ajan ollut kimpussani jatkuvasti. Nuuhkii ja pysyy vieressä. Aina se on ollut minullekin rakas ja se on tykännyt seurastani, mutta nyt jotenkin vauhkompi......Lemmikit on <3

Hirmuisesti onnea! :) <3 Kyl ne lemmikit on tarkkoja ;) 
Toivon kovasti että meillekin ne kaksi viivaa ilmestyisi..

Harmi ettei vieläkään tullut plussaa siellä! :( mutta eikös sekin ole aika yksilöllistä, että kuinka nopeaa ja paljon sitä HCG hormonia alkaa tulemaan? Ja voihan olla vaikka, että ovulaatio on ollut vähän myöhempään? :) Foorumilla lukiessa muistaakseni olen ainakin törmännyt kirjoituksiin, joissa plussa on tullut tosi myöhään. Mitä raskaustestiä muuten käytät? Niidenkin herkkyydessä on eroja. Clearblue on ainakin tosi herkkä testi :) Mutta jos ei ny plussaa eikä kuukautisia rupea kuulumaan niin varmasti kannattaa terveyskeskukseen olla yhteyksissä.

Joo tuo ajatusten muualla pito on kyllä tehokasta ja mikäs parempi keino kuin lasten kanssa puuhailu! :) Kannattaa siis pyydellä kummilapsia ahkerasti kylään ;) ja varmasti miehesi lapsen kanssa puuhailu pitää myös kiireisenä.

Joo on se hieno tunne<3 ja sitä säikähtää kyllä kovaa, meinas yks päivä lautaset lentää :D Mielestäni se tuntui aivan siltä kun joku olisi tosi nopeaa pökännyt mahan sisältä :) Mutta kerron tosiaankin mitä terkkari sanoi! Nyt ens ma olis ultra ja perjantaina sitten terkkarille ja lääkärille aika :)

Ai niin ja muita kuulumisia: oksensin ensimmäistä kertaa eileen! Ja se tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta! Kummallinen ajankohta, yleensä muilla loppuu vk 12 mennessä pahoinvointi niin mullako alkaa? :D Tänään ei oo kyllä tullut mitään. En tiiä sitten olinko liian kauan syömättä ja huono-olo sitten iski :)

Nanna- kirjoitti:
Harmi ettei vieläkään tullut plussaa siellä! :( mutta eikös sekin ole aika yksilöllistä, että kuinka nopeaa ja paljon sitä HCG hormonia alkaa tulemaan? Ja voihan olla vaikka, että ovulaatio on ollut vähän myöhempään? :) Foorumilla lukiessa muistaakseni olen ainakin törmännyt kirjoituksiin, joissa plussa on tullut tosi myöhään. Mitä raskaustestiä muuten käytät? Niidenkin herkkyydessä on eroja. Clearblue on ainakin tosi herkkä testi :) Mutta jos ei ny plussaa eikä kuukautisia rupea kuulumaan niin varmasti kannattaa terveyskeskukseen olla yhteyksissä.

Joo tuo ajatusten muualla pito on kyllä tehokasta ja mikäs parempi keino kuin lasten kanssa puuhailu! :) Kannattaa siis pyydellä kummilapsia ahkerasti kylään ;) ja varmasti miehesi lapsen kanssa puuhailu pitää myös kiireisenä.

Joo on se hieno tunne<3 ja sitä säikähtää kyllä kovaa, meinas yks päivä lautaset lentää :D Mielestäni se tuntui aivan siltä kun joku olisi tosi nopeaa pökännyt mahan sisältä :) Mutta kerron tosiaankin mitä terkkari sanoi! Nyt ens ma olis ultra ja perjantaina sitten terkkarille ja lääkärille aika :)

Ai niin ja muita kuulumisia: oksensin ensimmäistä kertaa eileen! Ja se tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta! Kummallinen ajankohta, yleensä muilla loppuu vk 12 mennessä pahoinvointi niin mullako alkaa? :D Tänään ei oo kyllä tullut mitään. En tiiä sitten olinko liian kauan syömättä ja huono-olo sitten iski :)

Niinhän se taitaa olla aika yksilöllistä.. ja toki ovis on voinu olla myöhempään. Ei auta muu kuin odotella :) terkkari ajan kyl varaan ens viikolla jos ei mitään kuulu..jotenki haluu tietää onko itessä jokin "vika". Olen käyttäny Apteekin raskaustestiä sininen paketti jossa kukkia. Seuraavana voisin kokeilla vaikka tuota Clearblue testiä. 

Tämä viikonloppu tulee olemaan aika vauhdikas :D miehen poitsu tulee viikonlopuksi ja vipinää varmasti riittää :) Poitsulla ns. mahanalus täynnä jalkoja :D Ovat kummipojan kanssa ystävystyneet ja tulevat mainiosti juttuun eli tohinaa riittää :) 

Varmasti säikähtää :D pikkunen tahtoo pitää äiteen hereillä ;) Nautihan ensi kommunikoinnista! <3

Ohoh..tuo pahoinvointi on aika ikävää, mutta ehkä sinun ei siitä tarvitse joka päivä kärsiä :) Voi olla joo että kauan syömättä oleminen saattaa aiheuttaa. Tuokin niin yksilöllistä :) Toivottavasti et kovin paljon voi pahoin :) 

Vieras kirjoitti:

Nanna- kirjoitti:

Niinhän se taitaa olla aika yksilöllistä.. ja toki ovis on voinu olla myöhempään. Ei auta muu kuin odotella :) terkkari ajan kyl varaan ens viikolla jos ei mitään kuulu..jotenki haluu tietää onko itessä jokin "vika". Olen käyttäny Apteekin raskaustestiä sininen paketti jossa kukkia. Seuraavana voisin kokeilla vaikka tuota Clearblue testiä. 

Tämä viikonloppu tulee olemaan aika vauhdikas :D miehen poitsu tulee viikonlopuksi ja vipinää varmasti riittää :) Poitsulla ns. mahanalus täynnä jalkoja :D Ovat kummipojan kanssa ystävystyneet ja tulevat mainiosti juttuun eli tohinaa riittää :) 

Varmasti säikähtää :D pikkunen tahtoo pitää äiteen hereillä ;) Nautihan ensi kommunikoinnista! <3

Ohoh..tuo pahoinvointi on aika ikävää, mutta ehkä sinun ei siitä tarvitse joka päivä kärsiä :) Voi olla joo että kauan syömättä oleminen saattaa aiheuttaa. Tuokin niin yksilöllistä :) Toivottavasti et kovin paljon voi pahoin :) 

Tänä aamuna Glearblue testi..plussan toinen viivoista todella haalea.

Kannattaa tehdä se Glearblue digitaalinen testi, niin ei jää epäselvyyttä onko raskaana, kun se kertoo suoraa joko on tai sitten ei ole :) Ei tarvitse viivoja tulkita :)

akidi kirjoitti:
Kannattaa tehdä se Glearblue digitaalinen testi, niin ei jää epäselvyyttä onko raskaana, kun se kertoo suoraa joko on tai sitten ei ole :) Ei tarvitse viivoja tulkita :)

Joo näin olen ajatellut :)

Hei!
Anteeksi etten ole kerjennyt täällä hetkeen käymään kun on kerjennyt kotona käydä melkeimpä vain nukkumassa!

Joko on plussaa tullut? :)

Me käytiin tosiaankin maanantaina siellä ultrassa, jossa todettiin että kaikki oli pikkuisella hyvin :) Siellä se köllötteli ja nukahti kesken ultratutkimuksen, piti nauraa vauva sitten takaisin hereille ja siellähän se rupesi "pomppimaan". Oli kasvanut kovasti viime ultrasta, tais olla 59mm nyt. Niskaturvotus oli ihan normaalissa mitoissa ja muutenkaan ei näkynyt mitään poikkeavaa. Tuleva isäkin oli innoissaan ja taisi todeta "että sehän näyttää ihan ihmiseltä!" :)

Muistin neuvola ja lääkäriajan väärin, se olikin jo tänään. Terkkarissa ei ollut mitään ihmeellisempää, paino mitattiin ja kyseltiin kuulumiset. Lääkärin tutkimus aiheuttaakin jo enemmän päänvaivaa. Eli sisätutkimuksen aikana rupesi hieman vuotamaan verta, ilmeisesti limakalvoilta. Sitä minä tietysti säikähdin hirveästi! Lääkäri sanoi kyllä, että todennäköisesti hänen instrumenttinsa raapaisi vain limakalvoon pienen haavan, eikä sitä tarvitse murehtia. Hän myöskin sanoi,että kohdunkaulan reuna taisi olla hieman epäsäännöllisen muotoinen, mikä kuulosti mielestäni myös tosi huolestuttavalta. Lääkäri kyllä sanoi,ettei tarvitse murehtia mutta silti kyllä pelottaa ihan hiveästi! :( Vauvalla oli kaikki hyvin, sydän sykki kun ultrattiin ja kuunneltiin laitteella. Hauskaa oli kun kesken kuuntelun vauva potkaisi, niin kuului kauhea "TÖM", lääkäriäkin nauratti :D

Nanna- kirjoitti:
Hei!
Anteeksi etten ole kerjennyt täällä hetkeen käymään kun on kerjennyt kotona käydä melkeimpä vain nukkumassa!

Joko on plussaa tullut? :)

Me käytiin tosiaankin maanantaina siellä ultrassa, jossa todettiin että kaikki oli pikkuisella hyvin :) Siellä se köllötteli ja nukahti kesken ultratutkimuksen, piti nauraa vauva sitten takaisin hereille ja siellähän se rupesi "pomppimaan". Oli kasvanut kovasti viime ultrasta, tais olla 59mm nyt. Niskaturvotus oli ihan normaalissa mitoissa ja muutenkaan ei näkynyt mitään poikkeavaa. Tuleva isäkin oli innoissaan ja taisi todeta "että sehän näyttää ihan ihmiseltä!" :)

Muistin neuvola ja lääkäriajan väärin, se olikin jo tänään. Terkkarissa ei ollut mitään ihmeellisempää, paino mitattiin ja kyseltiin kuulumiset. Lääkärin tutkimus aiheuttaakin jo enemmän päänvaivaa. Eli sisätutkimuksen aikana rupesi hieman vuotamaan verta, ilmeisesti limakalvoilta. Sitä minä tietysti säikähdin hirveästi! Lääkäri sanoi kyllä, että todennäköisesti hänen instrumenttinsa raapaisi vain limakalvoon pienen haavan, eikä sitä tarvitse murehtia. Hän myöskin sanoi,että kohdunkaulan reuna taisi olla hieman epäsäännöllisen muotoinen, mikä kuulosti mielestäni myös tosi huolestuttavalta. Lääkäri kyllä sanoi,ettei tarvitse murehtia mutta silti kyllä pelottaa ihan hiveästi! :( Vauvalla oli kaikki hyvin, sydän sykki kun ultrattiin ja kuunneltiin laitteella. Hauskaa oli kun kesken kuuntelun vauva potkaisi, niin kuului kauhea "TÖM", lääkäriäkin nauratti :D

Eipä mitään :) sullahan onkin sit aika kova tahti päällä.

Ihana kuulla et pikkusella kaikki hyvin! :) Siellä pieni kasvaa hurjaa vauhtia ja ei kauaakaan kun huomaat käsivarsillasi jotain aivan mahtavaa <3 Aika menee niin nopeesti, nautihan :) Tyypillinen miehen kommentti :) ja voin uskoa kuinka innoissanne olette :) Meinaatteko selvittää pienen sukupuolen kun se on mahdollista? :)

Uskon et veri säikäytti..mut onneksi lääkäri sanoi et ei oo hätää. Yritähän ottaa rauhassa :) vaikka ymmärrän toki et saa huolta aikaan. Oliskohan tuleva jalkapalloilija tulossa..? ;D 

Ei ole plussaa vielä tullut..tai viimeksi kun tein niin toinen viiva hyvin haalea.. tai silmät valehtelivat. Näytin kyllä poikaystävällenikin ja näki haalean viivan myös. On tarkotuksena viikonlopun aikana tehdä testi. Jos siinä ei mitään ole varaan ens viikolle ajan lääkäriin. 

Huomenna mennään serkun pojan ristiäisiin ja voi jo niin odotan kun saan pienen syliin <3 Yrittänyt olla ajattelematta mahd vähän tätä asiaa ja ihan hyvin onnistunutkin..parempi kun ei koko ajan mieti :)

On se kyllä helpottavaa kuulla, että kaikki on hyvin vaikka silti aina vähän pelottaa onko kaikki hyvin. Mutta yritän kyllä nauttia tästä! :) Aika menee niin nopeasti! Ensin ajatteli ettei se vk 12:kaan koita ikinä ja että ultraan on niiiiiin pitkä aika mutta kyllä se aika vain  kuluu :) Laskeskelin, että ei tässä nyt niin pitkä aika oo siihenkään että äitiysloma alkaisi, kun ajattelin pitää kesäloman sitten ennen äitiysloman alkua. Jos nyt sinne asti vain päästään! :)
Mutta Kyllä me ajateltiin, että halutaan selvittää lapsen sukupuoli niin on vähän helpompi ostella vaatteita sitte ennen lapsen syntymää. Ja onhan se muutenkin hauska tietää :) Jotenkin mulla on sellainen "kutina", että poika olis tulossa. En tiiä sitten mistä tua tunne johtuu :D Mutta ainakin vilkas kaveri on kyllä :)<3

Itse voin sanoa monen, monen, monen negatiivisen testin tehneenä, että jos tulos on negatiivinen niin sitten ei tule minkäänlaista pienintäkään toivoa herättävää viivaa. Eli aivan hyvin voit olla raskaanakin! :) Kannattaa kyllä tehdä uusi testi piakkoin :)

Se on aina yhtä ihanaa nähdä kyllä vastasyntyneitä! :) Mekin mennään huomenna katsomaan kummityttöä 3v ja kummipoikaa puolivuotias. On kyllä ihanaa nähdä kun niin harvoin nähdään pitkän välimatkan takia.

Mutta ilmoittele nyt mitä testi näyttää! :) Mä lähden tästä töihin ennen kuin myöhästyn :D

Nanna- kirjoitti:
On se kyllä helpottavaa kuulla, että kaikki on hyvin vaikka silti aina vähän pelottaa onko kaikki hyvin. Mutta yritän kyllä nauttia tästä! :) Aika menee niin nopeasti! Ensin ajatteli ettei se vk 12:kaan koita ikinä ja että ultraan on niiiiiin pitkä aika mutta kyllä se aika vain  kuluu :) Laskeskelin, että ei tässä nyt niin pitkä aika oo siihenkään että äitiysloma alkaisi, kun ajattelin pitää kesäloman sitten ennen äitiysloman alkua. Jos nyt sinne asti vain päästään! :)
Mutta Kyllä me ajateltiin, että halutaan selvittää lapsen sukupuoli niin on vähän helpompi ostella vaatteita sitte ennen lapsen syntymää. Ja onhan se muutenkin hauska tietää :) Jotenkin mulla on sellainen "kutina", että poika olis tulossa. En tiiä sitten mistä tua tunne johtuu :D Mutta ainakin vilkas kaveri on kyllä :)<3

Itse voin sanoa monen, monen, monen negatiivisen testin tehneenä, että jos tulos on negatiivinen niin sitten ei tule minkäänlaista pienintäkään toivoa herättävää viivaa. Eli aivan hyvin voit olla raskaanakin! :) Kannattaa kyllä tehdä uusi testi piakkoin :)

Se on aina yhtä ihanaa nähdä kyllä vastasyntyneitä! :) Mekin mennään huomenna katsomaan kummityttöä 3v ja kummipoikaa puolivuotias. On kyllä ihanaa nähdä kun niin harvoin nähdään pitkän välimatkan takia.

Mutta ilmoittele nyt mitä testi näyttää! :) Mä lähden tästä töihin ennen kuin myöhästyn :D

Kylhän se aina niin vähän mietityttää. Niinähn se on et välil tuntuu et aika ei mee millään ja huomaakin et kuinka se onkin hurahtanu nopeesti :) 
Ei tule sit niin ns turhia hankintoja kun tietää :) Hyvin mahdollista et poitsu tulee..josko se on se äidin vaisto :)

La aamuna tein testin ja negatiivinen..clearblue digitaalisen tein. Juuri yritän päästä läpi naistentautien polille..meinaa vaan olla varattua koko ajan. On kuitenki nuo menkat ollu jo 2kk pois.

Pikkanen oli aivan ihana <3 Mulla taitaa olla unettava vaikutus kun sippas heti kun mun syliin pääsi :D Itelläkin kyseinen perhe asuu yli 300km päässä ja nähdään harvoin. No osaa arvostaa erilailla aikaa mitä nähdään. 

Kurja kuulla! :( mutta nyt varmasti on sit helpompaa kun saa keltarauhaskuurin, et kierrosta tulee säännöllinen? Ja eikös ovulaatiokin tule varmemmin kun on keltarauhaskuuri? :) Eli nyt yritystä vain kehiin ;) Me kyllä nautittiin siitä yrittämisvaiheestakin silleen kun siinä oli aina se jännitys, että "josko nyt tärppäis!". Harmittaakin, kun ei ole nyt pystytty tekemään oikeen mitään, kun mulla on jokin lievä tulehdus, mutta sitäkin kivuliaampi! Sitten kun ei tiedä, että uskaltaisko aloitta tuon Dalacin kuurin vai ei? Kun ei lääkäri oikeen ottanut siinä kiireessä mitään kantaa, otti vain samat kokeet jotka jo mehiläisessä otettiin. Tämä lääke siis määrättiin mehiläisessä myös. Pitääpäs kysellä neuvolassa 27.3 :)

Nauratti tänään kun aivastin niin vauva varmasti säikähti, kun heti rupesi liikkumaan kovasti :D Raukka pieni<3 Edelleen tuntuu noita liikkeitä, etenkin jos ensin liikkuu ja sit asettuu istumaan/makaamaan :) Mies malttamattomana pitää kättä mahalla eikä usko, ettei liikkeet tunnu vielä pitkään aikaan hänelle :D Tuli muuten mieleen näitä miehen ihania väläytyksiä: "käytkö sä sen takia niin usein pissalla ku se lapsivesi uusiutuu?" ihana toinen :D<3

Niin ja joillakin ihmisillä on sellaisia vaikutuksia vauvoihin ja lapsiin, että ne rauhoittuu kun on seurassa/sylissä. Mun mies on tällainen "lapsimagneetti", josta kaikki lapset tykkää :) Ja ehkä vauva aisti susta että oot niin äidillinen :) mutta on ne vauvat vaan niin ihania, ei siitä pääse yli eikä ympäri! :)

Nanna- kirjoitti:
Kurja kuulla! :( mutta nyt varmasti on sit helpompaa kun saa keltarauhaskuurin, et kierrosta tulee säännöllinen? Ja eikös ovulaatiokin tule varmemmin kun on keltarauhaskuuri? :) Eli nyt yritystä vain kehiin ;) Me kyllä nautittiin siitä yrittämisvaiheestakin silleen kun siinä oli aina se jännitys, että "josko nyt tärppäis!". Harmittaakin, kun ei ole nyt pystytty tekemään oikeen mitään, kun mulla on jokin lievä tulehdus, mutta sitäkin kivuliaampi! Sitten kun ei tiedä, että uskaltaisko aloitta tuon Dalacin kuurin vai ei? Kun ei lääkäri oikeen ottanut siinä kiireessä mitään kantaa, otti vain samat kokeet jotka jo mehiläisessä otettiin. Tämä lääke siis määrättiin mehiläisessä myös. Pitääpäs kysellä neuvolassa 27.3 :)

Nauratti tänään kun aivastin niin vauva varmasti säikähti, kun heti rupesi liikkumaan kovasti :D Raukka pieni<3 Edelleen tuntuu noita liikkeitä, etenkin jos ensin liikkuu ja sit asettuu istumaan/makaamaan :) Mies malttamattomana pitää kättä mahalla eikä usko, ettei liikkeet tunnu vielä pitkään aikaan hänelle :D Tuli muuten mieleen näitä miehen ihania väläytyksiä: "käytkö sä sen takia niin usein pissalla ku se lapsivesi uusiutuu?" ihana toinen :D<3

Niin ja joillakin ihmisillä on sellaisia vaikutuksia vauvoihin ja lapsiin, että ne rauhoittuu kun on seurassa/sylissä. Mun mies on tällainen "lapsimagneetti", josta kaikki lapset tykkää :) Ja ehkä vauva aisti susta että oot niin äidillinen :) mutta on ne vauvat vaan niin ihania, ei siitä pääse yli eikä ympäri! :)

Joo pitäs säännöllistyä..eiköhän tämä tästä :) Yritetään toki..halut on kummallakin aikamoiset ;) Gynellä selvisi myös se että munasarjani ovat monirakkulaiset et sekin hieman vaikeuttaa..mutta rauhoitteli kyllä et ei tarkoita sitä ettenkö voisi raskaaksi tulla. Nyt vain toivon et nuo Terolutit auttaa säännöllistymään. Olen nyt 7 pvää niit ottanu kerran pväs ja vähän sellasia puolenvälin oireita.. Oli aivan uusi gynegologi mutta osui todella mukava, tykkäsin! :) Nyt tosiaan 10pvän kuuri ja vuoto pitäisi viikko siitä alkaa..jos ei ala niin sama kuuri toistetaan 2vkon päästä. Jos vuoto alkaa niin loppu kierrosta muutamana päivänä myös otetaan Terolutia. Tulipas "selkee" selostus :D

Toivottavasti tulehdus menee ohi nopeesti..ja onhan se hyvä varmastaa et kannattaako aloittaa. Vaikka olis varmasti ollu mukava saada tietää jo et kuinka toimii. 

Voi että <3 kyl taitaa tuo aivastus aikalailla pelästyttää :D olis aika jännä tietää miltä pikkasesta tuntuu :) No kyl ne viel tuntuu..odottavan aika on pitkä ;) Tuo on kyl aikas hyvä väläytys! :) On ne miehet vaan niin <3 Kovimmastakin äijästä tulee niin pehmo ja sekö jos mikä on hienoo :)

On se aika jännä et joillakin tämä "lapsimagneettisuus" vaan on :) Se on kyl vaan hyvä asia :) Oon kyl elämäni aikana todella paljon hoitanut lapsia ja rakastan lapsia <3 Miehen poika on sanonut minua muutaman kerran äidiksi ja se tuntuu kyl ihan hyvältä..tietää et sillä on hyvä olla :) Olin aikoinaan lastenhoitajana pienessä ryhmiksessä ja siel oli vuoden ikänen poika joka kylki mun peräs ja hoki äiti äiti äiti..niin sulosta :) Kyllä vain niin ihania <3

Kuurin loppui viime to ja eilen alkoi menkat.. hyvä että ensimmäinen kuuri tehosi ettei tarvinnut toistaa :)

Hei!

Eipä oo aikoihin tullut täällä käytyä kun oon viimeiset 3 vk sairastanut (ensin norovirus ja sitten flunssa).

Viime aikaisia vauvauutisia:

Säikähdettiin ihan hirveästi kun kaaduin tossa pari viikkoa sitten. Mentiin heti kyllä päivystykseen. Onneksi selvittiin pelkällä säikähdyksellä ja vauvalla oli kaikki hyvin <3 Itsellä revähti selkä, vatsa ja reisilihakset, mutta eipä se haitannut kun vauvalla vain oli kaikki hyvin!

Vauvasta on myös tullut todella aktiivinen! Se liikkuu monta kertaa päivässä ja nykyään jo päiväsaikaankin eikä vain iltaisin. Liikkuminen alkaa varsinkin jos minä pysähdyn. Liikkeet ovat kyllä todella selviä ja tuntuvia jo :) Vatsa on myös kasvanut hurjasti. Syyskuisissa on kuva masukuvissa :)

Mutta mitäs sinne kuuluu? Onko plussaa vielä näkynyt? :) 

Moikka,

Jos et olisi tänne kirjotellu olisinkin jo kysynyt kuulumisia :) Tämä on aika tautista aikaa. Tääl vatsatauti ja kova kuume sairastettu.. flunssaa ei ainakaan vielä..ja toiv ei tulekaan. 

Kyllä varmasti tuollanen pelästyttää, mutta onneksi kaikki hyvin <3 Onneksi nuo lumet/jäät on aikalailla sulanu niin rupee oleen turvallista liikkua :)

Pieni kasvaa siis vauhdilla ja hyvä et on vikkelä kaveri..pitää äidin virees ;) pitääkin kuvat katsoo :)

Menkat alkoivat tosiaan ekan Terolut kuurin jälkeen ja nyt olen syöny kp 15-24 Terolutia kanssa ja tuo kp15-24 toistetaan vielä kahen kkn ajan jos ei raskautta kuulu. Tän viikon la pitäis menkat tulla jos ei pieni ole saanut alkuaan :) Yritys on kyllä ollut kova ;P Gynegologi sano et jos vuodessa ei mitn kuulu niin sitten lääkkeet. Tuolla gyne käynnillä otettiin myös papa ja siinä oli lieviä solumuutoksia..puolen vuoden päästä uusi näyte. 

Niin ja oltiin pääsiäinen Rukalla ja siellä tuli sit pissatulehdus..lapsena ollut viimeksi. Tällä viikolla kontrollinäyte pitää viedä.

Nyt sellanen tilanne että viime viikonlopun aikana olis menkkojen pitäny tulla..söin terolutia kp15-24, mut ei ole kuulunu. Eilen yritin saada gynegologiini yhteyttä, mutta hänelle sai soittoajan vasta 30.4. Sen otin..ei oikeen muuta vaihtoehtoo. En nyt sitten yhtään tiedä että pitäskö omatoimisesti ottaa taas yksi kuuri...toki raskaudenkin mahdollisuus on. Se olisi kyl niin ihana asia jos niin olis <3

Takaisin