Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mitkä tikut olis sit luotettavimpia? en varmaan tähän kiertoon vielä testaile, mut kattois jos sit ens kierrossa jos muuten ei oo silloinkaan hajua millon tulee.

Vielä en oo tikkuja hakenu mutta ehkä hankin niitä tähän kiertoon. Mulla sen oviksen ei pitäs niin paljon heittää kun kierto on nyt ollu sen 28-30pv. Mutta haluaisin että nyt pupuillaan oikeesti sillon kun pitää.

Sulla onki aika hyvä tuo kierto, olis itelläki vähän ees säännöllisempi. Meillä oikeestaan senki takia mietin tikun kannattavuutta, kun "pupuillaan" lähes joka päivä muutenkin, niin mietin, että tarviiko sitä sinäänsä tietääkkään millon parhaat päivät. Mut olishan se mielenkiintoista tietää millon ovis tulee, samalla vähän itsetutkiskelua sen suhteen.

ja tässä syy miks miusta ei oo kuulu nyt mitään vähään aikaan...lueskelen jossain vaiheessa ajatuksella ja kirjailen..pupuiltu on tultua ;)

1461133_423177317808961_1591369841_n.jpg

Elämäni ensimmäinen muotokakku

1457674_423177307808962_741798287_n.jpg

kana voileipäkakku - yrittää esittää autot-elokuvan Bussia :D

Hyvää syntymä päivää sun pojalle Bluerose! Meilläkin kohta täytetään kolme!

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

tosiaan pojan virallinen päivä on 19.11 (syntyä piti 27.12.-10) ja tuossa tuo toheltaa...

Meillä on pupuiltu silleen joka toinen päivä ja voi että joskus voi olla vaan hauskaa koko puuha xD

Ei ihmeitä tänne, toivomme että kk päästä miehen työt jatkuisi.

Yritän tänään jaksaa lukea kaik aijemmat ja kommentoin sitten keille tulee mieleen..

puspus kaikille <3

Bluerose täältäkin onnittelut :) tais mennä herkut hyvin kaupaks, ainakin niin namin näkösiä :p täällä kans "pupuiltu" ahkeraan ihan vaikka vaan varmuuden vuoks ;) ja juu.... onhan se kivaa puuhaa ;) heh

Laitan nyt viel tähän, ku noista leivonnaisista ollut puhetta... eli tytöllä tosiaan kohta 1-v synttärit ja aattelin suolasiks herkuiks hassuttelumielessä tehdä sellaisia sammakkosämpylöitä, onko kukaan koskaan tehny? Jos on, niin milläköhän ne silmien pupillit on tehty? Voin myöhemmin laittaa linkkiä, jos joku osais neuvoo. Kyllähän sit tulee laitettua vaikka suklaasta jos en muuta keksi :)

dolly sämpylöis rusina voi toimii ehkä aika kivasti ja on terveellinenki? en ol ikinä tehny sammakkosämpylöi mut tuli vaa mielee et rusina voi toimii aika hyvin. jos pistät linkin voin kattoo jos äkkäisin et mistä tehny ne pupillit. ah leipominen on niin ihanaa...kunpa vaa pääsis leipomaa pitkäst aikaa. :)

bluerose hienoja kakkuja olet taitava :)

Kuulostaa hauskalta noi sammakkosämpylät, en ookaan aiemmin törmänny niihin. Pitäis opetella itekin enemmän tota leipomista. Toki perusjutut halitsen.

Pitää tässä nyt oikein miettiä mitä kiertopäivää tässä eletään. Laskujeni mukaan kp8. Pitäis kohta alkaa miettimään sitä ovista ja hankkimaan niitä tikkuja valmiiksi jos löytäis ne tärppipäivät sieltä. Täti on jo häipynyt tältä erää joten uutta yritystä kohti. Eilen illalla olis pupuiluttanut mutta jäi ajatuksen tasolle tällä kertaa kun tultiin viikonloppureissusta illalla aika myöhään.

Tsemppiä kaikki naiset täällä! Plussapuhureita! :)

Ja tietääkö joku mikä näitä hymynaamoja vaivaa kun se aina pomppaa tonne tekstin alkuun?! Nyt se pitää liu'uttaa oikeeseen kohtaan.

Hienoja kakkuja Bluerose! Onnea pojalle :) Sen verran irtoaa tässä kiireessä kommentteja muille, anteeksi. Kuitenkin jaksamista KAIKILLE ja +++++++++ tsemppiä!

Mulla kp34 eikä vielä tätiä! Oho. Ei se nyt eka kerta olisi jos kierto venähtää lähemmäs 40 mutta jos niin tekee niin epäilen jotain olevan kropassa vialla. Edellinen tätihän oli todella niukka ja liian lyhyt, verrattuna normaaliin vuotooni. Että ehkä tämä pituus liittyy nyt siihen? Odotellaan. Mutta joko saa alkaa jännittää????? :o :D

Heipsan!

on ollu niin kiirettä etten oo ehtiny kirjoittelee mitään! Välil oon käyny nopsaan lukemassa mitä ootte kirjottanu ja sitten onkin pitäny taas rientää johonkin :(

Pahoitteluni kaikille joille menkat on tullut :(

Hienoi kakkui Bluerose sait tehtyy! :)

mulla on odotteluviikko. vloppuna tai heti alkuviikosta ois joko menkkojen tai testauksen paikka. En malttais millään oottaa. Mut vähän kyl on sellai pessimistinen olo, ku viimeks oli niin selkeet raskausoireet jo tässä vaiheessa, mut nyt ei mitään. Viimeks mulla turpos tissit heti, oli vihlasuja alamahassa aivastaessa ja jotenkin vaan tiesin että nyt tärppäs ennen testaustakin.. nyt ei tosiaan oo mitään oireita eli menkkoja varmaan sitten odotellaan..

Sateista huomenta! Taitaa tulla sisälläolopäivä tästä, sen verran synkältä näyttää tuolla ulkona.

Miimikko, sullahan on aikas kutkuttava tilanne siellä! Ala vaan jännittää. :)

Appelsiini, ei sitä tiedä. Vaikka sulla edellisessä oli selkeät raskausoireet niin toinen saattaakin olla ihan eri juttu. Mä odotan kans mielenkiinnolla mahdollista uutta raskautta kun viimeksi pääsin niin helpolla. Ja nyt on kuitenkin tuo pikkuvipeltäjä mun kanssa kotona niin pahoinvoinnin ja väsymyksen kanssa olis selviytymistä.

Itsellä kp 9, pitäis päästä apteekkiin hakemaan ne ovistestit että sais alkaa kartottamaan tilannetta. Ovis voi olla aikaisinkin. Voi kun sais nyt hyödynnettyä sen kunnolla.

Takaisin