Testejä

Yritinkin soittaa jo neuvolaan, mutta eivät vastanneet. Jos pääsisin vaikka jo tänään antamaan verinäytteen. Kyllä tämä oireettomuus vaan tekee olon, ettei siellä ainakaan enää mitään elävää ole :sad010
 
Tsemppiä Justiina:Heartred Ei vielä vaivuta epätoivoon, toivottavasti pääset verikokeeseen nopeasti.
 
Nonni, ostin nyt apteekista sekä liuskatestejä että digitaalisen, sen aion käyttää huomenna aamulla. Tissit on kyllä ollu tänään kipeät ja painavan tuntuiset, samalla tavalla kuumottaa kun silloin kun esikoinen oli ihan pieni ja maito alkoi nousta.
Tämä! Mulla ollut samanlaisia tuntemuksia tisseissä. Juurikin samalta kun maito nousisi !
 
Tsemppiä Justiina:Heartred Ei vielä vaivuta epätoivoon, toivottavasti pääset verikokeeseen nopeasti.
Kiitos :Heartbigred edellinenkin meni kesken niin tuntuu jotenkin että näin siinä taas käy... mutta toivottavasti pääsen pian tästä epätietoisuudesta. Ehkä pieni toivonkipinä On, mutta ihan pieni. :sad002
 
Neuvolasta soitettiin. Ei ollut yhtään huolissaan noista mun testeistä eikä ollut puhettakaan mistään verikokeissta tms vaikka sanoin että huolettaa kohdunulkoinen jne. En nyt tiedä mitä ajatella. Sain just tietää että täällä tuppukylässä edes ultrata vaan pitää kaupungista varata aika. Kuukauden päästä eka nla. Great.
 
Neuvolasta soitettiin. Ei ollut yhtään huolissaan noista mun testeistä eikä ollut puhettakaan mistään verikokeissta tms vaikka sanoin että huolettaa kohdunulkoinen jne. En nyt tiedä mitä ajatella. Sain just tietää että täällä tuppukylässä edes ultrata vaan pitää kaupungista varata aika. Kuukauden päästä eka nla. Great.

En asu tuppukylässä eikä täälläkään saisi parempaa palvelua kuin yksityiseltä :/ Missä asut, onko lähellä yksityisiä neuvoloita, niissä yleensä tosi edullisia ultria :)
 
Puolen tunnin ajon päässä suunnilleen on yksityinen nla, meri oulu, jota on kaverikin suositellut, haluaisin siellä käydä jos vaan suinkin pääsen. Ehkä sieltä saisi sen verikokeenkin. :banghead:
 
Puolen tunnin ajon päässä suunnilleen on yksityinen nla, meri oulu, jota on kaverikin suositellut, haluaisin siellä käydä jos vaan suinkin pääsen. Ehkä sieltä saisi sen verikokeenkin. :banghead:

Verikokeita merioulussa ei oteta. Mutta ihana täti ultraa mahan päältä. Jos sydämen sykkeen tahtoo nähdä kannattaa odottaa rv 6+2. Täti itse sanoi ettei hänen laitteillaan näe aikaisemmin.
Mutta jos epäilet niin odota esim viikko vielä lisää ja mene sitten käymään. Paikka ehdottomasti oulunseudun halvin mutta hyvä.
 
Puolen tunnin ajon päässä suunnilleen on yksityinen nla, meri oulu, jota on kaverikin suositellut, haluaisin siellä käydä jos vaan suinkin pääsen. Ehkä sieltä saisi sen verikokeenkin. :banghead:

Voithan yksityisellä käydä verikokeissa. Mehiläinen, Terveystalo tms.
 
Mun eka testi 14.2 :Heartbigred rv 3+5

Eka Hcg rv 4+3 oli 612
Toinen Hcg rv 5+5 oli 14709
 

Liitteet

  • IMG_20180214_070511.jpg
    IMG_20180214_070511.jpg
    736 KB · Katsottu: 67
Tässä on mun viimeinen testi rv 6+2 tämän jälkeen oon tehnyt yhden testin.
 

Liitteet

  • Screenshot_20180331-131317__01.jpg
    Screenshot_20180331-131317__01.jpg
    55.6 KB · Katsottu: 56
Voithan yksityisellä käydä verikokeissa. Mehiläinen, Terveystalo tms.

Ei ole enää tarvetta, eilen alkoi runsas verinen vuoto ja clear blue digital näytti "ei raskaana". 5+5 oli siis viikkoja kun meni kesken. :sad010

Uutta alamme yrittää heti kun mahdollista. Asiasta kuitenkin käytiin hyvä keskustelu miehen kanssa ja olin osannut varautua keskenmenoon.
 
Ei ole enää tarvetta, eilen alkoi runsas verinen vuoto ja clear blue digital näytti "ei raskaana". 5+5 oli siis viikkoja kun meni kesken. :sad010

Uutta alamme yrittää heti kun mahdollista. Asiasta kuitenkin käytiin hyvä keskustelu miehen kanssa ja olin osannut varautua keskenmenoon.

Olen tosi pahoillani :/ Tsemppiä!
 
Takaisin
Top