Testikuvia

Tässä mun eilinen digitestti :) Dpo 11
 

Liitteet

  • 1458541614489.jpg
    1458541614489.jpg
    51 KB · Katsottu: 163
Tässä vielä tänään tehty. Dpo 13 rv 3+6. Yks pc ja yks digi vielä jäljellä sitten loppuu testtien teko :D
 

Liitteet

  • 1458654190076.jpg
    1458654190076.jpg
    28.1 KB · Katsottu: 125
Senni_ mitkä oli rv:t kun testasit eka kerran ? :) Kysely ikä tuli :D Eile testasin ite.. AIVAN liian aikasin, mut teki mieli niin täs mihinkä aikaa uskaltaa "taas" aikasintaa testaa :p Ja siis negaha se oli tietenki tos vaiheessa, mutta nippaillut ja jomotellut paineen tunteella viime vkon pe asti. Huomenna mulla siis ois 3+0
 
Mä testasin ekan kerran dpo 9 ja silloin oli rv 3+2 ja oli vahva haamuplussa jo :) mut aika harvoin kukaan niin ajoissa mtn selkeetä plussa saa :D
 
Niin joo, oot kyllä ajoissa saanut plussan, mut sehän on mukava, kun ei tarvi stressata onko raskaana vai eikö! :) Itteni pitäis malttaa oottaa jokunen päivä, kun ensi vkon ke ois menkkojen kp1. Mut alavatsalla on semmonen tunne, että siel ois nyrkin kokonen jo, että tosi vahva tää paineen tunne.. Aiemmissa raskauksissa ei oo tällästä eikä ikinä ennen menkkoja.... ?? Uskosin, kyllä jotta siel jotai muodostuu, kun raskautuminen ei oo ikinä ollu ongelma (nyt varmistettiin vielä ovistesteilläki varman päälle) ja nää ihme jomottelut/ vastustuskyvyn aleneminen.. :) Viimeksi meni vain kesken.. :/
 
Toivottavasti saat plussaan ja tällä kerta pikkuisen syliin asti :) Toi paineen tunne mahassa kuulosta lupaavalle nimittäin mulla tuntuu jatkuvasti paineen tunnetta alamahassa.
 
Rv 4+0 dpo 14. Vika liuskatesti. Yksi digi vielä jäljellä, en tiiä milloin uskaltaisi tehdä että tulisi viikot 3+
 

Liitteet

  • 1458716071510.jpg
    1458716071510.jpg
    24.7 KB · Katsottu: 119
3+3 herkkä testi näytti tänää hailakkaa viivaa, mut niin huono kamera ettei näy... :sad001 Siksi poistin noi tyhmät töhnä kuvat! Viikon päästä pc-testi! :) Miehen kaa nähtiin kuitenkin hailu viiva :)
 
Muokattu viimeksi:
Eilen testasin kierron ollessa 30 tällaisen testin. Tällä hetkellä siis 4 + 3 oman laskennan mukaan. En meinaa uskoa, että silmäni näkisivät totta testin viivojen suhteen, joten sanokaa arvon vertaiset, että näkyykö tuossa kaksi viivaa? :) Testi selkeytti hassuja outoja oloja tämän viikon ajalta. Ja tätä on hartaasti toivottu ja odotettu, siksi niin oudolta tuntuukin josko se olisi nyt totta.

1064b24fa5e3a4fa2346100c2eb311aa
 
Mä ite en oo missään vaiheessa raskauksia saanut tuon vahvempia viivoja, en ikinä saanut kontrolliviivan vahvusia ja tuolla tuo koht 2v hailumpi viiva on :)
 
Wooot? Miten se noin vahva on? :woot: Jäätävä, en oo ikinä nähnyt missää noi vahvaa viivaa ja viel vahvempaa kuin kontrolli :woot:

standalone


Tos miun ja mieheni nähty hailu viiva joka vissiin näkyy forumilaisillekin tuolla muualla topicissa :) Toivottavasti vahvistuu! Nyt vasta dpo 10 ja vielä ois muutama päivä menkkojen alkamiseen, jospa ne ei alkaiskaan! :smiley-angelic001
 
Tälläinen plussa tänään 4+1 ❤ joka toinen päivä on tehty, että tämä jo kolmas, hyvin on vahvistunut
 
No höh en nyt jostain syystä saa kuvaa millään tänne lisättyä, vaikka pääsen jo tuohon kohtaan jossa valitsen kansiosta kuvan, mutta sitten se ei vain anna ladata loppuun asti
 
Takaisin
Top