Testejä

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
:D Kummallinen on tuo ihmismieli, minä olen tehnyt varmaan sata testiä viikon aikana varmistaakseni, että kyllä siinä ON edelleen kaksi viivaa :D

Mie tein peräkkäisinä päivinä varmaan joka päivä viikon ajan yhen. Eka digi oli 1-2 vkoa. Nyt ostan toisen digin ja teen sen 10.3.

1-2 tarkoittaa että viikkoja olis 3-4, eli ei varmaan yli 4 oo sulla kun vielä noin haalea tuo liuskatesti :) menkoista varmaan laskit? Tiedätkö oviksen ajankohtaa?

Joo menkoista laskin! En tiiä ajankohtaa :/ tein testin tosiaa pari päivää sitte, eli jos on ollu se 3-4 ja nyt menny yli 4? Voiks olla?

Joo menkoista laskin! En tiiä ajankohtaa :/ tein testin tosiaa pari päivää sitte, eli jos on ollu se 3-4 ja nyt menny yli 4? Voiks olla?

Mä sain 1-2 kun oli just se 1viikko menny hedelmöityksestä, tiedän kyllä oviksen ajankohdan ni varmaa tietoa on tuo oma 4+1, menkoista laskettuna mulla heittää aina 2 viikkoa aikaisemmaksi lasketun ajan ja yleensä muillakin muutaman päivän-viikon heitto, kun se Ovis ei aina ole keskellä kiertoa tai kierto tasan 28 päivää jne. :) hyvinkin siis voi olla tuon 4+, en kuitenkaan pitäisi ihmeellisenä että olisi vähän vähemmänkin :) Eiköhän se selviä sitten ultrassa viimeistään, varhaisultrakin voi olla hyvä vaihtoehto jos ei tarkkaan tiedä hedelmöittymisajankohtaa :)

Mä sain 1-2 kun oli just se 1viikko menny hedelmöityksestä, tiedän kyllä oviksen ajankohdan ni varmaa tietoa on tuo oma 4+1, menkoista laskettuna mulla heittää aina 2 viikkoa aikaisemmaksi lasketun ajan ja yleensä muillakin muutaman päivän-viikon heitto, kun se Ovis ei aina ole keskellä kiertoa tai kierto tasan 28 päivää jne. :) hyvinkin siis voi olla tuon 4+, en kuitenkaan pitäisi ihmeellisenä että olisi vähän vähemmänkin :) Eiköhän se selviä sitten ultrassa viimeistään, varhaisultrakin voi olla hyvä vaihtoehto jos ei tarkkaan tiedä hedelmöittymisajankohtaa :)

Jep, ultrassa sit viimeistään! Varhaisultraa oon miettinytkin et menis :)

3f449b8dabd7e23e96e184803ddf779f

No nyt on leffaviivat! Jokohan digi näyttäis 2-3 vkoa? Vai säästänkö huomiseen?

ImageUploadedByVau Foorumi1520588925.667810.jpg dpo 16, spämmään ketjun täyteen :D Hitaasti kyllä tummuu one step, digi oli jo 2-3 eilen, pregcheck varmaan olisi jo tummempi myös mutta en kehtaa ostaa kun kaappi täynnä one steppejä :D

5d5c8ca1e5fec8892299b9b532c8b5d5

Mitää <3 ihanaa tää on vissii jo pitemmällä kuin luulin

Mirellan...mikä viikko menos sulla kun sait ton 3+? Mä sain saman viime viikolla 4+5 ja miettinyt että tuliko se liian aikaiseen vai oonko mäkin jo pidemmällä kuin luulen vai voiko olla kaksi. Yhdessä kesken menneessä sain 3+ vasta rv6 siksi ihmetyttää.

Mirellan...mikä viikko menos sulla kun sait ton 3+? Mä sain saman viime viikolla 4+5 ja miettinyt että tuliko se liian aikaiseen vai oonko mäkin jo pidemmällä kuin luulen vai voiko olla kaksi. Yhdessä kesken menneessä sain 3+ vasta rv6 siksi ihmetyttää.

Mulla pitäis olla nyt rv 4+5 mutta voi toki olla että kierto on ollut lyhyempi kuin yleensä koska ultrassa todettiin sopivan kokoinen folli 13.2. ja gyne sanoi että parin päivän päästä on plussa. Ovistestit näytti plussaa vasta kolmen neljän päivän päähän.

Mulla pitäis olla nyt rv 4+5 mutta voi toki olla että kierto on ollut lyhyempi kuin yleensä koska ultrassa todettiin sopivan kokoinen folli 13.2. ja gyne sanoi että parin päivän päästä on plussa. Ovistestit näytti plussaa vasta kolmen neljän päivän päähän. Sekin voi olla että tulee kaksi. Jännää <3

Sekin mietityttää kun minä sain tuon 3+ vielä kaiken lisäksi iltapissasta noin aikaisilla viikoilla 4+5. Muutenkin huomannut että pissa ollut todella vahvaa ja miettinyt onko mulla nestehukkaa...silti ei janota.

2018-03-10 07.09.06.jpg Tein eilen iltapissasta 5+4 huvikseni viimeisen raskaustestin (rfsu) pois kaapista (ylin) ja kokeilin myös ovulaatiotestiä (raskauskeiju). Todellakin ovistesti reagoi raskaushormoniin...ikinä ollut noin vahvaa ovisplussaa :D

Tuntunut vaan että oireet vähentyneet...alamahan nippailut/jomotukset ei tunnu. Ilmavaivat kyllä jatkuu ja nännit arat. Siksi aattelin testata vieläkö kirkuvan punaiset viivat tulee testiin. Viikonpäästä vasta selviää onko kaikki kunnossa. Piinaavaa tää odotus. Mutta kolme keskenmenoa takana viime vuodelta niin ei voi vielä raskaudesta iloita. Sitä on jo tunteensa niin kylmettänyt.

Pitikin mennä testaan (5+3 ois ollut nyt), mutta tais mennä kesken, kun kahteen eri raskaustestiin ei enää tullut toista viivaa kumpaankaan :/

Takaisin