Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
vauva kun syntyi joutui lastenosastolle heti,missä oli pari päivää. Veikkaan et sektiolla siin vaiheessa kun vauvan sykkeissä rupesi olemaan häikkä olisi voinut estä sen lastenosastolle joutumiseen. Itelle nousi korkea kuume ja hb romahti niin alas et sain verenluovutusta. Synnyttäjien osatolla mua kohteelti tosi tympeesti. Vihdoin kun vauva pääsi vierihoitoon niin kukaan ei opastannut mua vauvan hoidossa,imetyksessä vaikka oli esikoinen eikä mulla ollut yhtään kokemusta vastasyntyneestä. Mun oma äiti joutui tulee sairalaan mua auttamaan ja vaatimaan perhehuoneen kun olin itse niin huonossa kunnossa etten kykennyt ees vessan menemään ja hoitajilta apua en saanut. Mies sitten auttoi osastolla mua että hoitii vauvaa. Viikko oltiin yhteensä sairaalassa ja vasta kotiin päästyä alkoi arki rullaamaan ja mieli virkistyy. Ihan hirveä kokemus. Toivoon että tällä kerta synnytys etenee nopeammin ja saan vauvan heti vierihoitoon ja ettei sairaassa tarvisi olla kun minimi ajan :)
Esikoispoika on syntynyt Lokakuussa 2014.
Toivuin sektiosta nopeammin kuin yksikään tuntemani alakautta synnyttänyt.
Toki on tuuristakin kiinni ja yksi synnytys voi olla toisen vastakohta..mutta "päähän pinttymäni" ei ole perus "en halua, että minuun sattuu"-pelko.
Se perustuu moniin seikkoihin,kokemuksiin ja pelkoihin. mm.itse olen vammautunut synnytyksessä vaikka ei ollut vaikea synnytys millään tavalla..