Testikuvia

Browneyedgirl, ei sulla varmasti olisikaan mitään järkeä tuhlata rahaa siihen digiin :P Mut se miks se siis on jollain tavalla parempi kuin normiraskaustestit, ni on just sen takia, että se kertoo kuinka pitkällä olet ovulaatiosta laskettuna. Eli jos oot nyt rv 5+ jotain omien laskujen mukaan, niin digiin pitäisi tulla näkyviin Raskaana 3+. Sen pidemmälle se ei kyllä sit näytäkään.

Mut kannustan sua näyttämään hyvää esimerkkiä mulle ja jättämään sen digin apteekkiin:grin. Kyllä sille 15-20 eurolle keksii muutakin käyttöä.
 
Ihana kuulla jos rauhoitti :) kokemusta nimittäin löytyy myös kovasta stressaamisesta. Tässä 7kk kun lasta yritettiin tuon kohdunulkoisen jälkeen ja jäljellä siitä syystä vain yksi munajohdin, niin kyllä sitä tuli käytyä vaikka mitä läpi pään sisällä. Nyt olo on rauhallinen, sentään mä tulin raskaaksi, vaikka aikansa otti. Luotan nyt vain luontoon, en voi tehdä itse mitään muuta kuin odottaa ja pienillä asioilla ja ajatuksilla helpottaa omaa mieltä silloin kun tulee jotain ikäviä mietittyä.
 
Siinä se 5+0 poksahti tänään! jäljellä vielä yksi testi ni teinpä pois sen vielä. Nyt ne ei kyllä tuosta enään selkeemmäksi muutu, joten nyt vain ootellaan sitä varhaisultraa ja josko oireetkin vaikka lisääntyisi ennen sitä :p
 

Liitteet

  • IMG_20160401_125838.JPG
    IMG_20160401_125838.JPG
    799.3 KB · Katsottu: 68
Kyllä noi vaan mieltä rahoittavia on, kun näkee, että vahvistuu! Ja kiitos, itsekkin hyvin helpottunut olo nyt kun vihdoin raskaana! toivotaan nyt vaan, että kaikki sujuisi hyvin meillä kaikilla onnellisilla o (∩ ω ∩) o
 
Uuuhlalaa, onnellinko ! :) Itse oon havitellut tota digitestin ostoa, sen pitäis näyttää ensi viikolla 3+... Mut. Äh. Haluan ne yrjö olot.. Tai no okei, en ehkä, mut haluan tietää, että tuol on kaikki ookoo!! :sad001
 
Voi Pilvilinna...Ymmärrän kyllä, että keskenmeno varjostaa tätäkin raskautta, mutta eihän asioiden tilaa voi murehtimallakaan muuttaa. Uskon vahvasti, että tällä kertaa nyyttinne päätyy joulukuussa syliin asti :Heartred Ja vahvat raskausoireet tai oireiden puuttumattomuus ei kuitenkaan yleensä tarkoita mitään, että nauti nyt vaan, kun et joudu halailemaan posliinipönttöä :wink

Näin olen asiaa yrittänyt itselleni hahmotella, että ei se menetys tunnu yhtään sen helpommalle, vaikka olisikin pelännyt sitä jatkuvasti etukäteen. Mutta jos yrittää suunnata kaiken energiansa myönteiseen, niin vaikka kävisi huonosti, on silti saanut nauttia jonkin aikaa uudesta raskaudesta. Ja jos taas kaikki menee hyvin, niin jälkeenpäin voi harmittaa, että eli koko raskausajan pelossa. Mä siis esikoisen kohdalla stressasin rakenneultraan asti ihan valtavasti. Ar-ultrassakaan en edes osannut iloita näkyneestä sykkeestä, kun olin niin varma, että kauhukuvani tuulimunasta toteutuu. Eipä se stressi tuntunu tuohon esikoiseen vaikuttaneen, mutta ihan itseni vuoksi teen nyt tässä raskaudessa kaikkeni, että ottaisin rauhallisesti.
 
En mie sanois, että stressaisin kovastikin nyt, en vaan sisällä tätä raskautta yhtään, kun vasta varmaan kun nään sykkeen. Että ei tässä stressipallerona olla sen asian kanssa. Haluaisin kovasti ymmärtää, että tässä sitä taas ollaan. Kumpa sais ultran ja pääsis sisäistämään asian ja oikeesti hehkumaan tästä raskaudesta. Meinaa välillä ihan unohtuu tää raskaus. Paitsi sitten tää väsymys ja pieni paine massussa kyllä muistuttelee vähän väliä. Mut kyllä mullakin on uskoa, että saadaan nyytti syliin, mutta sisäistäminen on todella vaikeaa.
 
Huh, mulla on ollut kauhea stressi ja paniikki olenko enää raskaana, kun tuntuu, että tosiaan oireet hiipui loppuviikosta. Pe-la yönä kärsin kauheista alavatsan ja alaselän kivuista mutta yritin rauhoittaa itseni muistamalla torstai-aamun vahvan testin sekä perjantaina kätilön sanat puhelimessa varatessani varhaisultraa, että suuremmalla todennäköisyydellä siellä on kaikki hyvin. Äsken tein RFSU:n herkän 15mlU/ml testin ja sain haalean plussan, pelästyin hurjasti. Ajattelin, että raskaushormoni totisesti on alkanut laskea. Mutta! Muistin, että kaapissa on Raskauskeijun testejä, joilla aiemminkin oon testannut eli ovat hyviä vertailukohteita. Tein molemmat, sekä RFSUn että Raskauskeijun testit 3,5h rakossa maanneesta pissasta, testitulokset tässä. Aikamoisen hurja ero RFSUlla sekä Raskauskeijulla. :eek:

Huomenna vielä teen aamulla yhden herkän testin, eri testi, jota aiemmin en ole tehnyt, ja vihdoin pääsen soittamaan neuvolaan, kun to-pe soittaessani sain kuulla vastaajasta, että soittoajat ainoastaan ma-ke. Ja varhaisultra tosiaan on varattuna jo viikon päästä tiistaille, onneksi sinne ei ole enää pitkä aika!

5 + 4

9d9eba06ee134cb826d162f81c413759


94990fd80fc54875e3b91cd29da0f969
 
Rfsuy jst syystä antaa haalempa viiva,eipä kaiketi ole niin herkkiä kun väittävät ohjeessa. Hyvät on viivat :) niin kauan kun ei ole vuotoja niin älä huoli :) helpompi sanottu kun tehty :D itelläki hävisi oireet pariks, kolmeks päiväks ja nyt palasi ja 24/7 tosi huono olo :angry1 oisinpa nauttinu oireettomista päivistä
 
Itsekin yritän hokea, että kerkeän kyllä olla huono vointinen vielä monta viikkoa. Mut plääh. Esikoisesta alkoi olot kyllä vasta ensi viikolla.
 
Mä oon taas iloinen, että ei oo tarvinnu oksentaa 3 päivään! Oli kauheeta kun oli huono olo välillä kakomista mut ei niin paljon kun aikasemmin nyt enemmän mielialat heittelee. Mut huomenna on taas työpäivä niin voi taas tulla huono olo. Mulla jotenkin toi ulko ilma saa mut oksentamaan ja kakomaan.:0 Tosi outoa! Mut joo yöt teille älkää stressatko koko ajan ja ei kannatta niitä testejäkään jatkuvasti tehä. Ymmärrän että mieltä painaa, mut kannattaa ajatella positiivisesti eikä koko ajan miettiä et nyt jotain on vialla. Kyllä itsekin odotan ultraa, mutta haluan ottaa rennosti koska stressi ei tee vauvalle hyvää.
 
Mulla esikoisesta alkoi huonovointisuus/oksentelu vasta viikolla 6 ja jatkui viikolle 10, loppui kuin seinään juuri niinkuin alkoikin :D muuten ei mitään tuntemuksia. Nyt on ilta turvotus alavatsalla, rinnat kipeet, etenkin nännit ja huonovointisuutta ajoittain, hyvin aaltoillen eikä mitään oksenteluja. Pitää vaan muistaa syödä säännöllisesti ja juoda paljon! :) viikkoja siis kasassa 5+1 nyt...Ai niin maito haisee aika järkyttävälle!
 
Takaisin
Top