Eli mulla olis nyt n. 3 vuoden sisään 4 raskautta, joista 3km ja 1,5v lapsi. Keskenmenot olleet vko 10+, 6+ ja tällä viikolla todettu 7/8+. Viime viikolla jo havaittiin ultrassa, että kohdussa oli verta ja tuomiona että tulee vuotamaan pois, muttei tiedä tuleeko samalla km. Onnistunut raskaus osui kolmanneksi niin julkinen puoli ei tutki mitään (no pääsin sentään varhaisultraan), seuraavassa raskaudessa voitais kuulemma harkita jotain verenohennus lääkitystä varmuudenvuoksi. Joku napapiikki viikolle 12 asti, löytyykö tästä kokemuksia? Ollaan perusterveitä 30+v, jokainen raskaus alkanut ensimmäisestä tai toisesta kierrosta milloin yritetty.
Viralliset ohjeethan on vaan, että syö äitiysvitamiinia foolihappolla, vältä älytöntä kofeiinimäärää ja varmuudenvuoksi ole syömättä tulehduskipulääkkeitä, koska saattaa ehkä vaikuttaa.
Eli olisko kuitenkin jotain mitä itse vois koittaa? Foolihappoa isommalla annostuksella? Joku muu vitamiini/hivenaine tms? Vaikuttaako foolihapon/vitamiinien määrään, että imetän vielä esikoista? Joku verikoe? Jos kyllä, niin missä kun julkisella tuskin onnistuu? Jotain muuta? Miehelle joku vitamiini?
Viralliset ohjeethan on vaan, että syö äitiysvitamiinia foolihappolla, vältä älytöntä kofeiinimäärää ja varmuudenvuoksi ole syömättä tulehduskipulääkkeitä, koska saattaa ehkä vaikuttaa.
Eli olisko kuitenkin jotain mitä itse vois koittaa? Foolihappoa isommalla annostuksella? Joku muu vitamiini/hivenaine tms? Vaikuttaako foolihapon/vitamiinien määrään, että imetän vielä esikoista? Joku verikoe? Jos kyllä, niin missä kun julkisella tuskin onnistuu? Jotain muuta? Miehelle joku vitamiini?