Veeru
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Älä luovuta! Mä ainakin uskon teidän mahdollisuuksiin ihan täysin. Se, että olet päässyt rv 20 asti kuulostaa mun korvaan todella lupaavalta jatkoa ajatellen, vaikka ymmärrän että ihan kamala kokemus ollut. Yritän ajatella niin, että sitkeys ja se että ei luovuta sitten lopulta palkittaisiin Mutta sellainen ajattelu ei oikeen onnistu silloin kun esim.tapahtuu uusi km ja kaikki alkaa taas alusta...
Mulla on tarve tehdä itse jotain tilanteen parantamisen suhteen, niin siksi tilailin nyt netistä vaikka ja mitä lisäravinteita, joita suositeltu jenkkikirjassa "it starts with the egg" en sitten tiedä onko se pelkkää turhaa rahanmenoa...
Nyt odotan vaan, että keskenmeno olisi lopullisesti ohi ja pääsisi uuteen kiertoon ja taas yrittämään, kohti uusia pettymyksiä kuten sanoit
Mulla on tarve tehdä itse jotain tilanteen parantamisen suhteen, niin siksi tilailin nyt netistä vaikka ja mitä lisäravinteita, joita suositeltu jenkkikirjassa "it starts with the egg" en sitten tiedä onko se pelkkää turhaa rahanmenoa...
Nyt odotan vaan, että keskenmeno olisi lopullisesti ohi ja pääsisi uuteen kiertoon ja taas yrittämään, kohti uusia pettymyksiä kuten sanoit