Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Moi. Täällä 32-vuotias yhden lapsen äiti. Toista ollaan yritetty vuosi. Ja kova vauvakuume on.. läheiset ystävät on just saanu vaavin ja toiset odottaa viel :( su alko menkat ja ajattelin taas et tuskaa ravaa töissä ku vuodan ku seula mut, toisin kävi.. ekana päivänä todella runsaat mutta sit hiljeni.. en tuu paljoo mitää.. onks muilla samaa ollu? Voisinko kuitenkin olla raskaana???:oops:

Minäkin lähetän täältä taustalta Maikkielle kovasti tärppionnea matkaan! Ihanaa että teillä homma etenee! :)

Välillä huudella taustalta teille naiset :)

Pahoittelut tädeistä, kumma kun eivät tajua jäädä saapumatta!! Ja kovasti onnea uusiin kiertoihin!

Elän mukana vieläkin! :)

On: Sen verran omaanapaa että tänään saatu aikaseksi lievää paniikkia tulevaisuudesta mutta näin oli esikostakin aikoinaan pienillä viikoilla. Päivä kerrallaan etiäpäin. Se on tuo lempi juhlakin tuloillaan eli joulu :) Kohta saa alkaa "höösään".

Ihanaa marraskuuta teille naiset! Niin ja dellalle paranemisia! Ootkos saanu kättä kondikseen?

tiiinnna Tervetuloa ja pikaisia plussauutisia sinne :)

Pikkuinen81 Ainahan kaikki on mahdollista ;) Kyllähän monilla tuota tapahtuu että menkat tulevat raskaudesta huolimatta. Joillain ne jatkuvat normaalisti melko pitkällekin asti. Testiä vaan kehiin, niin sillä se selviää ja saat mielenrauhan :)

Elisha, käsi on vähemmän kipeä aina välillä, mut sit tulee päivä, että jopa särkee vähän. perjantaina menen lääkäriin uudelleen, josko sitten saisin lähetettä eteenpäin. mukavaa muuten kuulla sinusta! paniikki on varmasti aika normaalia, vaikka odotatkin "jo toista", se valmistaa omalla tavallaan tulevaan :)

Pikkuinen81, suosittelen samaa kuin edellinenkin eli tee testi, jos tuntuu yhtään, että oli oudot menkat! itselläni loppui menkat kyl kun raskauduin, mutta mäkin olen kuullut tapauksista, joilla menkat tulee normaalisti ja ovatkin olleet raskaana.

tiiinnna, tervetuloa tänne!

on: kp 5 ja saan jo lievää ahdistusta aikaiseksi, kun ajattelen että kohta ois ovis tulossa :/ tuntuu jotenki et seki tieto lisää ahdistusta, vaikka miehen kanssa just viikonloppuna puhuttiin et jatketaan yritystä ja tammikuussa mennään ihan satavarmasti (miehenki mielestä \o/ ) ivf-aloitukseen. vähän keveni mulla tää paine, kun tajusin että mies on edelleen samaa mieltä, että toisen yritystä jatketaan :)

"hankin" tänään tytölle tollasen perinteisenmallisen keinuheposen, kun työpaikan lastenleikkipaikalta oli laitettu hylkytavaroihin ainaki päällisin puolin kunnostuskelpoinen heponen :) sosialisoin sen parin työkaverin tuella itselle, se ei nimittäin ole työpaikan ostama, vaan jonkun joskus kotoaan tuoma ja sillä jollakulla ei ole enää pieniä lapsia, joten vien heposen meidän tytölle :) ainoa vain, että joudun raahaamaan sen bussissa, niinkuin nukkekodinki tässä taannoin, mutta sekin meni, joten tuokin menee :) mies saa kunnostaa tuon ja koska tuo on nykyään "retroa", sen voi varmasti myydä, kun ei enää tarvita :)

Maikkielle toivotetaan kovasti tärppionnea täältäkin. Teillä on tosi jännät ajat menossa. Toivottavasti tuloksena olisi ihana pieni. :)

Pikkuinen81, tervetuloa! Minkäikäinen lapsi sulla on? Mä oon kans 32-vee ja yksi pojankoltiainen löytyy jolla ikää 1v3kk. Meillä on nyt toisen yritystä päällä, yk4 alkoi just.

Elisha86, saat taustailla ihan vapaasti ja käydä meitä moikkaamassa. Kiva kun et unohda meitä. Toivottavasti kaikki meistäkin vuorollaan pääsis sinne odottajien puolelle. Mulla ei ollu tollasta paniikkia ekassa odotuksessa mutta voisin kuvitella että sellainen iskisi toisessa raskaudessa. Nyt kun tietää miten väsyny voi välillä olla.

Della, toivottavasti ahdistus helpottaa ja saisitte oviksen rennosti hyödynnettyä. Se stressaamatta oleminen vaan on niin vaikeeta. Kun oliskin joku nappi josta sen stressivaihteen sais pois päältä.

Täällä taas kerran tylsä alkukierto meneillään ja laskeskelen jo potentiaalista ovisaikaa valmiiksi. Seuraavan oviksen mä aion tottavie hyödyntää niin hyvin ettei jää epäilystäkään etteikö olis tehty kaikkeamme. Loppukuusta siis peitot heiluu.

Della vaiva on varmasti sen arvoista ja hepo tulee hyvään kuntoon :) Meille eno toi lahjaksi juuri keinuhepan, ei niin retroa ole, mutta on jo nyt tytölle mieleen. On jo keinunu monta kertaa, vaikka ikää vatsa niin vähän (alle 1v) :)

Aamu Hyvältä kuulostaa ;) Meillä menee kutakuinkin samalla tavalla :D

Aamu: Moikka, tyttö nyt 2v7kk.
Ei oo ikinä ollu tällaisia menkkoja eikä tunnu normaalilta.
ennen menkkoja oli kaks viikkoo sairasta turvotusta mahassa, pahoinvointia, väsymysta joka jatkuu edelleen.. Normaalisti ei ennen menkkoja ole mitään turvotuksia.. Testin käyn tänään ostaa. selviääpä sillä sitten :cool::cool:

Aamu: Neiti on 2v7kk :)
Joo kyl nää oireet on kyl ihan toista mitä normi menkkoja ennen ollu.... Turvotusta, pahoinvointia väsymystä.. No eiköhä tää selvii lähipäivinä testillä :) ilmottelen kyl tännekkin jos niin hyvä mäihä käy et positiivinen tulos räpsähtää..( en oo kyl hirveen luottavaisella mielellä ku on noita valeraskauskia ollut :( )

Ja mitähän toi hymypallo tossa näyttää, toivottavasti ei keskisormea sentään! Peukkua yritin ettiä. :rolleyes:

Della Ei muuta kuin lääkärin pakeille vaan, pitäähän tuohon joku roti saada, käsi kuntoon siis. Ja keinuhevonen on meidänkin likan mieleen :) Kyllä sitä tytöissä asunee melko aina pieni heppatyttö :) Ja juu paniikkia meinaa iskeä :o Mut josko tasottuis, ainaki ennen synnytystä. Vaikkakin matkaa vielä kovasti ja mitä vaan voi sattua. Teilläkin hoitojen alkuun alkaa päivät väheneen, pääsette ns tositoimiin! ;)

Aamu Kyllähän mun pittää teitä stalkkailemassa käyä. Mahtava porukka täällä jutustelemassa :) Ja varmasti teistä jokainen odottajiinkin vielä liittyy, se on varma se! :) Mää en vieläkään kauheesti osaa itseäni odottajana ajatella, välillä enemmän toisinaan vähemmän. Oisko tuota esikoisellakin oma vaikutuksensa kun päivät menee neidin kanssa hääriessä.

Kaikille tsemppiä raskautumiseen! Mutta erityisesti heille joiden kanssa ehdin täällä enemmän juttelemaan! :)+++++

Kiitos tsempityksistä kaikille :) Pidetään nyt sitten peukut ja varpaat pystyssä plussan puolesta!

Elisha: Kiva kuulla kuulumisia. Kyllähän ne kaikenlaiset paniikit kuuluu asiaan. Ihme kyllä onnistuin olemaan suurempia panikoimatta esikoisen raskausaikana. Siinä keskenmenneessä raskaudessa en muuta tehnytkään, kun panikoin panikoimisen perään ja huonostihan siinä sitten kävi.

Della: Oi, kyllä meilläkin poitsu ois varmasti onnellinen keinuhevosesta. Meillä on vaan niin pieni kämppä, ettei ihan kaikkea voida hankkia.

pikkuinen81: Tsemppiä täältäkin. Joko olet testannut?

On: No niin, inseminaatio onnistuneesti suoritettu tänään. Eipä se toimenpide tuntunut missään ja irrotuspiikinkin tökkäsivät mahamakkaroihin niin nopeesti, ettei paljoa reagoida ehtinyt.

Maikkie Kuulostaa tehokkaalta hoitomuodolta :D Josko se onnen teille syliin saakka toisi! :) Ja siis joo mulla oli esikoisesta aikalailla samoilla viikoilla moisia panikointeja :o Vaikka haluttuja ovat molemmat raskaudet olleet niin jokin saa välillä vähän "haukkomaan" henkeä :D Päivä kerrallaan mennään ja ainakin eilen neuvolassa kaikki hyvin :) Se on tätä vanhemmuutta uskosin, huolehditaan toisesta jo ihan masusta saakka :)

Maikkie hienoa, että kaikki meni hyvin inssissä :) eiköhän sulla ole piankin hyviä uutisia odotettavissa, kun kuulostaa kyllä varsinaiselta "täsmäaseelta" siis toi hoito tähän lapsettomuusasiaan :)

kuljetin hepon eilen onnistuneesti kotiin ja tyttökin siihen ihastui :) hän ymmärsi hienosti, kun sanottiin, että hepo on vielä rikki ja iskä korjaa sen viikonloppuna ja sitten pääsee keinumaan :) hoki koko illan "eppa ikki" :)

Hienoa Maikkie että inssi onnistui hyvin. Nyt vaan peukut ja varpaat ja kaikki pystyyn että pieni tarraisi kiinni! :)

Elisha86, kaikenlaisia tunteita raskauteen ja äidiksi tulemiseen liittyy eikä ne tosiaankaan oo aina pelkästään positiivisia. Mä olin raskausaikana tosi seesteinen mutta lapsen syntymän jälkeen oon käyny läpi sellaset tunnekuohut että huhhuh! Mutta kai se sitä sopeutumista oli ja yllättävän kauan se kesti mun kohdalla.

Della, toi keinuheppa kuulostaa ihanalta. Mä tykkään kaikista vanhoista jutuista. Mun tyyli on muuten aika moderni mutta tykkäisin laittaa sekaan jonkun vanhankin esineen kodikkuutta tuomaan. Esim.olen aina haaveillut sellaisesta vanhasta puukehdosta. Sellasta ei vaan taida lähipiiristä löytyä.

Kp4, ovikseen on vielä matkaa. Nyt pitäisi vaan päästä tädistä eroon että sais alkaa valmistautumaan ovikseen. Vielä ei täti oo lähdössä minnekään. :mad:

itsellä nyt kp12, saa alkaa kohta puolin kuulostella ovista ja pelata vähän varman päälle ettei ainakaa yrityksen puutetta olis ;)

Aamu Näinhän se on että erinäisiä tunteita tässä läpi käydään vaikka perimmiltään onnellinen odottaja olenkin :) Esikoisen kohdalla kun sitä ei niin kaikkea tiennytkään niin odotusaika oli hintsun verran erilainen :) Ja nythän sitä ei välillä muistakaan odottavansa kun esikoisen kanssa päivät menee niin nopeaa. Nyt sitä ei niin pystykään päivät keskittyyn vain raskauteen ja itseensä joten kokemus se tämäkin on :D Sinullekin kovasti onnea raskautumiseen! :) +++ Niin ja pakko vielä sanoa että kyllä tämäkin tuore äiti tytön syntymän jälkeen muutaman kuukauden aika myllerryksessä oli tunteiden puolesta ja aikaahan se vain vaati että tasoittui :)

Mie voisin vaikka nyt hiljentyä taas taustailemaan notta ei ala ketään ärsyttämään mun kirjoittelut :) Välillä taas huudella ja tsemppaan kyllä hiljaa täällä koko ajan! :)

Elisha86, älä huoli! Tuskin ketään voi ärsyttää jos kirjoittelet tänne. Musta se on vaan piristävää. :)

Takaisin