Testejä

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
2018-03-03 22.11.28.jpg
Tein nyt illalla clearblue digin ja sain yllätykseksi tulokseksi jo 3+, odotin ihan näyttävän vielä 2-3 jonka sain näyttöön vielä 3pv sitten.
Tänään siis rv 4+5/kp33/dpo20.
Hieman olo nyt helpottunut. Ja jotenkin sellainen olo että jos tää nyt vihdoinkin on totta ja tästä vauva aikaiseksi saadaan!

Viime vuonna kahdessa km en saanut digiin koskaan 3+ vaan tulos jäi aina 2-3vkoa paitsi yhdessä km raskaudessa jossa sydän äänet nähtiin 7+4 (vastas vkoa 6+4), tällöinkin 3+ tuli vasta rv6.

Eli onkohan tää nyt hyvä merkki saada digiin 3+ jo rv 4+5 ? Onko muille tullut milloin tuo 3+ aikaisemmissa raskauksissa?

93c570ab722a400608b2c7765ca06a20

View attachment 66189 dpo 13, one step ja ovistesti. Pikkuhiljaa tummenee one step. En kehtaa PC enää ostaa kun vielä digit meinaan testaa niin näillä mennään :D Mies järkyttyi nähdessään mun halpistesti kätkön.. :’D

Sama täällä mies ihmettelee miten testejä riittää ja myös että miten jaksan päivästä toiseen varmistella onhan se vielä positiivinen :D

Sitten kun digi sanoo 3+ niin sen jälkeen odottelua että dopplerilla kuulee sydänäänet ja sitten sillä kuunnellen joka päivä :D

Ite ajattelin ens lauantaina tehä toisen digin. Nyt siis tilanne 1-2 vkoa digillä ja viikon päästä viime lauantaista pitäis näyttää siis jo 2-3 vkoa raskaana

Hei,
miten varma on clearbluen haamuviiva? Itselläni on 2lasta. Ja olisin siis 3+3 eli elimistööni ei ole vielä kertynyt mahdollista hormonia.. kaikki mahdolliset raskausajan jutut tosiaan jo on mitä näille viikoille voikaan olla ja enemmän kuin edellisistä raskauksista. Olen aika varma, mutta pitäisi odottaa vielä 4pvä.. eilen tei testin päivällä en aamulla . Tiedän maltti on
T. Malttamaton

Hei,
miten varma on clearbluen haamuviiva? Itselläni on 2lasta. Ja olisin siis 3+3 eli elimistööni ei ole vielä kertynyt mahdollista hormonia.. kaikki mahdolliset raskausajan jutut tosiaan jo on mitä näille viikoille voikaan olla ja enemmän kuin edellisistä raskauksista. Olen aika varma, mutta pitäisi odottaa vielä 4pvä.. eilen tei testin päivällä en aamulla . Tiedän maltti on
T. Malttamaton

Cb:llä saa tosi herkästi haamuviivoja, joissain se viiva näkyvillä jo ennen testaamista :/ Ite plussasin 3+1 tai 3+2 että on sekin mahdollista :)

View attachment 66262

Tässä oli meidän plussa :) en vaan kykene heittää roskiin, onko tossa oikeesti kaks viivaa? :D edelleen on lavuaarin reunalla että voi käydä välillä tarkistaa.

:D Kummallinen on tuo ihmismieli, minä olen tehnyt varmaan sata testiä viikon aikana varmistaakseni, että kyllä siinä ON edelleen kaksi viivaa :D

Takaisin