Toisen kolmanneksen oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mira83
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ja mulla on kaiken lisäksi alkanu särkeen päätä. Sitäkään ei mulla yleensä ole koskaan vaivana. Nyt menneen viikon aikana jo kolmesti joutunu ottaa panadolia sen takia. En ymmärrä mikä nyt on...

Mä olen kuullut aika monelta, että ovat alkaneet kuorsaamaan raskausaikana. Myös mies huomautteli mulle siitä esikoista odottaessani vaikka en muuten kuorsaa. Kjäh, kjäh, pääsispä kerrankin kostamaan hänelle kun olen itse miehen kuorsausta joutunut kuuntelemaan vuosikaudet :) Mä itse ajattelisin että siihen voi olla selityksenä painon nousu tai muut vähän vaarattomammat seikat, mutta voin tietty olla väärässäkin!

Just ku oon fiilistelly oireettomuutta ni minuu on vissii alkanu närästää! En keksi mitä muutakaa se voi olla, kauhee polte ylävatsassa?

Eipä nukuta sitte... Tahtoo uni karata näin varhaisaamusta usein. Mieskin lähti töihin kun ei saanut unta. Vauvanenkin heräs mun kaveriksi <3 jospa me koitetaan vielä simahtaa uuestaan, en kyllä nouse vielä tai en jaksa aamulla mitään...

Mulla napa on selvästi koholla kun luomi joka yleensä on melkein navassa on monen sentin päässä... Ja kun mulla kulkee navan läpi se leikkausarpi niin on alkanu napa viime päivinä kiristelleen. Toivottavasti se mahtuu pullahtanut ulos jos on pullahtaakseen!!

Aaapuaaas tämä flunssa vie multa hengen.. mä oon harvoin kipeenä mut sit kun oon ni se iskee urakalla ja vedän kaikki finrexinistä buranaan ja nenätippohin mutta mitä mä nyt teen kun ei voi oikein edes lääkitä itteään :confused:

Ai niin ja terveyskeskuksessa ei ollu huolissaan mistään listeriasta,kuulemma aivan selkeesti vaan tämä virus joka nyt kaikkialla jyllää.. menkkamaisia särkyjäki kokoaika,tosi tukala olo!

Finrexinin voi korvata Panadol Hotilla! Se on pahempaa mut periaatteessa saman asian ajaa. Paranemisia crysade!!!

Keittosuola sumute nenään on ainakin auttanut paljon mulla tämän flunssan kanssa. Ja hunajaa oon liuottanu kuumaan mehuun. Tiiä sit onko aika auttanu vai nuo pikku kikat. :)

Meilläkin pojat molemmat 38 kuumeessa :( ukko oli jo aikasemmin, nyt vaan toivon ettei Tuu itelle. Paranemisia sairastelijoille!!

Meillä on myös molemmat tytöt ja mies olleet kipeänä. Tätä ei ehkä kannattaisi sanoa ääneen, mutta mä en ole itse ollut kertaakaan tän raskauden aikana kipeä vaikka nuo tytöt ovat olleet monesti. Viime raskaudessa mulla sitten oli senkin edestä sairasteluita mm. Kaksi rajua oksutautia, joten nyt voiskin olla kiva kokea vähän terveempi raskaus :) Me käydään paljon kerhoissa, lasten harrastuksissa ym, joten sitä vaan toivon ettei mitään vakavampia tauteja saataisi nytten kun vauva on vielä masussa. Mua ainakin influenssat, rokot ym. Pelottaa jonkin verran raskaana ja tietysti myös vastasyntyneen kanssa. Toisaalta en ole kyllä raskaana uskaltanut ikinä esim. Influenssa rokoitusta ottaa. Onneksi kesä onkin sitten paljon terveempää aikaa lasten kanssa kun vauveli syntyy ja kerkee sitten jo jonkin verran vahvistumaan ennen kun flunssakausi taas alkaa syksyllä.

Paranemisia flunssan keskelle!!

Täälläkin liitoskivut vaivaa kun koko lantio vihloo:sad001

Kyllä tänä aamuna on saanu kiittää onneesa että omainen kotona. Mulla yht äkkiä kesken kaiken romahti paineet, oli siis 82/56 ja pulssi 120. Lattiaan vaan tymähin ja samaan aikaan olis pitäny olla imemässä limaa. Hetken lepo ja omainen tuumas että alkaa väri palata mun kasvoille. Paineet on edelleen matalalla mutta syke kuitenkin vähän jo laskenu. Olo alkaa olla ihan ok mutta kokoajan semmonen etova olo ja pää on ihan pökkelö vielä. Onko muilla ollut tämmöstä vaivaa ?

Mä otin influenssarokotteen nyt, kun viime raskaudessa sen sairastin. Ei kiitos enää sitä tautia, ainakaan raskaana. Nyt oon pahemmilta flunssilta välttynyt, yhessä vaiheessa oli kamala kurkkukipu, mutta ei onneksi kuume noussut ja bafucinilla lähti. Nyt saa joka aamu nenän niistää, kun tuntuu että yön aikana kertyy limaa.

tuo nenän tukkoisuus/limaisuus taitaa olla aika yleistä raskaudessa :D itellä ollu plussauksesta asti aina aamuisin röörit tukossa :laughing5

Jep sama täällä,ei pahasti tukossa mutta joka aamu saa niistää :D

Mulla on tukkoisuutta ihan päiväsaikaankin nyt raskausaikana. Mies juuri eilen naureskeli että pidän kauheeta tuhinaa :happy:

Mulla puutuu vasen käsi, siis kämmen se on aina tää vasen, onkohan se vaarallista?? Kun en mä kokonaisala kehtaa neuvolaankin soittaa??

Takaisin