TAYSissa synnyttäjät

Heippa,

Näillä näkymin molemmat ehdottamistasi päivistä käy, ehkäpä eka vaihtoehto vielä paremmin. Ideapark paikkana myös sopii oikein hyvin, kotimatkan varrella :)
 
Moi,

Ideapark paikkana sopii mainiosti. Ehdotetuista päivistä vain 3.2 sopii. (27.1 olisi neuvolan perhevalmennus...)
 
Moi,

Kyllä tämä aika vaan kuluu nopeasti. 27.1 on jo ensi viikolla. Tavataanko silloin? Jasmiina83 sinulla on silloin perhevalmennus, moneltako se on eli jos muutettaisiin kellon aikaa, niin pääsisitkö mukaan? Mites muut, laittakaa kommenttia tavataanko 27.1 vai siirretäänkö?
 
27.1.2010 perhevalmennus klo17-19 eli aikas paha aika... Mikäli nähtäisiin jo klo16 niin kerkeäisin olemaan puoli tuntia mukana... Eli taidan jäädä pois, mikäli tapamiinen on 27.1.2010.
 
Heippa,

Edelleen molemmat päivät sopii (3.2. klo 17-->), mutta voisi olla ihan hyvä ajatus siirtää ensi viikolle kun 27. päivä on jo huomenna...

 
Kannatan tuota ensi viikolle siirtämistä. Huominenhan tulee liian nopeasti (enkä edes pääsisi...). ;) Minulle sopii ainakin myös tuo klo17. Pitäisikö vain löydä lukkoon tapaamisaika ja päivä ensi viikon torstaikin tulee nopeasti.
 
Ehdottaisin, että nähtäisiin "keskusaukealla" linkosuon kahvilan reunalla. Se on ihan keskellä ideaparkia, joten varmaan perille löytävät harvemminkin ideaparkissa käyvät.
 
Kannatetaan! Eli laitetaanko lukkoon klo18.00 Ideaparkin "keskusaukealla" 3.2.2011 eli ensi viikon torstaina?
 
Hei,

Minun mielestäni 3.2 klo:18 Ideaparkin keskusaukiolla Linkosuon kahvilan edustalla kannattaa lyödä lukkoon. Ne jotka eivät ole vielä ilmoittaneet pääsevätkö vai eivät, niin voisivat tehdä sen heti kun viesti tavoittaa. Voin vaikka ensi keskiviikkona laittaa yksityisviestillä kaikille osallistuville puhelinnumeroni, niin saadaan porukka kokoon helpommin.
 
Mulle tuli työreissu Tallinnaan ensi viikon torstai-perjantaille, joten en valitettavasti pääse mukaan, mutta mukavaa tapaamista teille muille!
 
Moro!
Mullekin passaa tuo 3.2. klo 18 Linkosuo/Ideapark. Onkin sopivasti lääkärintarkastus ja terkkari samana päivänä :). 
 
Moi,

Treffattu on ja kivaa oli. Mikäli kiinnostaa tulla mukaan seuraavaan tapaamiseen, niin laittakaa minulle yksityisviestillä sähköpostiosoitteenne, jotta saadaan helpommin sovittua tapaaminen.
 
Mulla meni eilinen tapaaminen valitettavasti ohi, kun jouduin sairaalaan tutkimuksiin.... Mielummin olisin ollut ideaparkissa!!
Kauheesti oli supistuksia eilen ja virtsatietulehdus siihen päälle, ei kivaa... Mutta seuraavaan tapaamiseen yritän päästä!
 
Takaisin
Top