Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Moikka! Täällähän on taas porukkaa tullu lisää!!! Tervetuloa! Oikun tekisi mieli kakkua jossa olisi voi sokeri kreemiä välissä. <3 ihan kun ei olisi tää imellä kiintiö täynnä.

On. Täällä tuli menkat aikaisin. Ja kesti kummallisesti 2 viikkoa. Vuotoa jokatoinen päivä vaan vähän. Nyt kai ne on loppunut, paitsi eilen kun puputtiin niin sen jälkeen taas sen kirkkaan mukana tuli pieniä klimppejä verta. En ole raskaana enkä saanut ovistakaan pongattua. Maanantai iltana viimeksi testannut. Taitaa olla että en bongaamaan pääsekkään. En jaksa toivoa että tärppäis luomusti, enkä hätäile lääkäriinkään menoo ellei sit menkat mee totaalisen pitkiksi. Tai näyttää vain jatkuvan ja jatkuvan tää tällainen... Nyt kyl vois olla oviksen oireita... Rankkaa tää on. Ekaksi odottaa menkkoja, sitten et ne loppuisivat ja sit ovista ja sit sitä plussaa joka ei kuitenkaan tule ja sit taas menkkoja... Tätäkö tää olikin kun ei pillereitä syö. :o ja jos syö niin sittenkin ahistaa kun ei sittenkään mahd. Raskaaksi tulla ja entistä keljumpi olo... Ennemmin tätä hetkee kestän... Aina vaan pitää jostain valittaa... :) tulis ees lumet!

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Ai niin ja mun mieskin taitaa salaa toivoo että tärppäis...tietty kun tietää mikä mun ongelma on ettei ees välttämättä voi tärpätä...

Joo aamulla testasin ja negaa näytti.:( Mutta soitin neuvolaa ja sovittiin et teen viikon päästä uuden testin. (Ehkä en malta olla tekemättä sitä ennen yhtä testii ;) Jos näyttää viel negaa niin saa lähetteen labraan ja aletaan selvittää missä vika... ystävällä kyl alko samalla tavalla raskaus. En oo viel heittämäs kirvestä kaivoon :)

lucky87 Älä puhu kakuista, alko heti tekee mieli :) oi jotain suklaakakkua... nam, mistähä tähän hätään saisin :D ja kiitos teretulotoivotuksista ;) Tsemppiä sulle, ei kuulosta helpolta ei :>

Kyllähän se vähän ärsyttää jos ei luomuna saa lasta. Tuntuu että olis jotenki vajokki. Pelkään että tulee kohdunkaulan syöpä ym. Se on suvussa meillä niin yleinen. Viime papassa jo näky muutoksia limakalvolla mutta kokeessa muka eu ollu mitään... :/ sano että voi johtuu synnytyksessä

Hieno asenne pikkuinen81! Ei kannata vielä luovuttaa. :)

Lucky87, kurja homma toi syöpäasia. Sä oot varmaan tiheässä seurannassa? Jos se tuliskin niin onneksi se voidaan jo alkuvaiheessa hoitaa pois kun ajoissa huomataan. En tiennytkään että kohdunkaulansyöpäkin voi olla periytyvää sorttia. Synnytys aiheuttaa tosiaan muutoksia tohon papaan joten sen takia ei oteta yleensä kun vasta puolen vuoden päästä synnytyksestä. Kun ne hormonit vaikuttaa siellä niin pitkään.

Mulla kp5, täti taitaa olla kohta lähdössä. Toivottavasti häipyykin pian niin pääsis orientoitumaan uuteen yritykseen. Olen miettinyt että pitäiskö niitä ovistikkuja kumminkin hommata vaikka ajattelin etten siihen ryhtyis. Jos sais sitte ajoitukset oikeesti kohdilleen.

Aamu samaa minä olen miettinyt nuiden tikkujen suhteen, että pitäiskö nyt sittenki:) Toivotaan nyt vaan, että plussia näkyis lähiaikoina:)

Tervehdys kaikille! Tulin nopeesti kirjottamaan oman navan jutut. Katsotaan miten tästä etenee, palaan asiaan ja kommentoin muiden juttuja joku toinen kerta. Nyt en jaksa olla koneella kauan, pitkä raskas päivä takana.

Täällä kp31. Ei näy tätiä, mutta sehän on ollutkin salakavala joten ehkä se hiipii paikalle samantien kun tämän kirjotuksen julkasen. Mun kierto saattaa olla pitkä, mutta jos venytään kp35 asti niin sitten kyllä jo jännittää! Kaikenmoista oloa ollut tän viikon aikana mutta kuten menneisyys kertoo, se voi tarkoittaa myös ihan vaan menkkoja. Tissejä pakottaa, iltaisin julmettua palelua, seksin aikana painaa kohtua, menkkajomotuksia vasemmalla ja vihlontaa keskellä, pitkin päivää.

No ei sitä tutkita sen tarkemmin kuin muillakaan... Normi papat.

Joo mä en osaa sit näköjään kirjoittaa yhteen viestiin kaikkee siis ei mul nyt oo syöpää vain pelkään jo etukäteen kaikkee vaikka ei pitäisi...
toivottavasti miimikko plussaat !!!!!!!!!! +++++
Ja muutkin

Lucky87, toivottavasti säästyt mokomalta!
Miimikolle tsemppiä jos vaikka plussan saisit tästä kierrosta.
Dolly, mietinnässä tikut toistaiseksi mutta ehkä niitä hymynaamallisia vois yhen paketin ostaa. Lähinnä kiinnostais tietää ovuloinko sillon kun ite luulen, jos se vaikka onkin aiemmin tai myöhemmin. Toi kierto nyt on pysynyt jo suht säännöllisenä.

ensinnäkin tervetuloa kaikki uudet minunkin puolesta :)

kiitos kaikille tsempistä vihdoin taudit selätetty eli vatsatautikin ohi.

maikkie toivottavasti saat plussan!!! :)

tsemppiä ja plussatuulia kaikille olkoon marraskuu teille otollinen :)

on: eli menkat oli ja meni nyt vissii joku kp 10 menossa ja ukon simppatestiä odotellessa, pitäs kuulemma su-ma pupuilla että ei mee pitkäks. äiteen villatakki tehty vain napit puuttuu, sukatki neuloin paris päiväs hänelle. esikoisella oli matikan koe ja läpi meni mistä oon tosi ilonen ku arabiaks kaikki tosin ei ollu kyl kokees laskun laskua kuten ei ole matikan kirjan alussakaan, onneks opetan suomen matikkaa kans ja suomenkieltä, hän osaa lukea jo!!! niin ja lisäks innostu neulomisesta ja haluu tehä patalapun mummille menevää pakettiin. hänen eka oma neulomus <3
mitä säähän tulee ni on lämmenny taas mut oli parin päivän kylmä jakso ku länsirajal oli tullu pari päivää lunta vuoristossa ni kylmä ilma tuli tänne ja väristii sit vilusta ku seinät varas kylmää sit.

Onko siinä hymynaamallisessa kans päivät et millon ovuloi? En oo vieläkään pongannu yhtään ovista... Mahan kyllä pistelee noihin munasarjoihin ja kohtuun ihan ku taas välillä puukolla tökkis... Se on varmaan rakkula homma joka pahenee siellä kierto kierrosta... :o entes jos kuitenki terot menis hakee lääkäriltä :) viimekski ku eka kierrosta tärppäs.

Kannattako noita ovitikkuja alkaa käyttäänkään, kun mulla saattaa kierto heittää 10 päivällä. Ehkä näin alkuun koitan itse sitä metsästellä tutkaillen omia tuntemuksia :D Jos joku ihme tapahtuis ja saisin taas säännöllisen kierron, niin olis kyllä huomattavasti helpompaa :D

kyllähä se kannattaa ni saa tietoo eli jos kierto heittelee 10 päiväl ni sähä testaat sen 7 päivää vaikka eiköhä siel se oviski näy jos vähä ennen oletettua puoltaväliä kokeilee ekat kerrat.

Takaisin