Toinen ultra

Moi,
Meillä oli tänään aamulla ultra. Kaikki oli niin kuin pitääkin ja olo heti hyvin helpottunut. Ei olla itse ostettu vielä mitään vaaville, mutta nyt varmaankin uskaltautuu kun tietää, että kaikki on kehittynyt tähän asti normaalisti. Vaatteita ei tosin nyt tarvitse paljoa hankkia, koska poika on tulossa :) Miehen siskolla kaksi poikaa ja parhaalla ystävälläni yksi, joten vaatteita riittää. Mulla on koko ajan ollut "poikaolo", mut eihän sitä varmaksi ole tiennyt. Tosi loisto fiilis kyllä nyt :D
-Sini
 
Uijuij!! Te onnekkaat keillä tänään jo ultra! Täällä kärvistellään vielä torstai aamuun asti. Ja varmaan ei ke-to yönä paljoa nukuta, mieskään! :D Niin kovin hänkin jänskättää saako sitä miesvahvistusta taloon vai ei. ;D

Kertokaa kaikki ultristanne! emoticon
 

voi ihanuus..tulkaahan kaikki kertomaan kuulimisia kun ootte ultrasta kotiutuneet emoticon

täällä jännitetään huomista aamua...meillä on rakenneultra klo.10 emoticon

 
Myrsky, kumpaa sä muuten nyt veikkaat että odotat?
Mä en ollenkaan muista kysyinkö mä sitä sulta jo? emoticon

Mulla se tyttö olo mutta katsellaan sitten 3.6 asiaa tarkemmin kun käyn ultrassa :)



 
ginessa mun olotila vaihtelee...aluksi oli ihan poika fiilis ja nyt toisinan ajattelen että masukki saattaiskin olla tyttö ;)
Ehkä hän huomenna paljastaa kumpaa sorttia on...mutta toisaalta uskoakko sitä mitä veikataan, kun Hugokin "vaihtoi" sukupuolta :D
 
No siis viimeistään laitoksella sen näkee sitten, hehheh emoticon

En tiedä itsekään uskoako vaiko ei sitä ultraa..kun viimeksi multa otettiin se punktio nii oli varmempi tapa selvittää se :)

 
Niin on rakenneultrassa käyty... Mahtava kokemus jakaa isin kanssa, itku siellä tuli väkisinemoticon
Pienellä on kaikki hyvin, mitään poikkeavuutta ei löytynyt. :) Painoa on 321g nyt, keskikäyrillä kasvetaan komiasti. Napero istui siellä "perätilassa" ja kätilö totesi saman, minkä olen jo ite ehtinykin päätellä eli Napero potkii mun pissarakkoa. ;D Aika hiljainen vauveli oli tänään, kertaalleen se haukotteli meiän nähten. :)
Juu ja sukupuoli on tiedossaemoticon  Kätilö oli heti juonessa mukana ja kertoi auliisti kumpi tulee. Ja sen verran avoimesti raotteli pieni jalkojaan että pitäis olla selvä tapaus.

Nyt voin sanoa että voi teitä muita, teillä se ihanuus on VIELÄ EDESSÄ, multa se meni jo...höh. Mutta ihanaa oli ja täällä on yks maailman onnellisimmista naisista tällä hetkellä. emoticon
 
Meilläki rakenneultra onnistuneesti takana, kaikki oli niikun pitääkin emoticon  Painoa oli pikkusella 406g..
Mekin kysyttiin, että kumpakohan mahtais olla tulossa, kuulemma tytöltä näyttäis. Mä olin ihan varma, että selvä poika se on, näin edellisenä yönä viel untakii, että poika tulee :D

Vauhtia oli taas pikkusella hurjasti ja kädet söpösti naaman edessä lähes koko aika emoticon


 
Kirjottelenpa tännekkin vielä. :) Eli meillä oli rakenneultra eilen. Kaikki oli hyvin vaavilla, olin nukkumassa eikä millään olis suostunu heräämään. Painoa oli 273g, eikä poikkeavuuksia löytynyt. Kätilö veikkas meille tyttöä tulevaksi. :) Istukka oli etuseinämässä, joten siksihän liikkeetkään eivät tuntuneet aikaisemmin. (Nyt tuntuvat säännöllisesti päivittäin, tunnistan jo vauvan rytmin! :))

Ultrassa otetiin myös 4D-kuvaa josta olin todella yllättynyt! Sain 4D-kuvia mukaan, katsoin heti että tämä lapsi näyttää aivan isältään! Näytin muutamalle hyvälle ystävälle kuvaa ja hekin olivat sitä mieltä, että kasvonpiirteet ovat selvästi isän. Mun miehellä on mun mielestä maailman kauneimmat silmät ja toivoisin niin että ne periytyisivät lapselle. emoticon
 

Heippa! ihania ultra uutisia kaikilla, onnea mamit hyvin menneistä ultristaemoticon

Tyttöjä ilmeisesti luvassa emoticon

Täällä käytiin pikkuista ihmettelemässä tänään, muru voi oikein hyvin...perätilassa äippää virtsarakkoon potki :)
kuopuksen aikana ultrassa ennusteltiin tyttöä ja synnärillä kätilö nosti lasta pylly edellä kohti ja huikkasi "katsokaas mitä teidän tytöllä on jalkojen välissä" saimme siis pojan emoticon 

Nyt kätilö tuumasi kun kysyin kumpaa hän arvelee, että hän ei yleensä arvele vaan...ja näytti meille selkeästi häpyhuulet ruudulta...nappasipa vielä kuvan siitä meille mukaan muiden ultrakuvien joukkoon ja totesi ei kiveksiä siisemoticon 
ugh.....en vaan uskalla luottaa...joten lopullinen tulos sitten nähdään synnärilläemoticon  

 
Meilläkin rakenneultra nyt takana! :) Aamulla käytiin ja kaikki vauvelilla ok. emoticon  Painoa oli nyt 360g. Kaikki tärkeimmät rakenteet löyty ja hyvältä näytti, ihanaa! <3 emoticon  Sukupuolta selviteltiin vähän aikaa, ja kyllä sieltä veikattiin, että pojalta tää näyttää. ;) emoticon Poikaolo kyllä ollutkin pitkän aikaa jo ja aina unissa myös syntynyt pikkuinen on ollut poika. Mutta tosiaan varman vastauksenhan saa sitten vasta synnytyksen jälkeen. ;)

Ainoa "harmin paikka" ultrassa oli se, että mulla istukka takaseinämässä ja kohdunsuussa KIINNI! Apua! Sanoivat kuitenki, että yleensä se kohdun kasvun myötä liikkuu kauemmas kohdun suusta, mutta jos siihen jää niin sitten synnytetään keisarinleikkauksella. 13.7. on vielä lääkärille ultra-aika, jolloin varmistetaan tuo istukan sijainti. Mutta eipä ihme, että liikkeet on tuntunu näin ensiodottajaksi kohtuullisen aikaisin ja voimakkaina, kun istukka on siellä takana. :)
 
Mie ihan hämmästyin kö kätilö sano että mulla on istukka etuseinämässä (tosin aika ylhäällä mutta silti), kun oon harvinaisen aikasin myös alkanu tuntea liikkeet ekakertalaiseksi. :O taitaa olla Naperolla voimakkaat jalat. :) thih.. Eilen kyllä illalla potkas hirmu voimakkaasti, tais olla voimakkain potku tähän mennessä, ihan säpsähin mutta ihan hauskaltahan se tuntui kun ei niissä potkuissa vielä niin kovasti voimaa ole että nyt sattuis mitenkään, etenkään kun etiäpäin monottaa. :D
 
Ihania ultra kuulumisia kaikillaemoticon ! Täällä odotellaan rakenne ultraa vielä 7.6. asti, ei millään malttais...
 
Nyt on käyty toisessa ultrassa!
Kaikki oli hyvin ja siellä se Herra imi peukaloa. Eli siis aivan selvä poika tulossa. Niin kuin mä arvasinkin! Hyvin oli kasvanu eikä mitään poikkeavaa löytynyt. Istukka on yläällä takaseinämässä ja lapsi vettä aivan normaali määrä.
Nyt ei muuta kuin herraa kasvattelemaan hyvillä ja levollisilla mielin emoticon
 
Mammaleijona onnea poikalupauksesta <3

Ninni86 onnea poikalupauksesta <3

Fuyulle onnea tyttölupauksesta <3

Sipalle onnea tyttölupauksesta <3

Alissalle onnea tyttölupauksesta <3

Sekä tietty kaikille muillekin jos joku jäi välistä !!!
 
Täällä oli kanssa tänään toinen ultra, pikkuinen näytti voivan hyvin. Oli vain kuulemma niin pieni (viikot 20 ja risat) ettei kaikkea nähnyt vielä kunnolla. Kaikki mitä näkyi oli kunnossa ja esim sydän sykki hienosti mutta kammioita ei pystynyt tarkistamaan.. Mennään siis uudestaan 21.6 jolloin pikkuinen on jo vähän isompi. Sanoi että saattaa johtua ihan siitäkin että ultra laite on niin vanha ja huono, ensi kerralla on kuulemma jo uusi laite käytössä. Vaikka kaikki mitä näkyi oli ihan kunnossa, niin jotenkin silti jäi vaan niin outo fiilis.. No odotellaan nyt ihan rauhassa sinne seuravaan ultraan..



Mainitsin jo alussa, että jos sukupuoli näkyy niin saa kertoa. Sanoi sitten vain lopuksi, että muistuttele sitten ensi kerralla uudestaan siitä sukupuolesta. Ihana asenne tuohon, kun jotkut on tosi nihkeitä kun ihan varovastikin tiedustelee:) Eipä sillä sukupuolella nyt mitään väliä ole, mutta on kiva tietää meneekö pojan vaatteet vai hankitaanko lisäksi mekkoja:)

 
^oon kans kuullu että monet ultraajat ei haluais kertoa sukupuolta ja ovat tosi nihkeitä. Mutta mä en kyllä yhtään ymmärrä siihen syytä. Eihän se siltä ultraajalta ole pois jos kertoo kumpi sieltä on tulossa. Kai se on jokaisen oma asia, jos haluaa tietää kumpaa sisällään kantaa.
Mä odotan malttamattomana rakenneultraa joka on ensi keskiviikkona eli siihen on 5 yötä vielä..
 
Terveisiä ultrasta. Oltiin tänään ekoina paikalla, 7.45 oli aika. Jännitti hirveesti yön aikana ja unet jäi aika katkonaisiksi. Olin ollut kovassa, että otan selkoa sukupuolesta, mut sit aloin kuiteskii pohtimaan että ku isäntä ei halunnu tietää.. Ja ei sit tullutkaan kysyttyä. Oltiin niin ihmeissämme ja jotenki mykistyneitä, että en sit kysynyt. Se kätikökin kertoili vaan kaikki muut tiedot ja sanoi lopuksi, että eipä sieltä muuta nyt sit näy. Ajateltiin siinä mieheni kanssa että se tarkoitti, ettei sitä sukupuolta sieltä näkynyt. Katselin itsekin, että napanuora oli aika tiukasti siellä jalkovälissä sykkyrällä.. Ota siitä sit selvää kumpi tullee. Mut oikeestaan parempi vaan, ettei tiedä. Voishan sitä sit mennä yksityiselle ottamaan sen selville jos oikein kiinnostais, mut taitaa jäädä väliin.
Piipero imi varpaita hassussa asennossa ja potki näkyvästi. Potkut tuntuukin jo tosi kovasti! Istukka tukevasti takaseinässä, eli isäkin pääsee tuntemaan potkut vielä kunnolla. Eilen illalla isi kuunteli korva mahalla ja sanoi, että liikunko mää tai teenkö mä jotain, kun tuntuu sellasta jännää. :) Kyllä se oli pikkusen potkuja, mitä se korvalleen sai.
Kaikki mitat oli käyrien keskivaiheilta ja kaikki kammiot toimi syrämmessä ja pikkuaivot oli selkeästi näkyvissä ja kommentti piiperon reisiluun pituudesta oli että taitaa tulla isäänsä. emoticon
Kuvat, jotka saatiin olivat tosi selkeät ja pääsivät heti jääkaapin oveen. Voi että oon vaan niin onnellinen, että kaikki oli kunnossa!
Harmillista että isäntä on niin myöhään töissä.. Nyt olis niin mukava käpertyä kullan kainaloon ja jakaa tää onnen tunne.
 
moikka.
Mulla on 7.6 toi rakenneultra. Eli viikko tartteis vielä odotella.. Kyllä mä jo ootan sitä innolla! Ihanaa saada tieto siitä, kumpi on tulossa :)
 
Takaisin
Top