Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla oli eilen rv4+4 laskujen mukaan, joten uskon että vois sullakin jo näyttää :) mä tein ton testin iltapäivällä enkä aamulla vaikka siinä luki että aamulla saisi tarkemmat viikot, mutta uskon, että toikin oli ihan pitävä vaikka ei ollut ihan aamulla tehty. mulla ekassa raskaudessa viivat oli aika kauan suht haaleita ennen kun tummeni vasta kunnolla, tässä raskaudessa on tummunut paljon nopeammin. Ootko tehnyt aamulla vai iltapäivällä? Tulokseen voi vaikuttaa sekin jos on juonut paljon nesteitä ennen testin tekemistä esimerkiksi päivällä.myownwonderland, mikä sun raskausviikko on?
Mulla on tänään 4+2 ja mietin, raaskisiko huomenna testata tuolla ja katsoa, nouseeko siihen 2-3 viikkoon.
Hassua on se, että olen tehnyt neljä varhaistestiä tähän mennessä, ja saanut vain haaleampia viivoja. Ei ole vieläkään täysin tummia viivoja näkynyt. Vahvistunut on kyllä. Torstaina piti oikein vähän tuijotella ensin, perjantaina oli hieman selkeämpi ja nyt oli ihan selkeä, joskin paljon vaaleampi. Onko ihan normaalia, ettei tule ihan tummaa viivaa, vaikka on 4+2 jo? Mietin, että onko huomenna kauhean aikaista kokeilla tuota Clearblueta, josko viikot nousisi?