Testejä

Ei ole tummentunut. Tänään oli vielä haaleampi jos mahdollista mutta jotain siinä silti erottui.

En haluais pilata fiilistä, mutta itsekkin varmaan tiiät että normaalissa raskaudessa testi tummenee jo parissa päivässä. Millä viikoilla teit ekan?
 
Justiina oletko varma viikoista? Tiedätkö oviksen tarkan ajankohdan? Etkö olekin juuri plussannut vai muistanko väärin? Veikkaisin että olet varhaisemmilla viikoilla kuin 5+3 :)
 
Justiina; kaikille ei välttämättä tule niitä leffaviivoja missään vaiheessa raskautta, en tiedä mistä johtuu. Pääsisitkö verikokeeseen, jos katsoisivat sen raskaushormonin pitoisuuden? Saisi selvyyden ja mielenrauhan :)
 
Tämä plussa tuli 17.3 eli reilu viikko sitten :happy:
 

Liitteet

  • 80C9282D-2C43-432A-9EEA-FF531EAE44EC.jpeg
    80C9282D-2C43-432A-9EEA-FF531EAE44EC.jpeg
    843.5 KB · Katsottu: 26
Sitten tein toisen digitestin nyt lauantaina 26 päivä ja tuli jo 3+

Viikkoa ennen tehty digitesti näytti siis 2-3 eli mikähän viikko tässä oikeesti on meneillään?
 

Liitteet

  • AD34B036-5B11-4BE3-A26A-C0B457ACEBD1.jpeg
    AD34B036-5B11-4BE3-A26A-C0B457ACEBD1.jpeg
    629 KB · Katsottu: 17
Sitten tein toisen digitestin nyt lauantaina 26 päivä ja tuli jo 3+

Viikkoa ennen tehty digitesti näytti siis 2-3 eli mikähän viikko tässä oikeesti on meneillään?
Milloin sulla vaihtuu raskausviikko? Mulla näytti sinä päivänä kun kk piti alkaa raskaana 1-2 viikkoa. Olin silloin rv 3+6 eli seuraavana päivänä vaihtui rv4 .siitä tein viikon päästä näytti raskaana 3+ ja viikkoja kasassa tasan 5. Mulla tesri siis oli todella tarkka viikkojen suhteen
 
Sitten tein toisen digitestin nyt lauantaina 26 päivä ja tuli jo 3+

Viikkoa ennen tehty digitesti näytti siis 2-3 eli mikähän viikko tässä oikeesti on meneillään?

Paha sanoa, hormooni voi nousta niin nopeasti että 3+ voi tulla jo 4+0 vaikka pitäisi tulla 5+0 aikaisintaan. Varmaan siinä 5+ viikkoja sulla. Mitä sanoo rv jos menkoista lasket? Tiedätkö oviksen ajankohtaa?
 
Sehän tässä onkin kun kierto on niin epäsäännöllinen et siinä on suurta heittoa, eikä o tietoa oviksen ajankohdastakaan.

Viimeiset menkat oli 9-13.2 et nyt on ehkä joku 6 viikko jos lasken lyhyimmän kiertoni mukaan.
 
Sehän tässä onkin kun kierto on niin epäsäännöllinen et siinä on suurta heittoa, eikä o tietoa oviksen ajankohdastakaan.

Viimeiset menkat oli 9-13.2 et nyt on ehkä joku 6 viikko jos lasken lyhyimmän kiertoni mukaan.

Neuvolan kauttahan pääsee varhaisultraan jos kierrossa paljon heittoja. Siellähän se selviää :) varmaan toi 6viikko pitää sulla paikkansa. Jos teit edellisen testin ennenku sulla ehti vaihtua rv5 esimerkiksi niin saattaa näyttää sit vielä viikkoa väärin
 
Justiina oletko varma viikoista? Tiedätkö oviksen tarkan ajankohdan? Etkö olekin juuri plussannut vai muistanko väärin? Veikkaisin että olet varhaisemmilla viikoilla kuin 5+3 :)

Tiedätkös, mietin juuri samaa, että jos kierto onkin pidempi tai muistan menkkojen alkamisen väärin, raskaus voi olla varhaisemmassa vaiheessa kuin luulin. En nimittäin merkinnyt edellisiä kuukautisia kalenteriin, muistan vain että ne olivat päättyneet 24.2. Lisäksi mulla on vaihdellut kierto 28-33 päivää. Laskin nuo viikot ikään kuin keskiarvona tavallisesta kierrosta, eli oletuksena 30 päivän kierto ja kuukautisten alkamisajankohdaksi laitoin 16.2., mutta se voi olla pari päivää myöhemminkin... :facepalm: laskin äsken käyttäen pidempää kiertoa ja myöhemmin alkaneita menkkoja, niin nyt koskin vasta 4+4 :hilarious: jos raskaus jatkuu, niin lopullinen totuus selviää vasta ultrassa. Kuukautisten poisjäännistä olisi nyt joka tapauksessa useampi päivä. Toisaalta oon melko varma hedelmöitysajankohdasta, mutta ovulaatiohan on voinut olla muutamaa päivää myöhemminkin... hmmmmmm.... tästä ei varmaan saa kukaan selvää :happy090
 
En haluais pilata fiilistä, mutta itsekkin varmaan tiiät että normaalissa raskaudessa testi tummenee jo parissa päivässä. Millä viikoilla teit ekan?

Itseasiassa en tiedä että tämä olisi ainoa mahdollisuus, mutta toki tiedostan että kyseessä voi olla esimerkiksi kohdunulkoinen raskaus. Siksipä näitä pohdinkin ja yritän miettiä vaihtoehtoja. Tietenkin toivon että kyseessä olisi normaali raskaus, mutta eihän sitä koskaan tiedä ja toki tuo testituloksen haaleus huolettaa.
 
Tiedätkös, mietin juuri samaa, että jos kierto onkin pidempi tai muistan menkkojen alkamisen väärin, raskaus voi olla varhaisemmassa vaiheessa kuin luulin. En nimittäin merkinnyt edellisiä kuukautisia kalenteriin, muistan vain että ne olivat päättyneet 24.2. Lisäksi mulla on vaihdellut kierto 28-33 päivää. Laskin nuo viikot ikään kuin keskiarvona tavallisesta kierrosta, eli oletuksena 30 päivän kierto ja kuukautisten alkamisajankohdaksi laitoin 16.2., mutta se voi olla pari päivää myöhemminkin... :facepalm: laskin äsken käyttäen pidempää kiertoa ja myöhemmin alkaneita menkkoja, niin nyt koskin vasta 4+4 :hilarious: jos raskaus jatkuu, niin lopullinen totuus selviää vasta ultrassa. Kuukautisten poisjäännistä olisi nyt joka tapauksessa useampi päivä. Toisaalta oon melko varma hedelmöitysajankohdasta, mutta ovulaatiohan on voinut olla muutamaa päivää myöhemminkin... hmmmmmm.... tästä ei varmaan saa kukaan selvää :happy090

Voi olla myös että tuo sun testi ei vaan tummene nopeasti, käy hakee marketista pregcheck liuskat 2kpl niin paremmin näkee viivan vahvuutta :)
 
Mulla toisen lapsen raskaudessa oli rusehtavaa vuotoa rv 7-12 ja olin ihan varma että jokin on vialla. Tein vuodon alkaessa rv 7 raskaustestin joka oli PALJON haaleampi kuin rv4+ tehty. Raskaus meni kuitenkin hyvin loppuun asti.

Haalea testi ei siis välttämättä aina tarkoita pahinta, toivottavasti näin myös sinulla Justiina. :)

Tsemppiä kaikille, toivotaan ettei tähän ryhmään tule nyt enempää ikäviä uutisia!
 
Muokattu viimeksi:
Nonni, ostin nyt apteekista sekä liuskatestejä että digitaalisen, sen aion käyttää huomenna aamulla. Tissit on kyllä ollu tänään kipeät ja painavan tuntuiset, samalla tavalla kuumottaa kun silloin kun esikoinen oli ihan pieni ja maito alkoi nousta.
 
Tämän tein aamulla, virtsa ollut talossa noin 3,5 tuntia... En vain pystynyt taaskaan pidättämään aamuun asti :oops: viikot ei täsmää laskelmiini oikein mitenkään päin, mutta mietin voiko tuo lyhyt rakkoaika vaikuttaa? Sama homma mulla kaikissa testeissä, rakkoaika pissalla 1-3 h. Tai sitten raskaudessa on jotakin hämminkiä.
 

Liitteet

  • 20180327_082015~2.jpg
    20180327_082015~2.jpg
    760.8 KB · Katsottu: 78
Tämän tein aamulla, virtsa ollut talossa noin 3,5 tuntia... En vain pystynyt taaskaan pidättämään aamuun asti :oops: viikot ei täsmää laskelmiini oikein mitenkään päin, mutta mietin voiko tuo lyhyt rakkoaika vaikuttaa? Sama homma mulla kaikissa testeissä, rakkoaika pissalla 1-3 h. Tai sitten raskaudessa on jotakin hämminkiä.

Soita justiina neuvolaan ja pyydä lähete verikokeisiin hcg:n määrittämiseksi parin päivän välein.
 
Joo ehdottomasti Justiina verikokeisiin! Valitettavasti mun mielestä lyhyemmälläkin pidätyksellä pitäis näkyä jo vahvempaa tulosta. Sillon kun mulla oli kohdunulkoinen niin viivat ei lähteny vahvistumaan. Toivottavasti ei sulla kuitenkaan tarkoita sitä, mutta kannattaa kyllä nyt tutkituttaa.
 
Takaisin
Top