Testikuvia!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja duulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
0108d11f429e8d56355b7ee5d4e037cd

Onko tuo nyt se haamu sitten :-D ?

Raitasukka voi olla että ovulaatio oli myöhemmin. Pienitimantti haamuhan se on Kokeile parin päivän päästä uudestaan :)

Joo, noi raskausviikot on sillälailla laskennallisia, että ei se kroppa aina toimi "taulukon" aikataululla.

Neuvola laskee kierron mukaan la mutta mä olen 99% varma että la on 2.4.. Neuvolan mukaan 30.3 Onpas vaikiaa.. No loppupeleissä 2pv sinne tai tänne mut en osaa päättää jäänkö maaliskuun vai huhtikuun odottajiin

Mulla vähän sama tilanne, mutta ajattelin liittyä huhtikuisiin. :)

Digin viikoilla sanoisin lasketuksi ajaksi 6.4. Neuvola varmaan heittää jonkun 27.3. :confused:

Ei multakaan kysytty kierron pituutta, kun neuvolaan soitin, ainoastaan koska viimeksi ollut menkat. Mullakin neuvolan mukaan la vois olla 1.4. mutta ite veikkaan vähintään 3.4. :) Tässä kierrossa ovulaatiokin oli myöhemmin että varmaan olis ollu pidempi kierto.

Tiedän että oon hätähousu mutta tein tänään raskaustestin vaikka seuraaviin kuukautisiin olisi n. 14pv jos olisivat taas hetken säännöllisiä. Mutta en tiedä saako kuvasta mitään selvää mutta ihan ku siinä olisi todella haalea viiva. Tern kyllä toisen testin paljon myöhemmin mutta haluaisin niin olla raskaana. Älkää antako "elomammat 2016" hämätä.. Minulla olisi laskettu aika 19päivä mutta rakas poikamme syntyi jo rv23 ja katselee meitä pilven reunalta ❤️

Liitteet

• image.jpeg
    image.jpeg
    311.8 KB · Katsottu: 101
Onhan tuossa heidukka ihan selvä viiva? :o mutta siis onko sulla kuukautisiin vielä 14päivää? Minkä mittainen kierto sulla siis on? Ja osanottoni ensimmäisen puolesta <3

Niin minustakin :) juu vielä ois pari viikkoa seuraaviin kuukautisiin, mutta mulla on aina ollut todella epäsäännölliset menkat. Kiertopäivät heittelee 28-70 välillä:facepalm:

Koska sulla olis sit ovis ollut? Vai olisko jo edellis kierrosta tärpänny, ei meinaa minusta ole edes mikään haalea viiva :)

Takaisin