Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
jokainen kirjoittaa jos tshtoo oman tekstin perään.miullakin on epäsäännöllinenniin vaikea kahtoa..miulla nyt 25/33-47

Tätä päivää oon odottanut! :) Eli kp12/25-? menossa ja tuon 25-kierron mukaan pitäisi ovulointi olla lähellä. No ei tää nyt ihan vissiin niin kuitenkaan mennyt....

Taitaa tämä kroppa olla vielä ihan sekaisin, miten lie imetys vaikuttaa ja mikä lie edes oikea kierron pituus. En ole ovistestejä tehnyt, mutta aattelin niitä limoja bongailla. Niitä ainakin viime kierrossa oli. Nyt ei ole mitään näkynyt, pöh.

Mulla kyllä pyörii ajatukset ihan liikaa tässä hommassa. Näillä palstoillakin pitää monta kertaa pvässä käydä lukemassa... :rolleyes: pitäisi varmaan ottaa itselle joku palstailutauko. Jos vaikka vasta ensi viikolla tulisi seuraavaksi näitä lukemaan.

Tsemppiä odotusta odottaville piinailijoille! :)

Moikka, sain keskiviikkona postilla alkukierron labrojen tulokset. Kaikki muu oli kunnossa paitsi kilppariarvot elikkäs voi olla kyseessä alkava kilpirauhasen vajaatoiminta. Varsinaisesta vajaatoiminnasta eikai vielä voi minun arvoilla puhua, mutta vaikuttavat kuitenkin jo hedelmällisyyteen. Peruskilppari arvo oli 3,5, se on vielä normaalin rajoissa kun on alle 4,5, mutta gyne siis sanoi, että jo tuo arvo voi vaikuttaa lapsen tekoon. Ja sitten lisäksi kilpparin vasta-aineet oli lievästi koholla, arvo oli 45 kun lievästi koholla viitearvot on 35-100. Noh gyne oli sitten laittanut samassa postissa reseptin kilpirauhashormonille ja kuukauden päähän seurantalabralähetteen. Kävin heti ke iltana hakemassa lääkkeet, joten niitä popsitaan. Kauhistutti määrä, jolle gyne oli reseptin kirjottanut 300 kpl eli meinaa varmaan, että pitkään joudutaan niitä syömään. Ärsyttää kun multa otettiin noi kilppariarvot jo viime kesänä, just silloin kun alettiin yrittää, mutta se gyne, jolla silloin kävin totesi vain, että arvot on normaalit (3,6). Ei tainnut hirveästi ymmärtää miten vaikuttaa lapsentekoon!!! Varattiin nyt lisäksi miehen kanssa tälle samalle gynelle (joka laittoi kilpparireseptin) aika, mutta lapsettomuusklinikan puolelle. Halutaan nyt varmistua, ettei mikään muu helposti selvitettävä asia olisi enää pielessä ja lisäksi olisi kiva saada suunnitelma, että millä aikataululla kannattaa edetä, jos se vauva ei nyt saa alkua lähiaikoina.

s1n1 hyvä et pääasiassa kilppariarvot oli normit mut harmi tuota vasta-aine testiä ku oli koholla. itellä katottii viime kesänä tsh ja t4v. tsh oli 0,87 ja t4v oli 10,8 normi ku on 9-19 joten kaikki kunnos ja muut testit oli kans normei. tuota vasta-ainetta ei kaiketi kilppareis mul katottu ollenkaa jostai syystä mut kaikki on kunnos kuitenki.
toivottavasti tuost lääkkeest ois sulle apua ja saisitte sen plussan pian :)

tsemppiä piinailijoille ja plussatuulia :)

on: kp jotain/X talvipäivää vietetään ku on satanu yöstä asti mut nyt pitää taukoa. taivas oli kyl aivan ihana aamulla ku oli sellai punertavan ruskea ku aurinko nousi ja oli tummat pilvet mitkä aurinko sit värjäs valollaan. minä ja kasvimaa kiitetään vesisateesta, josko alkais sit kaikki kasvaa viel paremmin. ens viikoks luvassa hyvää säätä ja 19-22 astetta jipii :)

Heippa pitkästä aikaa...hirmuisesti hiljentynyt tämä topic! Ihanaa, jos on plussia tullut lisää ja olette siirtyneet odottajien ketjuun. Itse alan olemaan jo hiukan voitonpuolella tuosta km:stä ja tänään alkoi menkat eli kp 1. Tällä viikolla vielä verikokeet hcg:n puitteissa ja sitten saanee alkaa yrittelemään....Kolmas kerta toden sanoo eli koitellaan positiivisesti ajatella vaikka vaikeaa onkin. Plussatuulia kaikille!

täällä ollaan....lauantaina pitäis testailla jos täti hurahda paikalle...huomen tulee varmaan mun testit, niin ke ehkä testaan jo eka...nyt mennään 29/33 :)

tervetuloa takaisin heppura ja plussatuulia sinulle, mitenkäs muuten on menny viimeaikoina? oli ikävä ku ei kuulunu sinusta.

bluerose tsemppiä ja plussatuulia, toivottavasti saat sen plussan testiin viikonloppuna. :)

on: yskä on iha hirvee. en tiä onko ovis ollu vai ei, oottelen miten käy ja pupuilua sillo ku mahollist.

Positiivista, että plussia on tullut tähän ryhmään :) Toki kiva aina kun joku jaksaa tänne kirjoitellakin vielä, ei tule niin yksinäinen olo.

Toivottavasti Gatusa paranet pian!

Hyvä Heppura, että sulta löytyy vielä positiivista mieltä <3 toivoa ei saa menettää!

Bluerosella jännät paikat, pidetään peukut ja varpaat ristissä :)

kiitos s1n1 inshaallah paranen pian. luin toiselt palstalt että kohta on sulla testaus käsillä, tulisipa sulle se plussa vihdoin, minä ainakin puhaltelen plussatuulia sinnepäin.

on: jaahas nyt alko juilimaa vähäsen oikealta munasarjan kohalta mahollisesti mikäli oikein paikansin ja pikkusen alkaa limat muuttuu, oiskoja se ovis tulossa kohta tännekin... jipii talvi on kohta ohi inshaallah.

Voi kun mua jännittää kaikkien puolesta!!! Ja kunpa sitten testituloksista kerrotaan heti täällä! Mä oon niin innoissani muiden puolesta, että hitusen on tämä oma kuumeilu jäänyt....

Tänään menossa kp 17/25-? Ovis ois tuon lyhyemmän kierron mukaan pitänyt jo olla, mutta nyt vasta on tullut valkovuotoa. Eli uskon että tästä kierrosta tulee paljon pidempi kuin tuo 25 pvää. Eipä tätä kiertoa nyt ole oikein hyödynnetty :sad001 Tällä hetkellä ottaa päähän tuo mies ja ajatus kakkosesta 13 kk ikäerolla ei juuri houkuta... Nimittäin tuntuu että itse saa kaiken tehdä. Voishan olla että tässä vielä ehtisi jotain tapahtumaan, jos haluja löytyisi....

No jos ei muuta, niin saanpahan jotain selvyyttä tuohon kierron pituuteen :) Jos sit ens kierrossa olisi fiilikset toiset ja saatais hyödynnettyä hetket ja tähdätään tuonne LA marraskuu 2014-ryhmään!

kiitos s1n1 :)

ja nyt ootellaan että ukko tulis kotio, on pieni näkötesti sille valmistettu eli huomaako mitään aamuisesta poikkeavaa. tuli meinaa siivottua oikei urakalla tänää ni paree että ei vaan kävele kengät jalassa ympäriinsä ja sit sano että on sotkusta...

Piti tännekin tulla kertomaan uutisia. Olen saanut nyt kahtena aamuna haamulaisen testiajalla :) pikkuhiljaa alkaa uskomaan, että ehkä tämä kierto 8 on se meidän :) Tosin nyt vasta dpo 9.
Testit 5-6.2.2014 VER 2.jpg

onnea täälläkin s1n1 tonnikaupalla tarrasukkia :)

on: minä pääsen lauantaina lääkärii inshaallah.

Onnea S1N1! Siitä se vahvistuu. Tulen nyt vähän huikkaamaan kuulumisia tänne. Syyskuisiin en ole vielä liittynyt, aion liittyä vasta sitten jos np-ultrassa on kaikki hyvin. Varhaisultrassa kävin ja kaikki oli ok.Tällä viikolla eka neuvola ja ens viikolla aion metsästää ekaa kertaa sydänääniä. Esikoisesta kuului aikaisin. Plussatuulia kaikille täällä ja kevään odotusta! :)

onnea aamu hyvistä ultrakuulumisista, inshaallah pääset kohta kuuntelemaan niitä sydänääniä :) kertoilehan jatkossakin kuulumisiasi meille :)

ah ihanaa sini <3 ja muut.....
me tullaan,vauhdilla,perässä <3

LA testauspäivä jos eo täti ylötä

bluerose tsemppiä ja toivottavasti saat ne 2 viivaa, me suunniteltii ukon kans et mennää käymää mun gynen luona ku mä haluun että se tsekkaa mikä on tilanne ja mikä on homman nimi ja samallaha se voi kattoo ukon testien tulokset eli täälläkin lauantaita odotellessa :)

Takaisin