Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aamu on taas linjoilla pienen reissun jälkeen. Mä oon ollu muutaman päivän nettipimennossa ja oon pudonnu totaalisesti kärryiltä. Heppurakin sitten plussasi! Tuhannesti onnea sekä Kettuselle että Heppuralle! Toivottavasti perästä tullaan mekin ja piakkoin! :)

Täällä on menkkamaiset olot ja kp 28 eli nyt vaan odotan koska vuoto alkaa. Alamahanippailut alko just. Tällasta pikapäivitystä nyt.

jee, flunssa alkaa olemaan pikku hiljaa takana päin. Jos laskuriin on luottaminen ovis olis joskus parin viikon päästä..en tiedä sitten.. tää kiertohan lyheni, ihan kiva, en muista koska olis ollut näin lyhyt kierto ilman mitään ehkäisyä.

Onnea plussanneille!!!

isänpäivä kakkuja tässä tehnyt..siksi näin myöhään kirjailen tääl ;)

Vatsataudit on kaikista inhottavimpia lapsiperheessä. Toivottavasti Gatusa paranette pian!
Täällä edelleen menkkoja odotellessa....

Sen verran tilannepäivitystä että menkkoja ei vieläkään kuulu vaikka on jo kp30. Olo on koko ajan sellanen että hetkenä minä hyvänsä vois alkaa. Kierrot olleet siis säännöllisiä aiemmin.

hui Aamu, menee jännäksi :) ootko miettinyt testailua?

tosin täytyy sanoa, että oon itse kokenut tuonkin, että kierrot oli eka 26-28 päivää ja sit tuliki yllättäen pitkä kierto, joka venyi 30 päivään. kaikkia oireita ehti tulla ja luulin jo et nyt tärppäsi, mut ois pitänyt vaan uskoa järjen ääntä, joka sanoi, et kyllä ne menkat vielä tulee. niinku tulivatki. mut toivottavasti eivät tule sulle, oispa teillä tärpännyt!

Aika äkkiä tää mun vauvakuume sai ihan totaalisesti valtaansa sitten. Oon tässä nyt kehitelly itelleni oireita muutaman päivän ajan ja oisinko nyt kolmena päivänä käyttäny noita raskauskeijun testiliuskoja, en vaan suostu uskoo sitä negaa vaikka joka kerta onkin ollu ihan selkee. Mieskin tossa eilen totes että mikäli se nyt yhtään mitään bilsan tunneista muistaa, niin mitä mie sekoilen tässä kun menkatkin loppui tossa KOLME PÄIVÄÄ sitten :D Nooo... ootellaan, jospa sitä sitte reilun parin viikon päästä siirtyis taas niihin ovistikkuihin. Viime kierrosta en huomannu ovista ollenkaan tai sitte se oli just silloin kun oltiin reissussa, enkä muistanu ottaa testejä mukaan. Mulla on aika pitkä kierto, nyt on ollu kolmet menkat ja kierto välillä 33-36, ennen raskautta oli aika normaalia 40 -> ja silloin plussasin vasta kp 51 vai 52... toivon kovasti että olis ton raskauden myötä vähän tasaantunu ja pysyis vaikka lyhyempänä ku 35.

isänpvkakt maistui hyvin, nyt tällä viikolla mie stressaan pojan 3v synttäreitä, aijon leupoa elämäni ensimmäisen muotokakun, Martin. Ja sit bussi x) saas nähä mitä tulee..

Bluerose: Hyvä siitä kakusta tulee ihan varmasti. Kannattaa tehdä päällinen marsipaanin ja sokerimassan sekoituksesta, vaikka niin että marsipaania on noin 60% ja loput sokerimassaa. Ja massan alle (siis kakun pinnalle) kannattaa laittaa voi-sokerikreemi. Ohjeita löytyy googlettamalla, jos itseltä ei satu jo löytymään :)

Aamu: Huisia. Joko olet testannut? Mullekin on tosin pari kertaa käynyt niin, että kierto on venähtänyt ja olen kuvitellut olevani raskaana. Ainoa mistä erotan raskausoireet (ne mahan nippailut) menkkaoireista on se, että ennen menkkojen alkua (ja oviksen aikaan) mahaa nippailee aina jommaltakummalta sivulta ja raskaana ollessa ne nippailut on tuntuneet yleensä aika keskellä.

toukero: Tsemppiä oviksen bongailuun :)

Joko Gatusa on parantunut? Pikaista toipumista sinne...

On: Ei mitään uutta auringon alla. Kp 10 ja huomenna on seurantaultra polilla. Toivotaan nyt, että ois clomeista jotain apua ollut ja olisi ainakin edes se yksi hyvä follikkeli kasvanut.

P.S: Osaako joku neuvoa tuon tickerin kanssa. Menin muokkaamaan sitä ja nyt en saa kumpaakaan enään tänne näkyviin oikein? Tulee vaan se pelkkä koodi näkyviin.

Bluerose: Toivottavasti kakkusi onnistuu, ja kyllähän se varmaan onnistuukin. Meillä on pojan nimpparit tulossa ja mekin aiotaan kokeilla ekaa kertaa päällystää koko kakku sokerimassalla. Ollaan kyllä tutustuttu sokerimassaan, jo yksittäisten koristeiden kohalla, mut saa nähä saadaanko tasaista pintaa kaulittua :D Me siis tehdään kakku, johon tulee autotie ja siihen auto. reunalle tulee ruutulipun kuvia.

Aamu: hui, mua alko jänskää sun puolesta!! toivottavasti saat plussan!

Toivottavasti Gatusa on jo parantunut.. :)

omanapa: on ollu sen verran kiireitä et meinas mennä ovis ihan sivu suun.. mä jotenkin kuvittelin et ovikseen olis viel ainakin viikko aikaa, mut sit yhtäkkii ihmettelin et miks valkovuotoa tulee enemmän ku yleensä. sit tarkasti kalenteria ja huomasinkin että menkoista on se pari viikkoo aikaa jo! hitsi, toivottavasti ei myöhästytty touhuiluissa.. oisin niin valmis jo tulee raskaaks uudestaan :D

Kivaa alkanutta viikkoa kaikille !

Juu no, niinhän siinä kävi että täti tuli heti kun pääsin ihmettelemästä. :sad001 En mä siihen raskauteen kyllä uskonut kun oireet oli niin menkkamaiset koko ajan. Mutta mitäs tässä, uuteen kiertoon taas. Yk 4 starttasi täällä. Sori omanapailut.

tsemppiä Aamu! aika samoissa mennään taas, mulla tänään kp3.

muille myös tsemppejä missä vaiheessa kiertoa sitten menettekin :)

mulla mieliala on jo vähän parempi, vaikkakin aika luovuttanut. lisäksi kyynärpää on edelleen kipeä ja nyt varasinki uuden ajan työterveyshuoltoon perjantaiksi, hoidetaan nyt helpoimmasta päästä asioita kuntoon. aion vaatia ainaki röntgeniä ja ortopedille pääsyä.

Bluerose hyvä että kakku maistui ;) Hyvä synttärikakustakin varmasti tulee :) itsellä kans sama eessä kuukauden päästä, kun meiän pikkunen täyttää 1-v, sit olis isot kemut tulossa nii aattelin kaks nallen muotosta kakkua tehdä, jotenki pitää sumplia ja tehdä pellille se pohja, saa nähä mitä siitäki tulee :D Netistä tosin oon löytäny hyviä vinkkejä :D

Della toivottavasti ei mitään vakavampaa ole ja saat kätesi kuntoon.

Kiitos naiset taas tuesta! Uuteen kiertoon lähdetään intoa puhkuen, kyllä mä sen plussan sieltä vielä saan! Ja olisi ihanaa jos tulisi syksyvauva. :) Täytyy ruveta vähän alustavasti kartottelemaan seuraavan mahdollisen oviksen ajankohtaa että saatais hyödynnettyä mahd.hyvin. Tsemppiä muillekin! Kiva, että Dellallakin on jo parempi fiilis.

Kuumeilija liittyisi joukkoonne :) Esikoistyttö täyttää muutaman päivän päästä vuoden. Nyt menossa kp19 ja tarkoitus olisi, että ensi kierrosta alkaisi todellinen "yritys". Edellinen kierto oli raskauden jälkeen vasta normaalipituinen ja nyt sormet ristissä toivonkin, että samaa olisi myös tämä kierto.

Pahoittelut tädistä Aamu. Että se piru aina osaakin jostain ilmaantua...

tiiinnna: Tervetuloa joukkoon kuumeilemaan!

Dolly: Varmasti tulee ihan hyvä sinunkin kakusta :)

Dellalle tai dellan kädelle pikaista toipumista!

applesiini: Toivottavasti ehditte ajoissa hyödyntämään oviksen.

On: Clomikierron seurantaultrassa käyty. Yksi 18mm munasolu siellä oli ja huomenna jo tehdään inssi. Tämä mun lyhyt kierto.... ovis olis varmaan ilman clomejakin ollut kp 12-13. Huomenna siis kp 12. Jänskättää!!!

Takaisin