Toinen kolmannes

Onnellinen <3

Satasella mukana keskusteluissa
Tänään tuli sellanen ahaa elämys, että herttileijaa sitä ollaan menossa jo kovaa vauhtia toisella kolmanneksella!!!! Viikkoja mulla 13+1.

Alle puolivuotta kun pikkunen syntyy :love7

Eka kertaa kävin tänään katselemassa Name it:llä, Jesper juniorilla ja Polarn o pyretillä vauvajuttuja, välittämättä näkeekö joku tuttu :laughing002

Ja ostin samalla pari pakettia harsoo H&M.ltä ja Ikeasta.....

Sanos muuta. Niin hitaasti ja niin nopeasti kuitenkin menee viikot... Mie oon hurahtanu jo aivan täysin, pessy pari koneellista vauvapyykkiä ja odottelen jo "tilipäivää" keskiviikkona ni tilaan harsoja. :P Fiksu kun olis ni oottais sen ultran vielä, se on miulla nyt perjantaina tulossa vasta. Kiva nähdä pikkuinen ekaa kertaa.

äkkiä se aika menee... :) 14rv jo menossa. Tekis mieli kans ostella vaatteita, mutta malttaa vielä..

Tuon nt-ultran jälkeen, tuntuu että repeen jo liitoksistani!!! Mahtava mukula! :love7

Töissäkin kerroin jo koko poppoolle, joten eiköhän sitä kohta pidä oikeasti rueta suunnittelemaan tulevia isompia hankintoja.... eihän tässä ole kuin 1,5kk rakenneultraan....!
Kohta on jo joulukin ja aattelin jos pyytäs lahjaks kerrankin jotain tarpeellista. Pitäis ensin hahmottaa että mitä ja minkälaisena.... :scratch

Kyllä se vaan aika menee nopeesti!

Tää ei ehkä varsinaisesti kuulu tänne, mutta tunteeko kukaan jo liikkeitä? Itsellä toinen raskaus ja viikot 14+4. Luulin jo tuntevani liikkeitä, olin aika varmakin ja nyt en ole huomannut mitään moneen päivään...itsella takana tuulimunaraskaus ennen tätä, joten välillä aivan höperö olo ja epävarmuus vähän kaikesta...Nt-ultrassa kaikki hyvin, joten toisaalta ei aihetta hermoiluun, mutta minkäs sitä mielelleen voi..nyt vaan miettii, että oliko ne kuitenkaan liikkeitä vai onko nyt joku huonosti...

Mie tunnen jotain mitkä on takuulla liikkeitä, mut niitä tuntuu ehkä kerran max. 2 päivässä. Epäilen, et "liikkeet" ei vielä tunnu, vaan esim. jos papunen heittää siellä täyden voltin niin se erottuu. Sinällään outoa et kun on eka raskaus ni en olettanu et vielä kuukauteen tai kahteen tuntuis yhtään mitään. Toisaalta taas esim. tunsin myös mihin istukka kasvoi, alkoi takaseinämästä vasemmalta ja levisi sieltä taakse ja keskemmälle. Tämä vahvistui ultrassa. :) Kyllä nämä on henkimaailman asioita. Liikkeet kuuluu selvästi dopplerilla mut en mä niitä heilumisia ja muksimisia kyllä vielä tunne yhtään.

Heips! Mä odotan ensimmäistä ja olen tuntenut liikkeet jo viikolta 14-15 ihan satavarmasti, että kyllä se mahdollista on.. :) Alkuun ei tietystikään päivittäin, ehkä kerran kaks viikossa ja aina silloin kun olin rentona makuulla.. sohvalla tai sängyssä.. :D nyt jo kohta viikon lasketun ajan ylittäneenä välillä toivon että vauva vois olla rauhassakin ja nukkua eikä riehua kokoajan.. :D

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Miulla ei oo tuntunu makuulta mitään ku yritän tunnustella, yleensä noi muksimiset on tuntunu ku oon tehny jotain... Esim. kävelly rivakasti bussipysäkille ja siihen pysähtyny odottamaan sitä bussia ni tuntui popcornin poksahdus mahanahan alla, toisen kerran kesken imuroinnin jne. :) Ei niitä voi olla huomaamatta silloin kun tulee enkä oikein ymmärrä mitä muuta ne vois olla.

Kuulostaa kyllä ihan liikkeiltä. Mulla oli just toi kanssa että monesti oman liikkumisen jälkeen pysähdyttyä tai rentouduttua saatto tulla muksahdus.. :D

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Mulla on tuntunut välillä sellasta kuplintaa :) Varsinkin sillon, kun töissä usein toisten työpisteellä nojaan niiden pöytään ja maha "roikkuu" alaspäin. Vauva on alkanut myös ilmotella siitä jos en muista päivän aikana levätä kunnolla, tulee sellasia repäsyjä.

Juu välillä tuntuu kuplia ja pieniä muksahduksia :) Ensimmäisessä raskaudessa osasin varmuudella sanoa tuntevani vauvan liikkeet viikolla 16 ja nyt viikosta 14 on tuntunut samanlaisia tuntemuksia. Vielä harvakseltaan, mutta tästä ne vaan tihenee ja voimistuu :) <3 Toinen ei niin mukava juttu on tänään alkaneet liitoskivut :/

Käyttääkö kukaan tätä foorumia iphonella? Toimiiko uusi päivitys? Mulla ei toimi...

Mulla on lumia, eikä Tää foorumi näy normisti. Esim tickersit ei näy ollenkaan.

Niin ja Kaisa, mun Eka neuvola oli joskus elokuun lopussa ja toinen 20.10. Täällä meillä on systeeminä, että toi alkuraskauden lääkärikäynti vähän niinku korvataan np-ultralla. Liekkö sama teillä siinä naapurissa :) Rakenneultra meillä on 15.11. Sattuuko taas samalle päivälle? Mä oon aijemmin ollu sitä mieltä, että sukupuolta ei tällä kertaa selvitetä etukäteen, mutta vitsi ku kutkuttas... :D

Muokattu viimeksi:
Nii allekirjoitukset ei näy mut eihän niiden kuulukaan ku lisäis sivun lataamisaikaa. Aina voi puhelimen nettiselaimella mennä jos haluu täyden toimivuuden mut onhan se pienellä kosketusnäytöllä aika kankea käyttää.

Sent from my iPhone using Vau.fi Foorumi mobile app

Mä oon vähän kahen vaiheilla et onko liikkeitä vai ei. Jotenki ajattelen et ei vielä näin varhain voi tuntua ja esikoisestaki tuntui vasta viikolla 17, mut välil on sellanen olo ku olis perhosia vatsassa ku semmosta hipsutusta tuntuu ja väliin sit noita muksahduksia.

Hannem, olisko sitten sama systeemi meillä :) Ja samalle päivällehän se rakenne osuu! Meillä on 10.30 aika, moneltas teillä?

"viimeinen ateria" syöty reipas puoli tuntia sitte ja aamulla suuntana sokerirasitus. tiiän, että nään taas ens yönä typeriä unia, että oonki syönny puoli kaheksan jäläkee illalla tai että oon vetäny vahingosa aamupalan... nämä on näitä ko on vain yksin lasten kans päivästä toisee kotona, joka päivä on samallaista ja sittekö tulee vähänkää jotain normaalista poikkiavaa, nii sitte mua jännittää hulluna ja nään typeriä unia...
nyt on ollukki palio "jännitettävää", ko viime viikolla piti viiä pissanäyte, oli ultra, huomena sokerirasitus ja ens viikolla lääkärineuvola. palio ariesta poikkiavaa! :D

15 viikkoa täynnä! Wuhuu...! Alkaa jo vähän näkyäkin, kohta siis arvaavat töissä ihan kertomattakin missä mennään. Oirelistalta on hävinny pahoinvoinnit ja se ällötys kaikkea makeaa kohtaan, mutta rintoja aristaa taas vähän enemmän kuin tuossa välillä ja kohdun kasvaminen tuntuu aika epämiellyttävältä - sitä mä ainakin luulen sen olevan... Paineen tunnetta alavatsalla, ja niinkuin kudokset venyis ja meinais ihan oikeesti revetä, ja pientä jomottelua myös. Mites muilla?

Takaisin