Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Olipas ihana käydä lukasemassa Aamun kuulumiset! :) Odotuksen iloa vain ja np-ultrassa uskoisin kaiken olevan hyvin :) Mutta varovainenhan sitä itsekin oli alussa ja vähän vieläkin on säikky :D

S1N1lle Kovasti onnea plussasta! Kyllä se siitä vahvistuupi! :) Vauvaliimaa litra tolkulla!! :P

Muille kovasti plussapuhureita! :)

ON en sen enempiä ala kaivelemaan muuta kuin että huhti-toukokuuta odotellessa! Muksu ja mamma voi hyvin :)

ihana kuulla sinusta elisha86 oletki jo noinki pitkällä, onnea, kohtaha sulla onki sitte pienokainen sylissä jo inshaallah. :)

on: kp 20/22-X? ja ei tietoa mikä on homman nimi, varmaa pitää yrittää tässä näinä päivinä talletella mikäli se tuhruilu tulee taas kylään kp 22 eli lauantaina laskelmien mukaa mikäli se johtuu oviksesta kun ei tiä, pitää päästä lääkärii todellakin.

hienoja ultrakuulumisia Aamu (tosin stalkkasinki ne jo muualta :D )

S1N1:lle onnea plussasta :)

Blueroselle toivon myös plussaa :) pidän peukut pystyssä :)

ja luckyllakin taisi olla jännät ajat?

heppuralle erityistsempit! toivottavasti teillä tärppää pian :)

toivottavasti pääset Gatusa lääkäriin ja saat vastauksia ja apuakin, jos tarpeen :)

ja muillekin paljon plussatuulia!

on: nyt mennään siis rv 12+6 tai 12+5 ja huomenna ois np-ultra.. jännittää ja joudun sinne yksin ku mies meni lupaamaan et meidän uusi liesi voidaan tuoda samaan aikaan :/

Della: kyllä tänä aamuna nega tuli eli se menkka jomotus ja rinta pakotulset ja tuhruinen ruskea menkka vuodot oli jotain muuta. Luultavasti teroista ja taas terot ei ole auttaneet pocd vaivaani. Pitänee lääkäriltä kysästä mikä tilanne jos kattos papan, verikokeet ja jollain puikolla sorkkis tuolta että onko jotain tulehdusta sitten. Pupuilu kivut on hävinneet ja vuodon eritys runsaampaa ja limasempaa. Jospa se ovis oli jo eilen tai tänään joka nyt sitten tuli hyödynnettyä eilen ja sitäedellisenä päivänä. Lauantaina pitäis laskurin mukaan olla jos laskee viime kierronpituuden mukaan nyt siis 8/24+30 muistaakseni pitää kyl tarkistaa
8/23-25 on nyt. Siihen nuo terot on auttaneet ettei ole kuukauden kestäviä menkkoja eikä kuukausia kestäviä menkattomuus jaksoja. Nyt siis viikko oviksen jälkeen noin laskuri laskee seuraavan oviksen koska lyhyet kierrot.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Muokattu viimeksi:
kyllä se aika menee nopeasti della. juu toivotaan että tulis vastauksia :) tuleha kertoo heti ku oot käyny ultras miten meni :)

Tännekin puolelle plussa-tuulia kovasti!!!
Täällä kävi hyvin, ja poistun tuonne odottajien puolelle. :) Jos kaikki menee hyvin, niin lapsille tulee ikäeroa 2v2kk. (Ja mä kun vannoin että vähintään 5vuotta ikäeroa täytyy olla. Niin se mieli muuttuu.)

Ihanaa della! :) Hyvää vointia ja iloista mieltä odotukseen! :) Kyllä se vaan elämä jaksaa aina yllättää välillä positiivisestikin! :D

tännekin vielä...negutus tuli, mutta ensi viikolla testaa nuudelleen jos ei täti yllätät punaisella avoautollaan ennen sitä =) vaihdoin tiketinkin niin että siinä on nyt se pisin kierto eli 47 (vaikka edellinen oli 33 ja tänään ois tädin pitänyt sen kierron mukaan tulla)..

pahoittelut täälläkin negasta bluerose, toivotaa että se plussa sieltä tulis kuitenki vaikka vähä myöhemmin :)

on: kaik suunnitelmat meni uusiks ku lanko tuli yökylään ku aamuvuoro töissä, tänää meille tulee miehen teini-ikänen veljenpoika. hohhoijaa.

parempi onni sitten tässä kierrossa toivottavasti bluerose :)

on: ei ihmeitä ovista odotellessa ja lapsenvahtina teini-ikäselle pojalle kunha ukko aapuu veljenpoikansa kans tänne. no koeviikot alkamassa ni sitte voiski pistää kertaamaa kokeisii sekä oman muksun että tuon teinin, onneks se kuuntelee mua aikas hyvin jostai syystä.
nii joo meilä auringonkukat on alkan nousta esille!!! jipii :)

Hei kaikil! En oo käyny tääl piiiiiitkään pitkään aikaan. On ollu työharjottelua sun muuta. Mitäs tänne teille kuuluu? :) Onk täs lähiaikoin joku plussannu? :) Mulle ei sillä saralla vielä mitään uutta, valitettavasti :(

heis heinukka eipä tänne ihmeitä muutamat plussannu mutta esim minä edellee olen täällä kuumeilemassa. miten meni harjoittelu? mulla on työrintamalla asiat todella hyvin.

heissan! Täällä minäin ja pääsee taas heiluttaa peittoja kun täti pakkaamassa tavaroitaan :) jee :P

no nii bluerose ei muuta ku pitämää hauskaa ku menkat loppuu, tsemppiä ja plussatuulia sinne oikein kunnolla. :)

on: ja yö vietetty yksin kotona, mies ja esikoinen meni kattomaa miehen setää, setä kuoli eilen illalla eli taisivat olla juuri ajoissa paikalla että näkivät elossa, sit illalla kuoli. saapi nähä mikä on mieliala ku tulevat kotio sieltä ku olivat yötä toisen sedän luona joka asuu siinä kuolleen naapurissa jonkin matkan päässä. muru on varmaa surullinen koska on todella herkkä toisin ku mun mies.
minä ootttelen kuulumisia jenkeist ku kuuta nousevaa ja tietty että ukko tulee murun kans kotii. täällä ei sen kummempia kuulumisia. aurinko paistaa ja on mukava sää.

Ihanaa Della ja Aamu, että teille odotus jatkuu hienosti <3 Ja kaikille plussatuulia, toivottavasti nyt natsaisi pian. Pitää kyllä nostaa hattua Gatusa, että jaksat olla noin positiivinen kaikesta huolimatta! Onko teillä selvinnyt mitään tutkimuksista? Ja Blueroselle ja muillekkin tsemppiä!
Mulla on tänään ovis eli ihmeen hyvin aikataulussa ollaan! Kipuilua vasemmalla puolella joten tänään heilutellaan peittoja, onneksi toissapäivänä jo tuli touhuttua. Mulla siis oli hcg:t laskenut ja tyhjennys siis onnistunut. Mutta sen verta on mieli muuttunut, että en nyt enää väkipakolla aio raskautua ts. ota tätä pakkomielteeksi. Nyt tulee jos on tullakseen ja jos ei niin, olen kiitollinen tuosta ainokaisesta pojastani. Että silleen :)

heppura ei se auta synkistellä tai kaikki menee päin mäntyä. ei olla käyty lääkärissä vielä, mun osalta ei selvinny syytä eikä kyl miehenkää osalta varmaankaa löydy.
plussatuulia :)

Takaisin