Toistuvat kysymykset

Onneksi suurin osa ihmisistä osaa kehua söpöä mahaa ja pitää positiivisen asenteen. Mahan koon ihmettely ei mun mielestä kuulu muille :D Nehän kasvaa yksilöllisesti..
 
Jep, mä oon kans kuullu moonta kertaa "ooks varma, ettei siel oo kahta". Kiittihei.:D
 
Ite oon kuullut mahani olevan käsittämättömän pieni ja toisaalta että olisi kamalan iso o_O

Mut noita usein kysyttyjä kysymyksiä; Monta on tulossa? No onkos se tyttö? Muussa muodossa myös muutamia kyselyitä sukupuoleen liittyen. Ootko sä.. onko teille.. avoimeksi jätettyjä kymysyksiä-yhdistettynä usein mahaani kohti nyökkäilyyn (näihin on ollut kiva toisinaan vastata että; eeei, mä vaan lihon nopeasti sillon kun oon lihotakseni tms. olen kyllä sitten kertonut todellisen kannan kun toinen on hetken punastellut :p)
 
Täälläkin yleisimmin kysellään vointia. Toisinaan jotkut yrittää urkkia mitä ollaa nimeks mietitty, mut vielä on saatu piettyä salassa. :joyful:

Puoliso päivittelee vähintää kerran viikossa kui hirveen iso maha mulla jo on. Ollaa molemmat naurettukki et sietä tulee potra poika. :wink
Itte ainaki rakastan kasvavaa mahaani kovasti! ♡
 
Takaisin
Top